26 Aralık 2008 Cuma

kolbasti

izlemesi oynamasından daha zevkli olan yöresel bir oyun... aşağıdaki video da oynayan arkadaşlar da güzel oynamışlar..
bilmeyenler varsa bilsin diye şeyttirdim..


çok farklı sözleri de vardır. bu video daki şarkının sözleri aşağıdaki gibidir:
kolbastı :)

KAPTAN- GIDIKLA BENİ

Pencereden at beni
Pencereden at beni
İn aşağı kız tut beni
İn aşağı kız tut beni

Öyle gülesim geldi
Öyle gülesim geldi
Hadi gıdıkla beni
Hadi gıdıkla beni

Yine geldi erken yaz
Yine geldi erken yaz
Dallarda var boy kiraz
Dallarda var boy kiraz

Gel yanıma yapma naz
Gel yanıma yapma naz
Hadi gıdıkla biraz
Hadi gülelim biraz

Aldım yanıma seni
Aldım yanıma seni
Sardım incecik beli
Sardım incecik beli

O yosun gözlerinle
O yeşil gözlerinle
Ey kız yandırdın beni
E kız yandırdın beni

Seviyorum diyerek
Seviyorum diyerek
Nasıl kandırdın beni
İnan kandırdın beni...





25 yorum:

  1. çok gzl izlemeside ayrıca çok keyifli :D:D yanlız arkdşların enerjisine hayran kalmamak elde değil...şarkıda gzl sözleri ayrı değerledirmek lzm çok gzl gerçkten:D çok keyif aldım izlerken...sağolasın oyunun ismini bilmiyordum kolbastıymış demek öğrenmiş oldum...daha öncede bunun bayan versiyonu izlemiştim oda ayrı güzeldi yaşasın feminizm!:D

    YanıtlaSil
  2. yeeehhhuuu çok güzel:)))
    geçen yaz TRT 1 de oynayan çocuklar platformu kırmışlardı.
    benim de geçen yıl heberim oldu böyle bir oyundan..
    gençler harikalar:))

    YanıtlaSil
  3. nevruz;

    feminizm mi :) du bismillah!
    evet eğlenceli bir oyundur...

    YanıtlaSil
  4. ferhan;

    hele sen bir de beni oynarken gör, neleri kırıyorum :P

    trabzon kolbastısı bunun samsun versiyonu da var ama trabzon kolbastısı daha eğlenceli...

    YanıtlaSil
  5. :)

    yok yok kötü oynuyorum, şaka yaptım.. hatta oynayamıyorum bile!!!

    YanıtlaSil
  6. bu ne yaaa
    insan acayip deşarj olur bu oyunla.
    kurtlarını dökmek diye buna diyolar heralde
    benim de oynayasım geldi:)

    YanıtlaSil
  7. blue_rose,

    evet kurt dökmek, sporun en kralını yapmak da bu oyunla mumkun:)
    oyunun özelliğidir o izleyen bir gaza gelir ama kısa sürer genelde malum oynaması cok kolay değil ;)

    YanıtlaSil
  8. arkadaşlar hani yukarıda kobastının söleri yazıyorya o kolbastıyı kim söylüyor bir yardım edin hadii

    YanıtlaSil
  9. nedim zapçı etiketli arkadaşım ama tam emin değilim...

    malum okadar çok kolbastı versiyonu var ve okadar çok söyleyen varki!

    eğer indirmek için soruyorsan, limewire de nedim zapçı yazdığın zaman çıkıyor ;)


    umarım yardımcı olabilmişimdir?

    YanıtlaSil
  10. google'dan gelen arkadaşlara,

    bu sayfaya google araması sonucu gelen birçok kişinin olması nedeniyle yazıyorum bu yorumu:

    soru:
    1- " kolbastıyı kim söylüyor?"
    2- "kolbastıyı en güzel kim söylüyor?"

    cevap:
    1- kol bastıyı meşhur eden ve bildiğim kadarıyla ilk söyleyen erkan ocaklı dır. tabi tek söyleyen o değildir. onlarca kişi söylemiştir. mesela bu yukarıdaki söyleyen nedim zapçı olarak geçiyor. erkan ocaklının söylediği neredeyse ilk versiyonudur ve sonradan söyleyenler şarkıda oldukça fazla iyileştirme yapmıştır...

    2-valla kimin daha güzel söylediği biraz senin kulağına ve zevkine bağlı arkadaşım. ama ben bu yukarıdakinin söyleyişini beğendim:)

    googlecular umarım bu yazdıklarım işinize yarar...

    saygılar efendim yine bekleriz. google dan yolunuz düşünce gelmeyin sadece daha baska sarkılarımız da var geyiklerimizde var diye konuyu balar öpücüklerimi kondururum.

    de hadi! görüşürüz...

    YanıtlaSil
  11. ARKADASLAR BURDAKI SARKIYI SOYLEYEN NEDİM ZAPÇI DEGIL BU NEDIM ZAPÇI YURDUNDA CEKILMIS BI GORUNTUDUR BENDE BU SARKIYI SOLEYEN ADAMIN ADINI ARIYORUM :((

    YanıtlaSil
  12. @adsız okurum,
    :O valla her yerde nedim zapçı diye geçtiğinden bir de bizim karadeniz de bu şarkıyı söyleyen çok olduğundan ben vardır herhalde nedim zapçı diye bir adam düşünüp önemsememiştim..

    ben bulurum bu adamın kim olduğunu ama biraz zaman alır malum sınav haftası :)

    neden kimin söylediğini bukadar merak ettiğinizi anlamadım şarkıyı bulmak içinse o şekilde de bulabiliyorsunuz? konser falan için mi arıyorsunuz adamın ismini merak ettim :)

    YanıtlaSil
  13. Yukarıdaki Görüntü Nedim Zapçı Yurdundandır Diğer Arkadaşında Dediği Gibi. Videodaki Şarkıyı Söyleyen Kaptan Lakabında birisidir. Hem google'de Hemde limewire'de


    " Kaptan - Gidikla beni "

    Diye Aratırsanız Aynı Şarkıyı Çok Rahatlıkla Bulabilirsiniz.

    Ayrıca Site Sahibine Güzel Bir Site Yaptğından Teşekkürlerimi Sunarım. Eğlenceli ve Vakit Geçirmek İçin Güzel Bir Site Olmuş...

    YanıtlaSil
  14. @AKG,

    çok teşekkür ederim akg, hem güzel sözlerin için hem de bilgini bizimle paylaştığın için;)

    evet arkadaşla akg isimli arkadaşımızın yardımıyla merak ettiğiniz soru cevap bulmuş oluyor!:

    KAPTAN - GIDIKLA BENİ

    YanıtlaSil
  15. Ne mutlu bana sizlere yardımcı olabildiysem.

    YanıtlaSil
  16. KOLBASTICILAR:

    bu akşam kanal d de okan bayülgen in disko kralını izleyin. kolbastı programı olacak resmen ;)

    YanıtlaSil
  17. çok güzel ya çocuklara aşık oldum ya

    YanıtlaSil
  18. çok güzel ikisinede aşık oldum

    YanıtlaSil
  19. çok eylencelii! ben de oynamak istiyom böyle ama sadece 1-2 figür yapabiliyorum pfff :(

    YanıtlaSil
  20. olayın sırrı zıplamakta demedi deme :)

    YanıtlaSil
  21. nedim zapçı yurdun ismi :) o videodaki yurt eğlencesi :p

    YanıtlaSil
  22. çok güzel ya biz de okul sonunda oynuyacaz

    YanıtlaSil
  23. bence bu oyunu kızlar daha güzel oynuo ama sizde fena degilsiniz

    YanıtlaSil