11 Kasım 2008 Salı

matrax

bu zeki kral adam bea! hemde disko ya gidip krallığını ilan edenler gibi değil:) harbiden kral adam.

size şimdi müptelası olduğum matrax programından bahsedeyim. haftaiçi hergece program yapan alem fm in matrax programının sunucusu zeki yi dinlemiyorsanız eğer hele de özellikle bu geceki yayını dinlemediyseniz atlayın aşağıya gitsin.(lan şu herşeyi düz anlayan bir psikolojik hastalık vardı adı neydi onun. eğer içinizde ondan varsa dikkate almayın geyik yapıyorum burda:p)
haa bekliyorsanız orada ki esprileri burda anlatacağımı çok beklersiniz:) paste-copy camiasında bile olsak işi sahibine bırakıyorum:)


bu gece "çatacak yer arıyorum köşesinde" bir abimizi bir bakkal ve lokantaya yollayıp acayip isteklerde bulunan ve bunları yaptıran zeki kendisi de bu bölümden oldukça haz aldı. çeşitli atraksiyon yaptıran zeki türkiyenin en çok sevilen radyo programcılarındandır. bana sorarsanız birincidir. oldukça geniş bir dinleyici kitlesi var...

dinleyiciye canlı yayında bulundukları şehirde beraber eylem yaptırıyor. şöyle ki: mesela ben arıyorum zekiyidiyorum ki:
"zeki ben şu şehrin şu lanet yerindeyim. ben melemen partisi vermek istiyorum" diyorum.
o da :" tamam madem öyle sen kaşındın. o lanet yerdeki tüm dinleyicileri oraya yolluyorum" diyor.

sonrada her gelen de elinde isterse birşeyini alıp geliyor oraya.
sazını gitarını kapan ben de bu dunyada yaşıyorum demek isteyen, sadece doğup-yaşayıp-ölmek dışında istatistiki verileri değiştirmek isteyen herkes gidiyor işte. sonra cümbür cemaat eğlence işte yaa. dinleyin eğlenin bea! hayat öle ot gibi geçmez ki :)


yayını dinlerken bursa daki bir arkadaşımla msn den geyik yapıyorduk. aşk acısı çeken arkadaşıma:
"olum sen ne öyle mal mal aşk acısı çekiyorsun. farklı birşeyler yapsana radyo neyim dinle insanlar eğleniyor bak! olmadı git barda pavyonda otelde travestilerle neyim basıl, aksiyon yap yani.." dedim

öle yani program dinleyen birbaşkasına da tavsiye ediyor okadar eğlenceli düşünün işte :) yok yok zeki bana reklam parası falan vermiyor. beğeniyorum sizde beğenin diye depreşiyorum..

lan bu arada aklıma güzel olduğunu sandığım bir fikir geldi şimdi böyle reklamını yapmak isteyen markalara biz makale neyim yazsak blogcular olarak o da bize para verse para kazansak blogcular olarak da bu yazarlığımızı full time mi dönüştürsek. yav! demeyin sizde hemen nekadar para gözsün diye yok yahu seviyorum yazmayı bunu daimi hale getirmek için yol arıyorum sadece. hem "kendim için birşey istiyorsam namerdim :) " kötü mü olur yani... belki ileride çok para kazanırsa birisi reklam gelirlerinden blog cafe falan açsın gider bi çay içip çekirdek çitleriz..


fikir fabrikası gibi adamım lan bak gerçekten sürekli aklıma birşeyler geliyor. yok mu bi müslüman el atsın! birisi şu beynimi durdursun yaaa:)))

çalan şarkıya bak :)
"aman canım nanayyy
ağrıdı başım nanayyyy
sızladı dişim nananayyy
çok içmişim nanayy " falan filan işte :) müzikleri de güzel bu zekinin:)
zaten en manyak program sloganıyla yayın yapıyor kendisi. manyak bişiy kendisi.

hatta bir gece bütün blogcular yayına mı katılsak acaba:) dur sen! ben bunu da düşüneyim...
düşünen adam büstü falan yaptırmaya varır bunun sonu demedi demeyin...
hemen ilgili blog linkleri açtım bunu projelendirip geliştirip ısıtıp sunarım size:)

yokmu içinizde zekiyi dinleyen? atraksiyon fikri verin daaa! (blogcu burada samsunlu olduğunu çaktırmak istemiştir:p)

lan bukadar şeyi ne diye yazdı bu adam demeyin sakın herşey eğlenin diye. eğlenin valla şöyle arada paşa keyfi yapın falan istiyorum. mesela açın bir gece matrax ı kendinize de yaptırın bol köpüklüsünden bir türk kahvesi sanki o gece zeki sizi eğlendirmek için program yapıyormuş gibi kaldırın biyerlerinizi. bırakın tavan yapsın! ve şöyle klasik bir moda geçin:
" allahım nekadar şanslıyım koskoca zeki bana *şaklabanlık! yapıyor. herşey benim eğlenmem için acaba bu oturduğum köşkü satıp miami ye falan mı taşınsam.." işte ne bilim bu tarz bişiyler yapın ya taşınmakdan vazgeçin deyinki "olmaz ki ama gidemem kimsede bu köşkü alacak kadar para yokki herkes krizde" falan yahu anladınız siz onu deyin birşeyler gitsin şımartın kendinizi. vala bak kimse kimseyi şımartmıyor iş başa düştü bu dediğimi es geçmeyin...

hem zaten stres topu(top derken:p ) olun diye gelmediniz canım dünyaya..

buraya bir programından alıntı yapıp zeki nin videosunu koyayım diye düşündüm amaaa çok merak ediyorsanız bir gece dinleyin:)

çok şıftırdım kaçayım ben
si yu letır...
....
...
..
ama gidesim de yok hiç lan başlamışken biraz daha mı şıftırtsam. nerden aklıma geldi bilmiyorum ama bir kamyon arkası yazısı yazmak istedim size google dan arayıp yazayım bakalım ne varmış. sizde varsa sizde yorum kısmına sevdiğiniz kamyon arkası yazıları yazabilirsiniz:))) gerçi bu ayrı bir post konusumu olsaydı herşeyi bu postta yazarsam ileri de ne yazacam ben sıkıntısı da yaşasam mı ki şimdi ben:)
bakalım google da ne var:
hahahaha çok elenceli bea! neler neler varmış google görsellerde baktım da. hatta horoz lojistik diye bir firma yarışma düzenlemiş. birinci gelen yazı benim de çok hoşuma gitti:


paris hilton şeysine karşı ne hissiyat barındırdığımı ve bendeki akıbetini burayatıklayarak ulaşacağın yazımda anlatmıştım. ama ben burdaki ince düşünceyi beğendim.

ve bunlarda diğer beğendiklerim:


bu altta gördüğünüzü de keşke önceden görseymişim burayatıklayarak ulaşacağınız yazımda görsel olarak kullanırdım:)

emeğe saygı... bu resimler ve daha fazlası burayatıklarsan nereden alındı öğrenebilirsin.
neyse ben de şu blog görüntü resmi olarak kullanayım bari:)( kimse beni okumaz görürse diye yani çirkin bişiy olduğumdan kendi resmimi koymuyorum oraya) ona da illa bakacam diyorsan al burayatıkla...

tamam çok tıklattım.. kapanışı beğendiğim diğer kamyon arkası yazılarıyla yapıp defolup gidiyorum:

*araman için illa hata mı yapmam gerekir.

*hatalıysam cep telefonuna hata yazıp bir boşluk bırak 9999'a gönder. hatasız kul olmaz melodisi cebinize gelsin.

*hatalıysam ara ama hatayı da biraz kendinde ara

*kim demiş sarhoşluk ktü diye,
ben herşeyimi ayıkken kaybettim...

*hatalıyım..
yiyorsa ara 05** *** ** **

*düzde yavaş
rampada savaş
biz vanlıyız arkadaş..

*çarpma bana, devlet sarsılır.

*burma burma bıyıklarım
tarkan seni ayıklarım :))))

sonuncu da benden samsunda arabayla giderken öndeki kamyonun arkasında yazan yazı dikkatimi çekti çok küçüktü iyice yaklaşıp ne yazıyor diye bakayım dedim
"şimdi frene bassam ne b.k yiyeceksin" yazıyordu :))))
ben işte bu zekaya hayranım. öldüğümde mezarıma kamyoncuları severdi yazsın birisi lan..

hadi
si yu letır!!!

2 yorum:

  1. bende kamyon yazılarına çok gülerim hatta bu konuyla ilgili benimde not aldığım şeyler var fırsat olursa yazacağım..

    YanıtlaSil
  2. yazın valla okuyalım çok eğlenceli oluyor..

    YanıtlaSil