30 Kasım 2008 Pazar

mukus

insan dusunmeden konusmamalı,

ahan da bir tavsiye...

bir insanı överken de yererken de iyi düşünün. övdüğünüz birini sonradan yerin dibine sokmak isteyebilirsiniz. yada tam tersi ama bunu yaparken dengesizleşmemek lazım dimi.
komik duruma düşebilirsiniz...

abartılı yaşamamak lazım. dun kral yaptıgınız adamı bugun "sana ben sümüğümü vermem" tarzıyla eleştirirsen, karşındaki sümükleşmez şekerim;)

mukus yapışkandır ve unutmamak lazım üretildiği yere daha çok yapışır(çok iğrenç bir örnekti kabul ediyorum :) )

yorgunum uyumalıyım... bu yazıyı niye yazdım bilmiyorum ama yazmam gerekiyor ki yazdım diyerek ve kendimle çelişerek bünyeme çelişkiyi de yüklersem ağır bir uyku çekerim belki :)

son söz:

"ateş olmaya meyilli insanları bir türlü amlamam. yahu hangi ateş kül olmamış ki!"

5 yorum:

  1. evet bak ben buna benzer bişi yaşadım..önceden çok taktir ettiğim kişi sonradan yüzünü gösterdi..

    YanıtlaSil
  2. hepimiz yaşamışızdır malum insanız!
    ama överken de yererken de abartıya kaçmamamız gerekir.

    YanıtlaSil
  3. ben ne cektiysem dilimden cektim şahsAn !
    (=

    YanıtlaSil
  4. en iyisi hiç kimseyle hiç bişi konuşmamak. mesela ben bu yorumu siliyim mi şimdi :p tabi ki hayır. abartmamak lazım dediğin gibi.

    YanıtlaSil
  5. berraque emin ol çoğu insan kadın dilinden çekiyor dermişim ve bütün okları üstüme çekermişim:p
    delimiyim ben tabiki demem öyle birşey [kadın dilinden tırsan adam smileyi]

    stickcigim fıtrattan geliyor abartıyı sevmek zannımca.
    biri içimizdeki gerizekalıyı durdursun demek geliyo içimdeki gerizekalının da etkisiyle :)

    YanıtlaSil