18 Kasım 2008 Salı

blog yarışması

buzla.com blog yarışması düzenliyormuş. ödül falan da verecekmiş. yaklaşık bir sene önce geliştirdiğim bir projemi bu yarışmaya sokarsam daha geniş bir kitleye ulaşırım diye düşündüğüm için, projemi anlattığım eski blogumun ilgili sayfasını yarışmaya soktum bakalım sonuç ne olacak.
açıkcası pek anlamadım. nasıl oluyor neler oluyor karışık geldi biraz bana. buzla diye buton var birileri benim ilgili web sayfama girip blogumun yanındaki buzla butonuna basıp bana oy verebilecekmiş ama sanki bir hata var gibi geldi bana. yada uyusam iyi olacak benim beyin durmuş olabilir:)

yarışmaya soktuğum projemi buraya tıklayarak okuyabilirsiniz. sayfanın yanında da buzla diye bir buton var eğer o projeyi beğenip, birinci olsun isterseniz ona tıklayıp arkadaşlarınıza da tavsiye edebiliyorsunuz. projem politika ve ekonomi isimli kategoride buzla.com un yarışmasında yer alıyor.

birçok kategori var karışık geldiği için detaylı bilgi veremiyorum eğer; ben çözerim, benim beyin seninkinden iyi basar, ben bu işlerin hastasıyım falan derseniz buyrun buraya tıklayarak buzla.com ve yarışma hakkında bilgi alabilirsiniz hatta blog yazarı arkadaşlar kendi bloglarını da yarışmaya katabilirler.

iyi olan kazansın :)


DÜZELTME [bu kısım sonradan eklenmiştir yazıya]
yarışmayı kazanabilmem için buraya tıklayarak açılan sayfadaki buzla butonuna tıklamanız yeterlidir..!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder