19 Aralık 2008 Cuma

bi test

maillerden de en az bloglar kadar güzel şeyler çıkıyor bazen..!

ama bazen de noldu şimdi hehh! bu neydi dedirten cinsten mailler de almıyor değilim..
bugün işte tam da bu şekilde dediğim bir mail aldım. zekamımı ölçmeye çalıştı arkadaşım yoksa kendisi beğenip sadece masumane şekilde benimle paylaştı orası bana karanlık!

test şu:
Mezar başında ağlayan bir kız var... Mezarda yatan kadının annesi,mezar başında ağlayan kızın annesinin kaynanasıdır.
O halde mezarda yatan kadın, mezar başında ağlayan kızın nesidir?

çok zor bir soru!!! :) cevabı bulamazsanız yorumlar kısmında açıklarım ama eminim bulursunuz;)

not:
hadi test gönderdin saol arkadaşım ama keşke bunu forwardlayıpta göndermeseydin de keşke bütün listendekilerin msn adresini bir başkasına ulaştırmış olmasaydın... bu şekilde reklam yapmak isteyen firmalara mailimizi göndermiş bulunup. birgün hiç alakamızın olmadıgı bir firmadan reklam mesajı almamızı sağlayacağın için zemini hazırlamış olmasaydın keşke...

teşekkür mü bekliyorsun birdeeee :@

22 yorum:

  1. halası dimi ya ay deli oldum yerim böyle forwardı:D

    YanıtlaSil
  2. :) ankarada ebesi mi emesi mi ne demiyorlarmıydı :)

    YanıtlaSil
  3. bibi miydi yoksa anam neydi merak ettim bak şimdi :D

    YanıtlaSil
  4. 'htc' ye katılıp hala demek istiyorum.

    YanıtlaSil
  5. Halası yaaaa:(((
    Beynim patladı valla
    halası kardeş halası.
    mezardan yatan kadının annesi mezarbaşındaki ağlayan kızın babannesi. Yani halası.

    YanıtlaSil
  6. mustafa can poyraz;

    bende htc ve sana katılıyorum:=)

    ferhanca;

    valla olabilir biraz çarpık bir aile bunlar:D

    h. yücel ergün;
    beyninizin patlaması yaramış ama tüm aileyi çözmüşsünüz:)
    sanırım soruluş tarzından kaynaklı insan bi ilk gördüğünde dumur oluyor!!


    hepinize;
    yahu yok mu içinizde ankaralı???
    ankarada hala'ya ne deniliyor du?
    a)bibi
    b)ebe
    c)eme
    d)hiçbirisi

    de hadi bunu cevaplayın :)

    YanıtlaSil
  7. gayrı meşru ilişkiler var bence :D

    YanıtlaSil
  8. kırmızılı;

    kesinlikle katılıyorum:D

    YanıtlaSil
  9. eeee hani bi ödül neyin yok mu yahu:D:D:D

    ebesi mi emesi mi olayına senin kadar yabancıyım:Pp bana katılan arkadaşlara ayrıca teşekkürler kafayı yiyordum haberiniz yok:D:D

    YanıtlaSil
  10. htc;

    ödül olmaz mı hiç:D:D

    kocaman bi kemal sunal öpücüğü kazandın sağa mı istersin, sola mı:)

    YanıtlaSil
  11. sana da yaranılmıyor ki :)

    ödül seçiyorsun :)

    YanıtlaSil
  12. çiçek böcek bişey verir insan:Pp

    YanıtlaSil
  13. hani sinifta bütün havuz problemlerini cözen bir mal vardi ya - iste ben o mal´i hic mi hic sevmezdim.

    ;)

    YanıtlaSil
  14. ne zor birşey bu ya ...halasımı oluyor.
    mezardan yatan kadının annesi mezarbaşındaki ağlayan kızın babannesi.

    çok karışık bır olay....

    YanıtlaSil
  15. ayci;

    :O ben şuana kadar hiçbir havuz problemini kaçırmadım:))

    ben şimdi mal mı oluyorum, yoksa sizin sınıfta olmadıgım için yırttım mı:P

    beni sev olur mu:=) iyi birisi sayılırım ben:)
    ;)

    YanıtlaSil
  16. elif..den;

    evet karışık biraz fazlaca karıştırmadan hemen söyleyeyim..

    hala sı oluyor...

    :)bildiniz

    YanıtlaSil
  17. hehehe halası:)))

    nasılda bilemedim

    YanıtlaSil
  18. bilenler bile tam emin değilken bilememen çok normal :)

    YanıtlaSil
  19. böyle şeylerle ben de hep karşılaşıyorum :S insanın siniri bozuluyor daha sonra msn de ekleyenlere ''kimsiniz adresimi nerden aldınız ? ''dediğimde mailden aldım demeleri tepemin tasını attırıyo :D

    YanıtlaSil
  20. yasemin;

    aman sakin ol! ama haksız da sayılmazsın.. ben bunu kaç kişiye anlattıysam anlamıyorlar yine bildikleri gibi yapıyorlar :)

    ben anlatamıyorum sanırım!

    YanıtlaSil