17 Kasım 2008 Pazartesi

seni anan benim icin dogurmus..!

seni anan benim icin doğurmuş canım
hamurunu benim için yoğurmuş canım...


youtube dan ebru gündeş dinleyeyim dedim birkaç şarkısını dinledikten sonra ebru yaşar linkini gördüm ve bir bakayım bu kadın şeysinin hangi şarkıları vardı diye bu şarkıya denk geldim. aklıma anılar geldi sene bilmem kaç yılı[ nihayet artık bende böyle cümleler kurabiliyorum, yaşlanıyormuyum ne..! ] arkadaşlarla favori şehrim sinop a giderken arabada peşpeşe 2 saat dinlemiştik bu şarkıyı :))) sadece dinlememiştik, madem ebru bize yolculukta eşlik ediyor bizde ona şarkıda eşlik edelim bile demiştik( blog adamı burada şarkıyı bağıra bağıra söylediklerini hatırlamak bile istemiyor:) )

aslında sözleri fena da sayılmazmış bea:) telefon melodim mi yapsam :p evet evet yapayım.hatta birisine ton olarak atayayım ben bunu. hmmm kime atasam acaba? dur bir rehbere bakayım oradan karar vereyim...

annem; hmmm onu anası benim için doğurmamıştır. kimse çocuk doğursun diye çocuk doğurmaz herhalde;
ayşe; hmm yok bea teyzem onu benim için doğurmazdı herhalde hem muhtemelen onu erkek niyetine doğurmuştur teyzem:)))
babam; işte bak buna kesinlikle inanmam benim cimri babaannem başkası için hayatta birşey yapmaz hele hele doğumu hiç yapmaz:)
durmuş nihat; bu kim bea:))) heee bunu arkadaş kayıt etmişti. genelde aldığım kontorler boşa gitmesin diye benim tel.i arkadaş kullanır da :) durmuşun annnesinin benimle alakalı bir niyeti olduğunu hiç sanmıyorum, kaldı ki beni tanımıyor bile..
filiz; hmmm kendisi yaş olarak benden büyük olduğuna göre o da benim için doğmamıştır. keşke doğursaymış ne de güzel olurmuş pek de güzel olurmuş:p bu deli kadın sadece kendisi için var olduğuna göre o da ton insanı olmaz
gökhan; yok anam yokkk bunu anası benim için doğurmuşsa bile bunu ben kabul edemem, o benim bünyeme ağır gelir, benden uzak allaha yakınmıydı neydi ondan işte :P gökannn eski ev arkadaşım
kardeşim; hmmm onu anam öğretmen olsun diye doğurmuştu öle hatırlıyorum:)
lütfi; kankaaaa! (kankayla aramızda geçen en uzun konuşma bu:p) onu anası doğurduğuna pişman olmuştur kesin. o yzüden, niyetle doğmuş olduğunu sanmıyorum olsa olsa kazadır o:)))
samet; hmmm onu anası neden doğurmuş bilmem ama benim için olmadığı kesin ki o da tanımaz beni..
s....., hmmm bunu anasının doğurduğunu kim söylemiş!!! onu anası doğurmamış, s.çmışş :))
demir; bu zaten benim diğer numaram, sahne adım demir de:)

bitti.. rehberde kimse kalmadı. niye bu tel.imde bukadar az numara kayıtlı bea acilen sayıyı artırayım ben:) ton atamak lazım!
yaa ben şarkıyı kime ton olarak atayacağım..! bu da hayat mı lan..! seni anan benim için doğurmuş şarkısını atayacağım kimsem yok. puhhh bana! yaşamayayım ben..

en iyisi ben demir e yani kendime atayayım*-). yaa sanki kendimi arayacağım da, kendime atıyorum. hem zaten beni anam kendisi için doğurmuş. burdan da bana ekmek çıkmaz!

buradan tüm analara sesleniyorum, çocuklarınızı benim için doğurun! canım:))) yazık bana acıdım kendime lan! :)

içinizde varsa anası benim için doğurmuş olan yada öyle hisseden, olmadı! kimse için doğurmamış olupta öyle p.ç gibi kalmış olan falan varsa kabulumdur, bilginize.. :)



aşkın ateşine dağlar dayanmaz
aşkı bilmeyenler gönülden yanmaz

aşk bir hastalıktır tabip anlamaz


aşka yardan başka

bana senden başka

çare bulunmaz


seni anan benim için doğurmuş canım

hamurunu benim için yoğurmuş canım


geçen ömür geçip gitsin ne çıkar

aşk olmazsa insan hayattan bıkar
aşk insanı can evinden yakalar


aşka yardan başka

bana senden başka

çare bulunmaz

şimdi bu şarkının klibini izledim, koptum :))))

ibo oynamıştı bu klipte. bende alışveriş merkezlerine gidip bi ton şeey alıp önüme gelen kızlara çarpayım bari belki benim için doğurulanı bulurum:)) ebrucum bulduğuna göre , belli mi olur belki bende bulurum.

keşke yanımda üç-dört kişi daha olsaydı bu ebru yaşar ın bu klipteki dansından yapardık :))))
çok mu yalnızım nee..!

vazgeçtim ton atamaktan falan. hem ton atanacak birisi vardı da biz mi atamadık hııhhh:p
oturayım ben oturma organımın üstüne en iyisi! kimse benim için bişey doğurmamış. bende fazıl say gibi ülkeyi terketmekle falan tehdit etsem birisi de benim için doğurur mu kızını neyim!!!

neyse cancazlarım bir başka ebru yaşar şarkısında buluşmak dileğiyle :)))
mesela helalim :p

15 yorum:

  1. onu anasi dogurmamis sicmis ahahahahaha
    yaa bugün noluyo bu bloggerlara:D

    YanıtlaSil
  2. uzman tv den haftalık burc yorumumu dınledım. hafta sonuna kadar gergin olacakmışım:) sanırım bütün blogcular benim burctan :P

    YanıtlaSil
  3. ofh çok berbat bi şarkıydı bu ya :d

    YanıtlaSil
  4. hala öyle emin ol:) tam bir depresyon şarkısı hatta şarkı bile değil depresyon şeysi :)

    YanıtlaSil
  5. şarkıyı hatırladım da heryerde çalardı..ne dinlerdik ama:)biz ne badireler atlatmışız yeni yeni anlıyorum..:)

    YanıtlaSil
  6. :)))

    sadece dinlemiyordun dimi:p yoksa sadece eşlik eden bizmiydik

    YanıtlaSil
  7. yok dinlemekle yetinir miyim hiç. eşlik de ediyordum:)hem de nasıl neşeli:)

    YanıtlaSil
  8. bu şarkı bana eski sevqilimi hatirlatio nedense ehuehuehuehuehu ex aşkoM

    YanıtlaSil
  9. :)

    kaç yaşındasın ki sen eski sevgilini hatırlatıyor

    YanıtlaSil
  10. 24 ozamanlar bu şarkıyı çok dinliodum senin anan benim için dourmuş olm diodum :Pp yalan oldu ehueheuheuehuehuehue

    YanıtlaSil
  11. artık boyle şeyler demezsin herhalde yalan olmasın diye :)

    YanıtlaSil
  12. AyNeN AyNeN ;)
    ya bu arada bu yusuf qüneyin şarkıya Fena Taktım Haaaaaaaaaa ne alakaysa şimdi bu konuda xD

    YanıtlaSil
  13. takılası bir şarkı bende birgunde baya dinliyorum:)

    YanıtlaSil
  14. manyak dolu lan burası

    YanıtlaSil
  15. tamam lan biz gelmeyelim ozaman

    YanıtlaSil