18 Aralık 2008 Perşembe

happy birthday brad pitt

hepiniz kendisini tanırsınız...

ballıdır şu brad oğlan.. yay burcu ballı olur derler ama en ballısı brad'im, anası kendisine hamileyken bal küpü yalamışım'dır..

niye mi?(bkz. alttaki resim)


daha nolsun allasen! adamda çirkin şansı var yaa:p

herif zaten tipten dolayı ballı gelmiş dünyaya, yaşam desen onu bana hiç anlattırma istersen..

haaa! ballı da kıskanıyormuyuz töbe billah! gözü olanın gözü çıksın!! zaten angel'imin gözünün kimde olduğunu ve brad oğlanı neden seçtiğini size belgeleriyle(resimli bi de düşün yani!) aha bu aşağıdaki linkte anlatmıştım şekerim.. üşenmeyin tıkklayın bakın;)

tıklaaaaaa (emir kipi diildir :) )

neyse efendim kendisi gönlü bende olan bir kadınla! evli bile olsa insan evladıdır, ayıptır günahtır dedim; madem ki bugün doğmuş, bu mübarek günde doğmuşsa en azından doğum gününü şeyttireyim istedim..

brad'im, bal topum doğum günün kutlu olsun angel'imin gözlerinden, senin yanaklarından ... şekerim;) du adam anlamamıştır şimdi yani diyorum ki :
happy birthday olummmm:=)

malumunuz bugün öyle sıradan birgün diil.. annem ve babam için çok özel birgün!!!

neden mi? (yaw ne meraklısınız:p)
çünkü efendim: ağabeyimden sonra çocukları olmamış annem ve babamın, bunlar evliya evliya dolaşmış çocuğumuz olsun diye tam dört yıllll. düşün artık türkiye'de evliya kalmamıştır :) yok yok şaka bea. okadar da dolaşmamışlar sadece bir evliyaya tesadufu gitmişler :=) neyse sen tut, tam dört yılın ardından bencağızınız yani demirden oğlan dünyaya gel:)))

ama ben kılım, yünüm, tüyüm... bir rivayete göre de kral'ım:) (okan gibi çakma kral diil! harbiden bi ara halkım bile vardı 15 kişi falan yeminlen!)

neyse sıradan bir gelişle hiç de hoş-bulmayacağımdan, 9ay 10 gün gibi bir sürede düşünmeye oldukça vaktim olduğundan(içeride yapacak başkaca birşey yoktu, bunu seçtim) hemen bir strateji geliştirdim ve dedim ki:

"çıkmıyorum ulann! zorla mı?"

şaka değil efendim ben 10 aylığım.. farkımı koydum yani hahaha:=) hemen de kapak yapayım:
"farklı olunmaz; farklı doğulur" :=) (daha önce söyleyen olmadıysa, yazın bi kenara slogan buldum; arog a gönderidir) (zannetiğiniz gibi ukala bi yaratık diilim, sadece gerçekler:p)


du lan bi bakayım googledan 10 aylık olanların bir adı bile vardı geçen sene öğrenmiştim neydi unuttum(cidden bakıyorum)

hahh! postmatüre müş afilli bir isim dimi, havası falan atılır bunun :)))
-ben postmatüre'üm şekerim sen normalsen hiç takılmayalım falan gibi :=)

neyse işte 20 gün önce doğsam da yine yay burcu olacakmışım ondan şaşmadık yani:=) (yazar zıptırığı burda burcundan memnun olduğunu şeyttirdi;) )

velhasıl okadar uğraştıktan ve bekledikten sonra ben gelmişim dünyaya hem de tam bugün!
18 aralık o yüzden annem ve babam için özel gündür bugün.. ve bugün birisi kutlanacaksa onlar kutlanmalı doğmam benim sonucum değil onların sonucu evet o yüzden ben kutlama kabul etmiyorum!!!
illa kutlayacam diyen varsa da annemi ve babamı(hatta babaannemi:) ) tebrik edin şekerim. mal-zeme onların, mimar onlar yani;) harika bir iş çıkarmışlar ama dimi :)

iyiki doğmuşum lan!

sıkıldınız mı :) bitireyim mi yazımı? yoksa azcık daha yazim mi? yazim bea! malum doğum günü çocuğuyum:) bugün bana herşey serbest hahaha :=)

hadi yaaa! çık sokağa serbest serbest de gör ebenin hörekesini! (bunu lisede bir hocam kullanırdı! küfürse çok özür dilerim, kasten yazdım :) )

alll! brad oğlanın bir balı da burdan, benimle aynı gün doğmuş adam...

neyse kaderim ona benzemesin :)

not:


1- annemin babamın blogu falan yok siz beni kutlayın ben belki onlara söylerim :)

2- brad pitt oğlanı kutlamak istiyorsanız aha buradan kutlayın.. fanları ona mutlaka söyler :)

30 yorum:

  1. Hey doğum günün kutlu olsun:)
    ben zaten iki gün önceden kutlamıştım, bu hatfayıda "senin doğum günü kutlama haftası" ilan etmiştim,doğruda bilmişim ağır abi:))şeklinde düşünerek doğmuşsun acab ne felsefeler yapıyordun. daha doğrusu dünyanın ne boktan bir yer olduğunu anlamıştın ondan düşünüyordun...

    her şeye rağmen ailene mezutluk verdiğin belli.
    Allah annene, babana bağışlasın seni..
    sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Nice yıllara Mesut. İlk kutlayan ben olayım dedim. Kaç yaşına girdin ?

    YanıtlaSil
  3. hepi börtdeeeey.
    angelina gerçekten güzel ama azıcık deli.
    ama brad zavallı ya.
    kaçık kadınla evlendi.

    YanıtlaSil
  4. Madem öyle
    yayında ve yapımda emeği geçen herkese teşekkürler. Tanrı'ya, anneye, babaya
    :D:D

    YanıtlaSil
  5. ferhanca;

    merci efendim ilk kutlayan siz olmuştunuz. hafta olarak ilk defa kutlayacağız :=)
    ağır abi derken:)

    aminnnn. allah önce kendimize sonra da sevenlerimize bağışlasın...

    saygılar

    YanıtlaSil
  6. bu foto gerçekmi? ben evli değiller sanıyordum..

    YanıtlaSil
  7. hakan;

    teşekkürler hakancım. ikinci oldun oda güzeldir;) ben ikincileri de çok severim:)

    sorunu tam olarak anlayamadım fiziksel yaşımı mı, ruhsal yaşımı mı sordun:P

    YanıtlaSil
  8. la loba;

    her erkek birazcık zavallı diil mi canım:)

    dünyada o zavallının yerinde olmak isteyen kaç erkek şeysi vardır acaba:)

    YanıtlaSil
  9. htc;

    bence de, bende arada nasibimi almışım işte... :)

    YanıtlaSil
  10. içimden geldiği gibi;

    içinden bu mu geldi şekerim! :=)

    valla ben resmi fan clup ından aldım ben resmi. çok da ilgilenmedim açıkcası benim olmadıktan sonra kimin olursa olsun dedim galiba :)

    YanıtlaSil
  11. doğum günün kutlu olsun şekerim :) annene babana selamlar, babaannene hörmetler öpücükler.. brad içinde öpücükler ama hörmet yok onunkilerde. bildiğin öpücük işte :) eh seninkini de kuru kuru kutlamış olduk :D iyidir iyidir :))

    YanıtlaSil
  12. bukle;

    birde yay burçları şanslı diyolar. al şana şans :=) doğan benim bukle bütün tanıdıklarımı(yazar zımbırtısı burda brad oğlanı da tanıyorum imajı çizdi! yersen:) ) şeyttirdi bana bişiy yok:)

    zaten şansım olsaymış anamdan hiç doğmazmışım..:p

    haketmedin ama ben yine teşekkür ederim şekerim :)))

    saol;)

    YanıtlaSil
  13. Mutlu yıllar, yapımda emeği geçen herkese.. :)
    Ben de hayranım Angelina'ya..Onu güzel bulmayan bazı erkek arkadaşlarım var, şaşıyorum onlara, zevksizler diyorum, bayan halimle ben bile bayılıyorum :)
    Babaanne ayrı bir şeker.. Anneannemi hatırladım o da çok ciddi gazete okurdu, nur içinde yatsın..
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  14. öncelikle on aylık doğman ötürü düşünerek doğdunu, onun için ağır abi şeklinde geldiğini kast etmiştim:))

    ayrıca evet öğrenmek isterim ruhsal yaşını?
    fiziksel yaşı boş geç ya geç yada erken ayzıyorlar:))bende o kunuda senkron bozukluğu olduğunu düşünüyorum bir türlü eşitlenmiyor ne olucak bu benim deli halim:)))

    YanıtlaSil
  15. eda;

    teşekkür ederim yapımcılar adına :)

    angel im angel im
    senin kıymetini bir tek bilirim

    hahaha şimdi besteledim :p

    aminnn.. nur içinde yatsın..

    allah senin yaşadığın acıyı bize geç yaşatır inşallah...
    anneannen de babaannem gibi gazeteyi ters tutarak mı okurdu :=)

    nezaketin için teşekkür ederim..

    sevgiler, saygılar..

    YanıtlaSil
  16. ferhanca;

    ruh yaşımız hemen hemen aynı işte :p

    akıllı geçinenlerden iyisinizdir eminim deli halinizle koyverin gitsin derim ben :)

    hani derler ya akıllı düşünene kadar deli köprüyü geçer diye her türlü kardayız biz deliler :=))

    YanıtlaSil
  17. Yeni yaşın dilerim sana mutluluk getirir. Neşen yerinde gibi görünüyor monitörden bakınca ama yine de adet yerini bulsun diye söyledim:)

    YanıtlaSil
  18. hemen hemen aynı derken sana göre mi bana göre mi?:)))

    YanıtlaSil
  19. ahh ahh annen baban bilseydi böyle bir fabrika hatası olacağını bir kere daha düşünürlerdi heralde evliya evliya gezmek gerekirmiydi diye:))) Yine de hatalı matalı seni çok seviyorlardır eminim.Nice mutlu yıllara doğum günün kutlu olsun.Sevgiler...

    YanıtlaSil
  20. firida;

    :) evet şükürler olsun yerinde.

    doğarken neşeli olmaya mahkum edilmiş.. isimden kaybediyorum;)

    güzel dileğin için çok teşekkür ederim.. umarım dediğin gibi olur;)

    YanıtlaSil
  21. ferhanca;

    aman canım seni beni mi var allasen:)
    bize göre diyelim ;)

    YanıtlaSil
  22. aslı kaya;

    aman be aslıcım fabrika hatası olmayan mı var sende:=) sadece öle olmadığını söyleyenler var..

    kabul edenler ve etmeyenler şeklinde;)

    herkes gayet mutlu görünüyordu bugün iki tane pasta almışlar düşün artık nasıl mutlular :=)

    YanıtlaSil
  23. Ben sanırım seni okumakta geç kalmış olmaktan dolayı, geç tebrik edeceğim:(
    Nice mutlu yıllara, masal gibi bir hayat diliyorum sana:)

    YanıtlaSil
  24. bugünü yaşama arzu'su;

    geç kaldınız sayılmaz aslında, öncesinde bloguma explorer kullananlar giremiyordu..
    benim hatamdı yani;)

    hem zaten sevgili "ferhanca" bu haftayı doğum günümü kutlama haftası ilan etmişti:)

    çok teşekkürler güzel dilekler için;)

    YanıtlaSil
  25. bnde geç kutlyanlar ve sanırım en geç kutlayanlar arasında yerimi alıyorum:D(bak utanmadan bide gülüyor deme yeni gördüm valla)neyse sadede geleyim doğum günün kutlu olsun nice nice mutlu yıllara inş hayatta her şey gönlünce olsun...bu arada sevgili anne, baba ve tabiki babaannene yani yayında ve yapımda emeği geçen herkese teşekkürü borç biliriz seni bize bağışladıkları için:Dbu arada sloganda çok gzl,on aylık olmanda rahatın yerindeymiş heralde oh ekmek elden su gölden...geç oldu ama güç olmadı kusurumuza bakmazsınız artık efendim hafta bitmeden yetiştim en azından:)

    YanıtlaSil
  26. sevgili nevruz;

    güzel dileklerin için çok teşekkür ederim...

    ne kusuru efendım cok mutlu oldum aksine :) daha ne isteyeyim herkes için senede birgun özel olurken benım ıcın koca bır hafta ozel oldu sayenızde :)

    çok saol;)

    YanıtlaSil
  27. Aminn diyorum, çok zor bir acı bu.. Bende çok emeği vardı..Ama ben göremedim onu son zamanında, gitmek bitürlü kısmet olmamıştı :( Çok enterasan, öldüğü saatte garip bi şekilde uyandım, gecenin 3ünde telefon çaldı gibi oldu ama çalmamış.. Meğer o saatlerde ölmüş :((
    Yani kıssadan hisse yaşarlarken kıymetlerini bilelim onların..
    Yok yok, baya okurdu gazeteyi :) Göremezse ışığa tutar öyle okurdu..
    Hay Allah ya.. moralini bozmadım inşallah..Öyle dökülüverdi bunlar şimdi :)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  28. eda;

    moralim bozulmadı sadece gözümde birkaç şey canlandı...

    babaannemin eşi yani dedem öldüğünde senin yaşadığın şeyleri yaşamıştım...

    çok severdim dedemi.. tutkulu bir sevgiydi...
    öle işte;)

    YanıtlaSil
  29. Doğum günün kutlu olsun Mesut,yay burcu insanlarının neşeli ve eğlenceli olduğunu en iyi örneklendiren doğum günü yazısıdır senin ki...

    Herşey gönlünce olsun.

    YanıtlaSil
  30. teşekkür ederim aylin..
    hepimizin gönlünce olur umarım yaşam..

    YanıtlaSil