7 Kasım 2008 Cuma

referans nedir

yahu herkes ekonomik kriz diye ortalığı velveleye veriyor ama nedense alışveriş merkezleri sigara yasağından bu yana ilk defa bukadar kalabalık ve insanlar üstelik sadece bakmaya yada dolaşmaya da gelmemişler, deli gibi de alışveriş yapıyor alışveriş insanları! bu işte sizce de bir tuhaflık yok mu?

aslında yazmaya başlarken aklımda başka bir konu vardı. takip ettiğim tek bir gazete var ve bu gazeteyi her gören önce bir "bakabilirmiyim?" diye soruyor ve sonra da "bu gazete yeni mi? ilk defa görüyorum" diyor. bende sanki herkes okuyor diye düşündüğüm için bilmemelerine şaşırıyorum!

aslında bir resetlik canı olan beynimin reset tuşuna bassam, herkesin bilmemesinin gayet normal olduğunu; gazeteyi aldığım bayiye günlük gelen gazete sayısından bunu çıkarabilirdim.
[yazarken aklına gelmiş adam smileyi]

topu topu iki gazete geliyor bayiye bir günde:) birisi benim diğeri de gazetedaşımın. kendisini henüz tanımıyorum. ki sabit bir karakter olduğunu da sanmıyorum. bir denk gelsem, facebook tan ilkokul arkadaşımı bulmuş gibi sevineceğim ama ne mümkün.

hatta facebooktan arasam search kısmına yazıp bulabilirmiyim acaba. acaba nasıl bir karakterdir kendisi çok merak ediyorum. hatta birgün ona denk gelirsem kendisinden röportaj talep edeyim ve yaptığım röportajı da buraya koyayım:)

bugün bana gelen bir arkadaşıma aldırdım gazetemi. bana bu gazete nasıl bir gazete sorusunu sordu ve bende sadece benim okuduğum bir gazete diye cevap verdim :) o da bana yanındaki kız arkadaşı duymasın diye sessizce" yoooo ben alırken diğer gazeteyi de iki kız aldı, güzel kızlardı.." dedi :)

anaaaa! okadar süredir gazeteyi alıyorum 1 kere bile rastlamadım gazetedaşıma herif ilk alışında rastladı :( ne biçim şans dedim kendime!

sonrasında nasıldı esmer mi sarışın mı, boyu nekadardı , ekonomi gazetesi okuyorum ben
havası varmıydı, sana beni sordumu diye sorularımı sıralamaya başlayacakken biranda bir resetlik canı olan beynim dankkk etti ve iki kız dediği aklıma geldi.

tam da merakım tavan yapacakken birden; aman yaa! ekonomi gazetesi okuyan bir kız! hmmm hiç cazip değil hissiyatıyla buldum kendimi. bu iyi oldu yoksa merakımdan kızın bütün tahmini profillerini çizmek üzereydim. aslında ne diye merak ediyorsam. şahsımı ilgilendiren, güzel olup olmaması yada kız-erkek oluşu değil.

sadece kim olduğuydu. malum bu kocaman mahallede tek gazetedaşımdı o! aman yaaa o beni merak etsin hem kesin ben referans gazetesini ondan daha önce okumaya başlamışımdır. kıdemliyimdir yani ondan.
[kadınsı bir hııhhhh tribi yapan adam smileyi!!!]

neyse yaa yine dağıttım konuyu. ama ben denk gelirsem bir röportaj yaparım onunla :)

eğer olur da gazetedaşım; sadece gazete okumuyor ve blog da okuyorsa ve bu yazıyı da okursa kendisine mesaj vereyim:
konyanın bosna-hersek mah. de eko marketten referans gazetesi alan adamım ben yani gazetedaşın :) ulaş bana!!!

soruya cevap:
referans bir ekonomi ve iş gazetesidir.

kendisi oldukçada güzel bir gazetedir benim dışımda birileri de okumalı. hem madem ekonomik kriz var neden kimse bilmiyor bu ekonomi gazetesini. yoksa klasik türkiye gerçeği mi yine???

2 yorum:

  1. merhaba mesut bey.
    eko marketten gazete alan şahıs benim.
    tesadüf eseri buraya yolum düştü.
    tanışmak isterim.
    ekonomiyi tartışabiliriz sohbetlerimizde.
    büyük zevk duyarım.
    nasıl ulaşacağımı belirtmenizi bekliyorum.
    saygılarımla.

    YanıtlaSil
  2. hadii:)

    şöyle oluyo efendim.
    telepatiyi kullanacağız. bana telepatik bağ kuracaksınız:)))

    YanıtlaSil