27 Aralık 2008 Cumartesi

msn iletilerim-1

çoook eskilerden iletiler yazardım ben msn de :) kendime ait sözler falan işte...
nereden aklıma geldi hemen söyleyeyim..
bugün birisi bu iletilerimden birisini kullanmış, kendi msn ine yazmış benim sözümü:)

- aaa sen nereden buldun bu sözü , dedim.
- bilmem biryerde gördüm, hoşuma gitti yazdım, dedi..

sizde eğer birgün biryerlerde rastlarsanız diye söyleyeyim dedim..

korkmayın kullananlardan telif istemeyeceğim. sadece atanızı bilin diye şeyttiriyorum :Pp
yaklaşık 5-6 yıl önce kullanırdım ben bunu msn de... zamanla söz baya dolanmış msnlerde google a baktım. oraya da düşmüşmü diye ama henüz düşmemiş. artık bu yazıdan sonra düşecek :)

aman buraya kadar okuyanda nasıl bir sözmüş falan diye merak edecek ama yok bea! öyle abartılacak birşey değil... öle kapak yaptığım dönemlerden bişey işte:

"kirli yüreklerde, temiz sevdalar yaşanmaz"

bunun hikayesi de var tabi ama anlatmayı düşünmüyorum!
ne demişler:"açtırma kutuyu, söyletme kötüyü" :P

öğrendiniz işte hepsi bu :)

12 yorum:

  1. Aşk, sevda temizlik,saflık, duruluktur.yüreği kirli olanlarada uğramasın:(

    YanıtlaSil
  2. ferhanca;

    uğrasa da onlar kıymetini bilmeyip içine ....... :)

    YanıtlaSil
  3. vay demek büyük atamiz sensin...sana bu kadar yakin olmak, tüylerim ürpertirrrrrrrti ;)

    biliyormusun...ama bilmiyorsun - bilme daha iyi ;)
    ben ask icin pek birsey diyemicem...msn gibi oda 3 harfli iste!

    YanıtlaSil
  4. ayci;

    bende aşk için eskiden yorum yapıyormusum:) bende artık pek birşey demiyorum... arada gaza gelince belki işte :p

    3 harflilerden uzak duruyorum demek mi oluyor bu :))

    YanıtlaSil
  5. temiz yüreklerde kirli sevdalar yaşanıyor ama. haksızlık değil de nedir bu.

    mesut seni sevmeyen ölsün.

    ölsün evet.

    YanıtlaSil
  6. gio;

    bunu da "face to face" başlığında mı değerlendirsek acaba :PO

    verdin gazı soldan soldan :)

    ölmesin yaşasın ki kıymetim olsun;)

    YanıtlaSil
  7. ben de sizler gibi blog yazmak istiyorum ://
    zor mu ki.

    YanıtlaSil
  8. :)))

    siz derken :)

    bak şimdi hemen yol göstereyim :PO

    yol:

    1- önce gidip karnıbahar alıyorsun ve başlıyorsun kaynatmaya tencere kapağı açık kalıyo ve ona yakın bıryerde başlıyorsun yazmaya. dumanı yuzune vuracak... bu sende ne etki uyandırıyorsa onu yazacaksın (böyle yazanlar var onları ornek alabilirsin)

    2- bolca kufur edeceksın.. bu çok tutuyor milletçe seviyoruz küfürü dışarda her nekadar küfür duyunca "aaa terbiyesiz" diyen tipler çok olsa da burada bayılıyor insanlar... (bunun sayısız örneği var bkz. yapmama gerek yok.)

    3- buram buram cinselliği işleyeceksin. fantezilerini falan.. abartacaksın ama öyle yalın yalın olmayacak. hayal dunyanı genıs tutacaksın! ve bunları da hayal edıyor gıbı degılde sankı yaşamışsın gıbı anlatacaksın(bu kısım çok onemlı) zira oyle bloglar var kı sanarsın herkes sevişmekten vakit bulamıyor ama nasıl oluyor da bloglarına post ekliyorlar anlayamazsın ve sakın bunu sorgulama..!

    4- kültür blogu yapacaksın. gezeceksin göreceksin.. resimleyip sanatsal yolla süsleyerek anlatacaksın ki ben bu tarz blogları da severım diğer 3 üne nazaran..

    5- copy/paste yapacaksın.. artık eskisi kadar olmasa da hala yapanlar var gez dolaş blog alemınde mutlaka denk gelirsin!

    6- şizo takılacaksın... benim beynime birileri girdi ayağına yatacaksın...(mesela nasa) öle ki oynadıgın karaketere kendin bile inanacaksın.. hayal dunyanı gercege cevırıp yaşayacaksın. gerısı parmak+klavye kombinasyonu işte ;)

    7- yemek tarifi yazacaksın ki ben bu bloglara bayılıyorum. haaa bunun senin için bir sakıncası olabilir.. mesela ben sana dıyebılırım ki "lan madem yemek yapmayı biliyorsun ne demeye oraya yazıyorsun geç mutfaga..." gibi triplere maruz kalabılırsın. sen en ıyısı bunu es geç;)

    8- kız mışsın gibi yazacaksın.. bunlar az bulunanlar olsa da var böyleleri! ya noluyor kız olunca bi anlasam bunu niye yaptıkları sana da açıklarım ama maalesef fransız kaldıgım bır konu...
    haa cevabı cok lazımsa arastır bul bea herşeyi de benden bekleme;)

    9- el işi nakış falan uzerıne bişiyler yazacagın bır blog acacaksın ama bunda kadın olmak gerekır sanırım.. cunku sadece kadınlar acıyo bunları haa bırde genelde evlı ve cocuklu kadınlar yapıyorlar daha cok. nedenını bılmem..! cinsiyet musait se deneyebilirsin :)

    10- yada kendin olacaksın... hiç kasmayacaksın.. tribune oynamayacak sadece amacın oncelıkle kendını eglendırmek olacak. ve istedıgın gıbı yazacaksın. kasmayacaksın sunu da yazayım bunu da yazayım dıye. paşa keyfine gore yazacaksın;)
    evinin erkeği blogunun adamı olacaksın :PO


    bak okurumu nekadar önemsiyorum bu kadar yazıdan post çıkardı bea :P

    10. yol tavsiye edilir ama keyif senin;)
    sende yazacak ışığı görüyorum...:)


    not: bu yorum tamamen geyiktir. kimse orasına burasına alınmasın valla kızabilirim! , kızmayadabilirim garantisi yok...

    öpüldünüz;)

    YanıtlaSil
  9. teşekkür ediyorum bu güzel cevabınız için.
    10 numara yazı olmuş.
    +rep :)

    YanıtlaSil
  10. gio;

    :))

    +rep... demek eski forumcuyuz:P forum kavramı.. aaa bir dönem bende forumcuydum:) yönettiğim bir forumum bile vardı. vay bea anılarım canlandı şimdi:)

    YanıtlaSil
  11. ayhh yorumun süpermiş ha :D okudum içim vıkırdadı gülesm geldi :D

    YanıtlaSil