11 Kasım 2008 Salı

hayirdir insallah

haydaaaa!

bu da neydi böyle. rüya mı kamera şakası mı belli değil. sacma sapan olaylar sacma sapan kişiler silsilesi resmen.

bu bilinçaltı nasıl çalışıyor biri bana anlatsın. yoksa boşuna mı devasallaştırdık biz onu. madem okadar büyüttük gözümüzde ozaman saçmalamasına izin vermemeliyiz dimi!

rüyaya bak:
1-eski bir kaç arkadaşımla pikniğe gidiyor, huzurlu senaryoları başarıyla yerine getiriyoruz.
2-gs nin bugün kupa maçı oluyor ve bir anadolu takımından 4 yiyor. bana ne gs dan istediği kadar yesin yada atsın. göreceksen tuttugun takımı gör dimi ama.
3-eski kız arkadaşımı görüyorum ve karşıma geçmiş artis artis sigara içiyor. lan o sigara içmiyordu ki. ben bu aralar sigarayı fazla kaçırdım galiba.
4-ejder diye bir herifle tanıştırılıyorum.

ve üstelik bunların hepsi tek bir rüya da değil 4 farklı rüya. anlamam ki rüya tabirlerinden yorumlayayım ama herhalde rüyada ejder diye biriyle tanıştırılmayı kimse yorumlayamaz dimi. kitaplarda falan yazmaz sanırım böyle birşey.

yorumuna güvenen birisi bu yazıyı okursa yorumlasın bende anlıyayım bu saçmalığın nedeni neymiş.

ben böyle 3 rüya daha görsem herhalde artık uyumama kararı alırım..

yaşar'ın hayırdır inşallah şarkısını dinlemeye gidiyorum.

hayırdır inşallah..

2 yorum:

  1. her gece saçma sapan rüyalar gören biri olarak ben de başlarda yorumlamaya çalıştım ama baktım olmuyo onlarla yaşamayı öğrendim:)

    YanıtlaSil