5 Kasım 2008 Çarşamba

serdar ortac dan sortube

serdar ortaç da internet-video sektörüne dalmış, haydi hayırlısı.
dalmış da kötü mü olmuş. yooo çok da güzel olmuş ben gayet memnun bir şekilde yaklaşık 20 tane şarkısını izledim. ben serdar ortacın sahne performansını cok begeniyorum, adam işin hakkını veriyor. kendisini ilk defa konyada üniversitenin bahar şenliklerinde izledim, gayet güzel birgündü.

sortube; serdar ortaçın yeni sitesinin adı. bu siteden sanatçının kliplerine, kliplerinin kamera arkası görüntülerine ve konser görüntülerinin yanında bir de youtube da olduğu gibi video yükleme şansına da sahip olabiliyorsunuz.
sortube a girmek için tıklayın

youtube un kapanması da sanatçının yeni sitesinin tutmasında yardımcı olacağa benziyor ki youtube kapanmasaydı bile serdara sayısı oldukça yüksek olan fanları yeterdi:)


sortube un istatistiklerine bakacak olursak şöylede diyebiliriz:
oldu bu iş!!!
şuanki istatistikleri:
ziyaretçi sayısı: 163.333
video sayısı : 383
üye sayısı : 2.350 + 1 ( ben :) )

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder