10 Kasım 2008 Pazartesi

aleyna hatun kişisi

blog alemi için şarkı istedim, valla bakk!!!

sessizlikten ve üst katta oturan kızların gürültüsünden(ayrı bir post konusu olacak) ve pc imde hiç şarkı olmadığından, fazlaca sıkıldığım anda aklıma netten radyo dinleyebileceğim geldi ve hemen açtım ilgili linki.

netten canlı radyo dinliyorum şuan. (nostalji türk)
tesadüfen açtığım radyo da, yine tesadüfen istek programına denk geldim. programı sunanın adı aleyna...

hafta içi hergün 11-12 arası program yapıyormuş kendileri.

dedim tüm blogculara bir şarkı armağan edeyim:) bunu sürekli yapan birisi değilim yani istek şarkı istemeler falan :) ama değişim güzeldir diyerek hemen bir mail attım.

mail şöyleydi:

"Yalnız Adam - Ferda Anıl Yarkın eğer mümkün değilse,

Yalnızlığın Şarkısı - Funda Arar şuanda funda arar çaldığınız için bunu da çalmama ihtimalinizden dolayı 3. isteğimi de yazayım,

Yalnızlık Paylaşılmaz - Duman umarım bu 3 şarkıdan birisini çalarsınız.

istek metni: mesut demir "türk blog yazarlarına armağan ediyor" , derseniz sevinirim..

teşekkürler ve saygılar"

dikkatinizi çekmiştir üçüde yalnızlıkla ilgili şarkılar. kimse panik yapmasın depresyonda falan değilim. sadece bir tesadüf:)

gelen cevap şöyle idi:

" üzgünüm 3 isteğini de çalamıyorum zira arşivimde yer almıyor... "

nasıl olmaz diye kısa bir şaşkınlığın ardından hiç vakit kaybetmeden hemen yeni isteğimi şu maille istedim(malum istek süresi 12 de doluyor) :

"umarım bu isteğim vardır:)

şebnem ferah- deli kızım uyan

mesut demir türk blog yazarları için istiyor... "

şükür ki bu varmış:)

aleyna "mesut şebnem ferah deli kızım uyan şarkısını tütk blog yazarlarına armağan ediyor" u ne güzel söyledi. sesine aşık olsam mı diye düşünmedim değil. gerçi sesi tabi ki güzel olacak hatun dj:)

yaw ben aleyna ile de röportaj yapayım ilerleyen yıllarda:p

şşşttttt blogdaşlar şarkınızı dinleyip kabul ettiniz mi?

özellikle sizler için istedim ki belki duyanlar bloglarınızı ziyaret neyim eder ve reklamlarınıza tıklar hem para hem de hit kazandırır (blogcu nasıl para kazanır sorusunun doğaçlama yanıtı :p )

yahu(bu çok ibnemsi geldi ama neyse) ben bu işi sevdim galiba uyanık olursam hergün buradan şarkı isteyeyim ben hem de aleyna ile kanki neyim olur bloguma yatırım yapmış olurum:p (röportaj)

lan birisi de benimle röportaj yapmayı düşündüğünü söylese ne mutlu olurum haa! yapmasa da olur en azından söylese bile yeter:)))

kendime cevap: blog camiasında daha toysun otur oturduğun yerde.

bu arada nostalji türk aşkın ritmiymiş:) aşıksanız dinleyin abiii..


lan merak ettim neye benziyor şu aleyna kişisi, google nimetinden faydalanıp görsellerinde bi aratayım bakalım:)
hahahahha ulan bu google beni öldürecek arama sonucunda çıkan ilk resmi koyayımda bakın aleyna neye benziyormuş:)




inanmayacaksınız ama google aşağıdaki resmi çıkardı ilk olarak, şimdi ne demek istiyor google;

ben: nostalji türk dj aleyna resmini istiyorum google cuğum.

google:

ben: bu ne lan
google: abi kendisi 'peugeot 308 rc z' kokpiti gibi hatundur.

bunu demek istedi sanırım:))

dur bakalım biraz daha arayalım merak tavan yaptı..

"merak kediyi öldürürmüş" rahat içimizde kedi yok..( ıyyy bu ne biçim bir espri lan)

bulduummm;

aleyna hatun kişisi:

google bulduğu ilk sonuçta pek haksız da sayılmazmış :))))

ben miyopum net göremiyorum ama güzel kız işte. bende sadece çirkinler dj oluyor sanıyordum:)

hatun kişisi burada kendisinden bahsetmiş. isteyen girip bakabilir.
facebook tan da buldum hatun kişisini:) anam kendimi sapık gibi hissettim valla, korktum kendimden! hatunun soyağacını çıkarmazsam iyidir. sandığınız gibi abazan birisi değilim:)

ama facebooktaki tam adını vermeyeceğim azcık da olsa özele saygımız var:p (sen kızı deşifre et sonra da bunu de!)

madem şarkıyı hatırlattım size buradan dinleteyimde aynı zamanda dimi :)

sözleri:

gece geçmez gündüz olmaz

can bu dünyaya dayanmaz

neden

haykırdım bu dağlara duymaz

bekledim günlerce yokki gelen

karlı dağların ardında biri yaşarmış

bulut olur yağmur olur bize bakarmış

hem yakın hem uzakmış

yanakları al almış


deli kızım uyan

söylenenler yalan

deli kızım uyan

birtek sensin duyan


yerde oldum gökte oldum

sormayın halim

ahh başım duman

gönül uslanmayı bilmez

düşlerim gerçek

gerçeğim yalan


karlı dağların ardında biri yaşarmış

bulut olur yağmur olur bize bakarmış

hem yakın hem uzakmış

yanakları al almış.


deli kızım uyan söylenenler yalan, deli kızım uyan bir tek sensin duyannnnnnn

ağzına sağlık şebooooo

bir başka istek şarkısında buluşmak üzere:)

5 yorum:

  1. "bende sadece çirkinler dj oluyor sanıyordum:"
    Cık cık cık... Olmadı, hiç yakıştıramadım. Ben de dj idim. Radyonun reklamcılığını yaparken bir gün kendimi dj koltuğunda buldum. Acep çirkinim diye mi koydular beni o odaya? "Sen bu kadar ortalıklarda dolaşma bakalım, gir şu odaya, orda konuş dur..." :)))

    YanıtlaSil
  2. şarkı için teşekkür ederim hadi reklamlarına da tıklayayım.. azcık para kazan :PpP

    YanıtlaSil
  3. istek parçası harika, en sonunda dedim okurken:))
    şebnem ferah tan silbaştanı iste bakalım varmı acaba?

    YanıtlaSil
  4. chaotic :)))
    bana da birara samsunda bir radyodan seni dj yapalım diye bir teklif gelmişti(ozaman meşhur olmak bünyeme tersti) ozamanlar farkında deildim ben çirkinlik=dj lik eşitliğinin. bu yeni çıkarımla sen deyinceye kadar yüzleşmemiştim:) düşünmeden mi konuşuyorum ne:p
    ------

    pucca

    iyiki varsın..
    hemen bakayım nekadar kazanmışım sayende:))
    ------

    ferhanca

    birdahaki istek programında onu isteyeyim. aslında bugün isteyecektim ama ben istemeden önce çalmıştı hatun kişisi..

    YanıtlaSil
  5. nbr djaleynaaa nakadaruyumluyuz benim adımda aleyna alper ben zonguldak/alaplı oturuyorm seni çok merak ediyorum benim yanıma gelirmisin benim msn adresim aleyna_uyuyanguzel@msn.com beni eklersen çooooooooooooooooooooooooooooook sevinirim goooooooooooooooooooooooooooooooooooood bay

    YanıtlaSil