5 Aralık 2008 Cuma

samsun

sınavlar bitti.. ve artık memleketimdeyim.

özlem gidermeler, ziyaretler, babanın işlerine yardım etmeler falan derken tatil bir şekilde geçecek...

size hayatımın aşkıyla aramızda geçen bir diyalogu anlatmak istiyorum. resmini de koymayı isterdim ama kendileri resim konulmasına izin vermiyorlar. meşhur olmak istemiyormuş:)

bizim evin ahalisi yani annem, babaannem ve bizim evdeki bıyıklı sakaldan hoşlanmıyor. sınav dönemi kendimize bakmaya pek fırsatımız olmadıgı için samsuna yarım bin ladin sakalıyla dönmüştüm. sevmezler ama pek de ses çıkarmazlar kırılmayayım diye. neyse ben geldikten 2 gun sonra bir traş olayım dedim. başıma gelecekleri biliyordum ama yine de traş olmak istedim.

traştan sonra eve geldiğimde bizimkiler sıraya girdiler "ayy çok güzel olmuşsun , çok yakışıklı olmuşsun gel öpeyim" ler havada uçuşuyor. sanki ilkokul veya ortaokul çocuğuyum da öpüyorlar. eşşek kadar adam traş oldu diye öpülür mü bile diyemiyorsun! malum cevapları hazır :" sen bizim gözümüzde hala çocuksun"

şimdi buna itiraz edilebilir belki ama henüz çocuk sahibi olmadan, bilmediğim bir duyguyu eleştirmeyi doğru bulmuyorum. hem "olsada keşke hergun öpse " denilecek zamanları yaşamadığımız için şükredip anın kıymetini de bilmek lazım dimi...

bu saflıktaki sevgiye sahip olmak da işin cabası! çok şanslıyım biliyorum:)

babaannemin kucağına yatıp kalan saçlarımla oynaması bana yeryüzünde en çok huzur veren şeydir. hazır sevgi yumağı da olmuşken kucağına yatayım dedim. biryandan saçımla oynuyor bi yandan da iltifatlar yağdırıyordu. bir ara canı kaynadı " nazarım değmesin, tüh tüh tüh" yaptı noluyo lan dedim. sağ yanağım yıkanmıştı resmen. abartısız söylüyorum resmen yüzüme tükürdü:) kavgada yapılmaz bu yaa dedim ve kalktım yüzümü yıkadım:)

neyse efendim babaannem yani hayatımın aşkı ile aramızda geçen diyaloga geceyim. yaşayan efsane bir başladı konuşmaya vay efendim çok yakışıklı olmuşsun yok şöyle güzel olmuş böyle yakışmış, saçını da kestirsen(sanki saç var da!) çok daha güzel olurmuş falan filan susmak bilmedi -ki siz tanımazsınız bir başladım mı fişini çekene kadar susmaz kendileri..
o sırada bizim evdeki bıyıklı!!! mutfağa annemin yanına doğru giderken anneme seslendi:
- "aşkım, ..........." falan filan diye bende dedim ki
- babaanne görüyormusun bize nispet yapıyor bizim aşkımız yok diye, sende yalnızsın bende yalnızım, sende benim aşkım olurmusun dedim.
zekası tescilli yaşayan son efsanenin cevabı beni şok etti:
-" buna da şükür!"
nasıl yani yaaaa! sen beni beğenmiyormusun. hani çok yakışıklıydım. benden iyisini mi bulacaksın bea! desem de o göndermesini yaptı birkere:) yok bunun adına gönderme değil kapak diyorduk dimi :((

yani anlayacağınız 90 yaşında bir kadın beni beğenmedi. öleyim ben yaaa:)) acilen jübilemi yapıp bi mağaraya falan kapansam hiç sırıtmayacak, hatta yakışık da alacak gibi görünüyor...

velhasıl bir sille yedim ki sormayın..

babaannemin söylemleri anlatmakla bitmez belki ileriki günlerde birkaçını daha anlatırım.

o beni beğenmese de , aşkım olmaya "buna da şükür" diyerek cevap verse de ben ona bayılıyorummm.
sanırım platonik bir ilişkimiz var:))

samsunda havalar çok güzel gidiyor, platonik aşkımı arabayla falan gezdirsem mi ki belki oda beni beğenir :) malum evden dışarı çıktığı yok kadının.. anam 90 lık bir kadın nasıl tavlanır bilmiyorum ki! napsam acaba meyve manyağı acaba meyve alıp mı gitsem eve :)

allahım bana böyle bir güzelliğin neslinden gelmeyi nasip ettiğin için şükürler olsun! karşılıksız da olsa böyle aşkı allah herkese nasip etsin diyorum. tüm okurlarımdan babaannemi tavlamak için! yardım talep ediyorum çok zor durumdayım :))) el atın arkadaşlar duruma sevaptır:)

babamın işyerindeyim şuan; eve giderken muz, kivi falan alıp gideyim de bir altyapı çalışmasına başlayayım bari..

13 yorum:

  1. ne güzel bir yaziydi bu böyle:D
    benim akrabalarimdan hicbiriyle aramda böyle bir iliski yoktur. heveslendim simdi:)

    YanıtlaSil
  2. pilli tesekkur ederim. Ferhanca, hosbulduk. Geldigimden beri kiymali pide yiyorum:) cok ozlemisim

    YanıtlaSil
  3. Çok şekerdi.
    Babannenin sana yaptığı iltifatların 2 katını sen de ona yapmaya devam et, başaracaksın, yılmak yok.
    Allah sağlıklı uzun ömürler versin.

    YanıtlaSil
  4. aminnnn..
    valla hatun beni pek beğenmiyor işim zor ama bazı taktikler uygulamaya da başladım biryandan:)
    zafere ulaşma sinyalleri almıyor değilim :) arada bana bakarken yakalıyorum mesela kapı çaldığında, telefon çaldığında hep bana bakıyor, bu bir işaret olabilir mi? :))))

    YanıtlaSil
  5. Umudu yitirmek yok .Her kör satıcının kör bir alıcısı varmış :P sevgiler..

    YanıtlaSil
  6. saolun valla bu bana iyi moral oldu:))

    YanıtlaSil
  7. platonik aşkın bana babannemi hatırlattı, duygulandım be Mesut Demir :)

    YanıtlaSil
  8. her erkek torunun gönlünde bir platonik aşk var desene :))

    YanıtlaSil
  9. Çok şekersin yaa..Bence aşkına geçmişi anlattır çok severler geçmişi anlatmayı saatlerce dinlemek zorunda kalabilirsin:)))Tavlamaktan da vazgeçebilirsin))) Bu arada yorum yazabildiğime sevindim ne zaman siteni açsam yüzüme kapandı şükür şimdi öle bişey olmadı.Saygılar....

    YanıtlaSil
  10. yaaa! sormayın o sorundan çok müzdariptim yardım bile dilendim blogcu arkadaşlardan. kimse el atmadı duruma :)

    ama sonradan çözdüm sorunu:) ve çözdüğüme de çok sevindim. sizlerin ziyareti daha da mutlu ediyor beni..

    aşkitom eskileri anlatmaya her yaşlı gibi bayılıyor ama benimki konuşsun da eski yeni farketmiyor:)
    geç de olsa bloguma hoşgeldiniz:)

    teşekkürler..

    YanıtlaSil
  11. o kdr iltifattan sonra sen kalk buna şkr de olcak şey bu şimdi:D babaannenle aranızdaki ilişkiye bayıldım kıymetini bil ona göre... aşkların en güzeli platonik olanı ztn keşke bzm ailedede böyle sevimli bi ihtiyar olsaydı gerçi bnm dedemde aşağı kalır bi tarafı yok haksızlık etmiyeyim...

    YanıtlaSil
  12. nevruz;
    kıymetini bilmem miii:)

    yaşlılar çok sevimli oluyorlar emınım senin dedende öledir.. haksızlık etme :p

    YanıtlaSil