14 Aralık 2008 Pazar

sikayet

bu yazım tüm annelere özellikle de erkek çocuk annelerine..
hatta anne adaylarına da...

benim bir annem var (herkes gibi:) ) allah uzun ömür versin ama şekerim böyle de olmaz ki.
yaw insan birkere mi güzel söz söylemez:)

bakın şimdi, ben küçükken annem beni "karaböcüğüm" diye severdi. yaw bu ülkede zenci hayranlığı bile had safhadayken sen ne demeye ırkçı zihniyetle benim tenimle dalga geçiyorsun kadın. hadi çocuktuk ses çıkarmıyorduk ya bluğ çağındaki sevme şekline ne demeli!!
" afrikalı oğlum benim" ba ba ba! yok ya kesin ırkçı bu kadın!

bluğ u atlattıktan sonra da ve halen de standart bir sevme sözcüğü geliştirmiş "çirkinim" yahu hiç mi güzel birşey çıkmaz annem senin ağzından.

yaw bilirim ki bana aşıktır ki bana aşık olan tek kadın:) ama niye annem bana güzel bir cümle kurmuyor ki! bazen bir önceki yazımda annattığım platonik aşkım bile güzel cümleler kuruyorken, üstelik gelin kaynana yarış halinde olması gerekmiyor mu. buradan anneme sesleniyorum azıcık kaynananı örnek alsan hiç fena olmaz şekerim.

zaten yalnızım bir de bana aşık olan tek kadın tutup da "çirkinim" derse ne anladım ben bu hayattan. bu nasıl yaşam yaaa! bütün büyük darbeleri ailem vuruyor bana:p
birisi "çirkin" der, birisi " buna da şükür der".

bana bakın ailem kadınları siz böyle yaparsanız el kızları ne yapmaz:)

niye hiç itiraz etmedim ben şimdiye kadar buna acaba! hani siz kendinize bakın sanki siz çok güzelsiniz falan da diyebilirdim. ama onu öyle bir aşkla söylüyor ki annem. insanın çirkin olası gelir.
ama artık demesin yaa! malum artık bazı şeyleri takma yaşına geldim hahaha:)

dün akşam evde hep beraber oturuyoruz. annem dedi ki:"bak böyle yan durunca aynı babana benziyorsun"

bende:" hadi canım ordan, ben onun kadar çirkinmiyim. sen beni artık sevmiyormusun, bu benzetme de nereden çıktı.." dedim

bizim evdeki bıyıklı hemen atladı:
"haticeye değil neticeye bakalım" :) bak yaaa bu nasıl laf, kavgada söylenmez.
bu ne ya geldiğimden beri herkes bana laf çakıyo. bir daha gelmesem mi ki buraya:p

güya çirkin olan benmişim de, yalnız olmam da bunun göstergesiymiş. o çirkin olsaymış yalnız olmazmış.
haa birde nokta koymayı da unutmadı:
"sen kendi derdine yan!" :( baban mı var derdin var şekerim:)

lan acaba bir ara popoma tavan yaptıran hatunları arayıp moral mi bulsam ki:) harbi ya ben çirkinmiyim acaba:)

şakası biryana anneyseniz yada adayıysanız dinleyin:
çocuğunuza olumsuz sevme sıfatları yapıştırmayın. böcüklü möcüklü şeyler falan! o çocukluğun da verdiği salaklıkla uzunca bir dönem kendimi böcük sanmıştım ve evde böcüklerden korkmayan tek ben varım:) neden korkayım ki aynı familyadanız :)

ama bilinçaltı diye bişiy var şekerim haberiniz olsun. sonra depresif davranışlar niye sergiliyor benim çocuğum demeyin ;)

haaa! nereden aklıma geldi bilmiyorum ama gelmişken söyleyeyim. depresyon diye bir hastalık yoktur! depresyon ilacı sakın kullanmayın valla yazıktır.(ileride bununla ilgili kapsamlı bir yazı yazacagım yeteri kadar araştırma yapamadım konu hakkında, bilimsel verilerle ve terimlerle detaylı bir yazı yazmayı düşünüyorum)[kendini doktor sanan adam]

yani anlayacağınız şikayetim var. annemden ve annem gibi olumsuz sıfatlarla çocuğunu sevenlerden...

sonra benim gibi bir çocuğunuz olabilir. böceklerden nefret edenlerden, nefret eden bir çocuğunuz olsa çok mu hoşunuza giderdi :))))

---annesinin afrikalı çirkin karaböcüğü---

:))

9 yorum:

  1. o kadarda kötü değilmiş..ben anladım anneni... kirpide yavrusunu ,tüylerin ne yumuşak diye severmiş..işte o hesap..

    YanıtlaSil
  2. *-)

    nasıl yani :)
    sen şimdi annende sende iyisiniz mi demek istedin yoksa, ikiniz de çirkinsiniz mi demek istedin?

    yoksa kadınlık güdüsüyle sahip mi çıktın:)

    kirpimiyim ben yaa! niye bana kimse güzel birşey söylemiyo :p

    YanıtlaSil
  3. eşek sıpası,maymun gibi sıfatlarda var sevilirken:))
    niye annene kızıyorsun seviyor annen:)anneler nazar değmesin diye öyle söylerler.))

    YanıtlaSil
  4. şükret diyorsun yani, haklısın da valla :)

    maymun dese daha kötü:)

    bende bana niye hiç nazar değmiyor diyordum :)

    YanıtlaSil
  5. Aman takma. Ben de kara böcüklerdendim. Hala da öyleyim ama kızız ya dillendirmiyo millet. Alıştım ben artık. Ha bi de annem kendi der ama başkaları derse "kar da beyaz ama üstüne köpekler pisliyo" de derdi bana.

    YanıtlaSil
  6. yalnız değilim yani... :))

    bütün anneler mi aynı yaaa.. benimki de öle.. hatırlıyorum da annemin bir arkadaşı, anneme benim için çok çirkin bu demişti de annem nasıl savunmuştu benim tipimi:)))

    anam annen mi var derdin var:P

    YanıtlaSil
  7. bu tüm annelerde var olan bi özellik sanırım...bnm annemde annesinin kara kızı diye seviyor esmer olmasaydım ne diye sevecekti merak ediyorum ama bnm taktığım kısım söylediği sıfatlar değil söyleyiş ve seviş biçimi yani kazık gibi olmuş insanı 0-6 yaş grubu muamelesi yapması

    YanıtlaSil
  8. valla annelerden vazgeçtimde benim tek ümidim siz gelecek nesilin anneleri..

    biz çok çektik bari sonraki nesil çekmesin siz anneniz gibi olmayın lütfeeeennn :)))

    YanıtlaSil
  9. butun anneler oyle yalniz degilsin mesut:))
    bzim butun sülaleye çirkin derler,yani okadar güzelsiniz nazar degmesin niyetine:)
    iyide simdik benim 6 aylik yegenim var,çok $eker bi$ey ona "minik canavarim" diyorum simdik canavar mi sanicak ileride kendisini:D :))
    benim için butun çocuklar canavardir,az degiller simdiki çocuklar valla:)

    YanıtlaSil