18 Kasım 2008 Salı

bloguma explorer kullananlar neden giremiyor bilen var mi?

yaw arkadaşlar yani blogcular, birkaç kişiden şikayet aldım blogun hata veriyor diye.
mozilladan herkes sorunsuz girebiliyor ama nedense explorer hata veriyor ve bloguma girilmiyor google dan araştırdım ama net bir bilgi bulamadım.

bilen var mı? neden kaynaklanıyordur yardımcı olursanız sevinirim!!

benım pc de explorer da yüklü ben sorunsuz girebiliyorum. yaklaşık 10 kişiden falan şikayet olunca garipsedim böyle bir post atayım dedim.

yardım lütfen!!!

1 yorum:

  1. tamam ya ben buldum:)))

    şimdi şöyle oluyor efendim!

    blogumuza flash lı bir oyun yüklersek eğer o bloga explorer dan girilmiyormuş.
    bende oyunu kaldırdım blogumdan ve artık herkes girebiliyor bloguma:))
    bukadar basitmiş ama bilmeyince zor işte:)

    en az 5 kişi bloguma girebilmek için benim yüzümden explorer kullanmayı bıraktı mozillaya başladı :) aslında sevap oldu bana mozilla daha iyi bea...

    YanıtlaSil