29 Aralık 2008 Pazartesi

günün sorusu

baktım ki herkes karla ilgili yazıyor ben eksik kalırmıyım:)

bizde de yağıyor şekerim bizde de!

arkadaşımla çıktık dışarı biraz dolaşalım dedik... ama bir geyiğiz bir geyiğiz ki sorma!
olmamamızda imkansız zaten.. herkes dışarıda kartopu oynuyor kayanlar düşenler falan derken mod u yakaladık tabi...

neyse biraz yürüdük alışveriş falan yaptık. ben dedim ki gel köfte yiyelim. restaurant ta falan diil haa bildiğin sokak köftecisinde! neyse köfteyi yerken ortamın gevşekliğinin bana verdiği cesaretle arkadaşa sordum bir soru! ahanda size de soruyorum:

"fatih ürek in üstüne kar yağınca nolur?"

(oramdan buramdan uydurmaya devam ediyorum yani)
cevap herzamanki gibi yorumlar kısmında olacak hele önce siz bir tahmin edin de...

16 yorum:

  1. hayat daha güzel olur bence.

    YanıtlaSil
  2. kardanadam :P (aklıma bi şey daha geldi ama onu yazmam :D)

    YanıtlaSil
  3. hımm değişik bi soruymuş:S sahi ne olur ya gelmedi aklıma bişey :S

    YanıtlaSil
  4. Ay merak ettim çok.. fimi izlemedim..onla ilgili bişey mi acaba :)
    yine de atiym bişey..
    öööyle hareketsiz durursa botokslar mı tazelenir :))

    YanıtlaSil
  5. kardanadamı olur.
    bu kadar basıt degıldır cevabı ama..
    merak edıyorum dogrusu..
    bu soruları nereden buluyorsun
    merak ettim...

    YanıtlaSil
  6. karda oynayacak kadar yağmadı burada henüz ama yarına kesin olur of çocuk gibi şenlendim :D

    YanıtlaSil
  7. @gio,
    çıkar fatih ürek i hayatından sende benim gibi güzel bir hayat yaşa:P

    @t.u.b.a,
    aklına gelen diğer şey neee:)

    @htc,
    valla cevapları görünce elalemin munzuru benmiyim dedim :)

    @eda,
    filmle alakalı değil. benim hayal dünyamla alakalı diyelim

    @blue_rose,
    ! bu işaret niyeydi anlamadım:P

    @elif..den,
    evet okadar basit değil:) bunu kendim uydurdum biyerlerimden diyeyim:P

    @::puck-robin::,
    karlı günler diliyoruz efendim. şimdi ben yorumunun içinden cevabı blup çıkarmalıyım sanırım:P
    "şen olurdu" diye alayım mademse:PO

    ve gelelim genel yorumaaa! yapmayın arkadaşlar herkes okadar masumane cevap vermişki ben şimdi kendi kurguladığım sorunun cevabını söylemeye çekindim! oysa herkes tahmin eder sanıyordum:S ne biçim bi hayal dünyam var benim! tamamen yalnızmışım oysa hayal dünyamda:(

    tek umudum t.u.b.a nın aklına gelen diğer şey :'(

    YanıtlaSil
  8. htc;

    asabisin :)

    "kar topu olur" :$

    YanıtlaSil
  9. nıhahahah:D:D süpermiş. nasıl aklıma gelmedi yaa:D asabi değil meraklıyım. ama merak beni asabileştiriyor olabilir mi? evet :D

    YanıtlaSil
  10. @htc,
    iyi korkulacak bir tepki almadım :P alemin fesatı da olmadım :) anam sizler ne masum şeylermissiniz yaa:)

    YanıtlaSil
  11. hahahahaha
    gerçekten güzeldi:)))

    YanıtlaSil
  12. bayıldım :)))))))))))))))

    YanıtlaSil