26 Aralık 2008 Cuma

masaüstü mim seysi

sevgili htc beni teeee zamanın birinde mimlemişti :) kendi pc imde olmadığım için ozaman mim şeysini yapamamıştım. artık kendi pc imdeyim ve bende daha fazla vakit kaybetmeden hemen masaüstümü göstereyim dedim...
düzenleme yapmadım artık dağınık haliyle idare ediverin..

bilen bilir ben de vw golf manyaklığı var. hatta bunu burayatıklarsanöğrenebileceğin şu yazımda da anlatmıştım.
samsuna gitmeden önce bunu koymuştum hala da duruyor. genelde başka şeyler olur ama madem bu var değiştirmeyeyim dedim;)

bu arabayı birgün alıp arkasına da kamyon yazısı yazdıracam :)
ne yazdıracağıma şuradaki yazılar arasından karar veririm artık..

hmmm mim kuralları gereği sanırım benimde birisini mimlemem gerekiyor! herkesi mimleyesim var ama gıcıklık olsun diye ben blogu olmayan birisini mi mimlesem acaba :)

mesela benim blogumu takip eden ama blogu olmayan, bloguma sürekli google da "made in mesut demir" aramasıyla gelen nevruz u mimlesem tam süper olur bence.. hem belki mim hatırına blog açar da bizi kendi dünyasıyla tanıştırmış olur ;)

16 yorum:

  1. ehh be mesut kardeşim bu mim dalgası senide vurdu demek..:))

    YanıtlaSil
  2. seni okumak eğlenceli:)
    hızlı ve akıcı ama mimlemek nedir. oalya hakim olamadımzira blok dünyasında yeni biri olarak delirmek üzereyim zaten

    YanıtlaSil
  3. içi dışı bir arkadaşım;

    vurdu valla:) geç kalmış bir mim di ama sen daha dur sırada bekleyen bir mim im daha var :)

    YanıtlaSil
  4. karalamaca;

    aaa sen soru sor yeterki ben sana hemen açıklarım arkadaşım;)

    şimdi ben mesela masaustu goruntu resmimi koydum ya. sonra diorum ki karalamaca da koysun. ben karalamacayı mimledim..

    aslında secmek gibi bişiy işte senın yaptıgını senden sonra yapacak olanı seciyosun. bu mim i ben başlatmadım... ben başlatsam mimlemek yerine tiklemek derdim herhal :)
    aman ne biliyim işte zaten bende yeni mimlendim..

    hatice saolsun yoksa ben ne anlarım mimden falan;)

    bu arada yardıma ihtiyacın olan bir konu olursa msn şeysinden yardımcı olabilirim ama aramızda geçen konuşmaları yayınlayadabilirim. garantisi yok yani :Pp

    YanıtlaSil
  5. bu ne mimlemesi anlamadım..neden herkes bırılerını mimliyor anlamadım...
    neyse bırgun anlarım galıba..
    anladıgım bırsey var neden kendı profilinde kamyon var..kamyon gıbı bırıyım.kımse bana yan bakamazmı dıyon yani...
    :)))

    YanıtlaSil
  6. teşekkür ederim mesut.
    sayende bloğa dair birşey daha öğrendim. iyi oldu. sanırım evkli birşey ve yine sanırım ben de seni mimleyebilirim yakında. :)
    konuşma yayınlaman konusunda bi sakınca göremedim. zaten ne konuşuyorsam bloğa da yazıyorum sorun olmaz;)

    YanıtlaSil
  7. :D :D güzel kardeşim başka mimlicek insan bulamadın mı...bu senin ilk bi insanı mimlemen sanırsam bari bloğu olan birini mimleseydin...gözümden kaçmadı ayrıca maşallah ya okdr ayrıntıya girmeye ne gerek var nerden sana ulşıyoruma kdr:))dünyamın kapıları şimdlik kapalı kalcak sanırsam masaüstündede çkale manzaralı bi resmim var;bi gün bende açarım inş kısmetse bi blog...

    YanıtlaSil
  8. elif...den;

    :)) resim içimdeki kamyoncuyu durduramadığıma işarettir:p kamyon arkası yazıları seviyorum.. başka bir nedeni yok!

    mim olayına gelince. biz blogcular sanal dünyadayız ya bu da bizim bir şekilde sosyalliğimiz gibi birşey sanırım.. bu şekilde eğleniyoruz işte ;)

    YanıtlaSil
  9. karalamaca;

    bişey değil..
    estağfurullah..
    evet zevkli birşey ama yerinde olsam beni mimlemezdim, çok geç cevap veriyorum mimlere çünkü;)..
    konuşma yayınlama konusu şakaydı;)...

    YanıtlaSil
  10. nevruz;

    valla ben artık seni mimledim:) nezaman açarsan bloğunu ozaman mim i eklersin! bak sana post konusu da hazır şimdiden;)
    fazla gecikme blog açmakta;) mim i soğutmayalım:))

    YanıtlaSil
  11. yalnızlık okulu;

    anam orasını ne sen sor ne ben söylim :)
    sokulası bir tip işte..
    ben evde sıkıldığım zamanlarda geçerim banyoya alırım elime makası.. başlarım kesmeye! saç(kalanları)-sakal falan.. :)

    o da öyle bir nöbet in arkasından çekilmiş fotoydu işte :)

    YanıtlaSil
  12. Pek derni, toplusun:)
    o araba bir gün masa üstünden kapına gelir ve anahtarıda elinde olur inşallah:)

    YanıtlaSil
  13. ferhanca;

    aminnnnn :)

    aslında normalde öyleyim de daha düzenleme yapacak kadar vaktim olmadı işte.. sınavlar, samsun tatili derken ancak fırsat geldi;)

    güzel dilekler için teşekkürler..

    YanıtlaSil
  14. teşekkür ettik mesut. tahminler sürüyor ama daha değil=)

    YanıtlaSil