14 Aralık 2008 Pazar

ters tutuyorsun gazeteyi..!

ne yapıyor bu kadın! beyni nasıl çalışıyor ve nasıl algılıyor! çok merak ediyorum...

bundan önceki postumu yazarken birara gözlerim kaydı babaanneme.. uzunca süre sessiz kaldı ki bu da pek hayra alamet değildi.. baktığımda oturuyordu ve herşey yolunda görünüyordu! gazete okuyordu!!!


sonra bi an dank etti! babaanemin okuduğu gazetede bir terslik vardı. sanki yanlış tutuyordu:) gazeteyi dik tutmuş..

iyi de babaannem gazete okumayı bilmiyor ki :)))) koptum.. hemen yapıştım telefona pozu kacırmayayım diye..


dedim:

-napıyorsun sen? sanki okuma yazman var gibi gazeteyi eline almışsın..


-televizyondaki cıbıldaklar var onlara bakıyom dedi :)

gel de aşık olma bu kadına:)


birde benim araba almak istediğimi biliyor sürekli bana araba resimleri gösterdi, kendisiyle ilgilendiğimi görünce...
birkaç gün sonra doğum günüm belki birisi doğum günü hediyesi olarak arabayı alır :p

yok daha nelerrr :)

24 yorum:

  1. Çok şeker bi kadınmış Allah uzun ömürler versin=) Bir yay burcu da burada varmış, ne güzelll=)

    YanıtlaSil
  2. Htc;
    aminnnnn :) teşekkür ederim.
    yaylar heryerde :p

    tekrar doğum günün kutlu olsun ;)

    kırmızılı;

    hani bir yasemin yalçın tiplemesi vardı ya sürahi hanım diye...
    onu gör babaannemi görme görüntü olarak da özellik olarak da aynısı.. hatta biz ailecek sürahi hanımı izlerken birisi babaannemi izleyip yasemin yalçınamı yazıyor acaba diye bile düşündük o derece benziyor yani:)
    evet süper babaanne benim aşkım..!

    YanıtlaSil
  3. walla fotodan belli süper olduğu :)
    kendi babaannemle kıyaslayınca-ki cadının önde gidenidir- eminim ben süper ötesi dir :)

    YanıtlaSil
  4. :) aaa ozaman ahretlik! yapalım biz onları :)
    cadılık kısmı da tutuyor :)
    bakma benim ona aşık olduğuma. aslında babaannemin benim yaşımdaki versiyonuna 1 saat katlanmam ama benimki masumiyetliği ve sevimlilikle işi bağlıyor :)

    YanıtlaSil
  5. Cadılığını bilemem ama fotoğraftaki hali çok tatlı gerçekten. Kendi anneannem ve halleri geldi aklıma. Bize geldiğinde sürekli Türk filmi buldurup açtırırdı. Bir sonraki gelişinde açtırdığı filmde yine aynı aktör varsa, "Müj bu adam dün ölmemiş miydi?" diye sorardı. "Ya sabır" diye yeniden anlatırdım ama o hiç bir zaman anlamazdı. Rahmetli... :(

    YanıtlaSil
  6. yaaa noldu bu gece :)
    oturuyoz monopoly oynuyoz,bunun anlatım kağıtları var:D
    anneannemde yatmış almış eline kağıdı bakıyo :D
    direk senin babaannen geldi aklıma
    çok güldüm :D
    bi ara tırstım bide acaba annaeannem okuma biliyo da bize mi çaktırmadı senelerdir diye
    hehhehe

    YanıtlaSil
  7. chaotic;

    :))))

    hepsi aynı bunların şekerim diyesim geldi :P

    walla benimki de sürekli der onu "hehh bu herif dün ölmüştü bugün yine var. allah allah şaşılcak iş!"
    ve bunu derken gerçekten şaşırıyor :)

    inanılmaz iyi vakit geçiriyorum babaannemle o yüzden anneannen için üzüntünü anlayıyorum...
    allah rahmet eylesin...

    YanıtlaSil
  8. kırmızılı;

    ben sana diyorum gel bunları ahretlik(yani günümüzün kanka geyiği!) yapalım diyee:)
    benzer bir olay biraz önce bizde de yaşandı..

    bizimkiler bugün hacı görmeye gittiler. babaanneme tespih getirmişler.

    odaya girdim baktım biraz önce yatan kadın tespih çekiyor. hemen anladım hacı hediyesi olduğunu...

    şimdi bu türler asla sessiz okumazlar ya duaları falan. bi fısıltı geldi dua okuyor diye kula vermedim. sonra dua bana garip geldi dinleyeyim dedim. megersem benimki tespihin kac tane oldugunu sayıyormuş :)kontrol ediyormuş:)
    dinledim ciddi ciddi sayıyor.

    videosunu cektım. kendi evime döndüğümde eklemeyi düşünüyorum videoyu..

    dedimki sen bizi mi kekliyorsun. okuma yazma bilmiyorum diye. kadın bildiğin 33 e kadar sayıyor.
    dediki birinde 31 tane var birinde 32 tane diğeri tamam. ben yine bir şok yaşadım :)

    ya birde kadın öyle zeki ve numaracı ki gerçekten okumayı biliyor olupta kekleyedebilir yani:)

    YanıtlaSil
  9. ay çok tatlı Allah uzun ömür versin. mutlaka öp ellerinden benim için. arada sırada da gazete oku kadına hayırlı torun ol biraz :))

    YanıtlaSil
  10. aminnnn
    teşekkür ederim..

    gazete okumamı istemiyor zaten sadece cıbıldaklara(çıplaklara) baakıyormuş.. :)

    dedim günah diyosun onlara bakmaya da sen niye bakıyorsun?

    bi bakış attı ve gülümsedi..
    -bende karıyım onlarda karı bana günah olmaz dedi,
    ben torunumun torununu gördüm cennet garanti yani der edasıyla!

    tabiki öperim zaten platoniği olduğum için öpmeye yer arıyorum :=)

    YanıtlaSil
  11. Cıbıldaklar... :))) Ay, çok güzel bir yazıydı bu, yorumlar da ona keza... :D Çok yaşa sen. Babaannen de... ;)

    YanıtlaSil
  12. chaotic;

    aminnn hep beraber inş.

    YanıtlaSil
  13. yemek istiyorum babaannenizi Ellerinden öpüyorum... Süper:)))

    YanıtlaSil
  14. başak;

    hem babaannem, hem ben teşekkür ederiz...

    kendileri "el öpenlerini çok olsun" diyo:)

    YanıtlaSil
  15. Koltuklar ve babanemizin qiyim uyumu süper bayıldım ikisinede ev qüzelmiş :Pp Allah ömür veRsiN

    YanıtlaSil
  16. :)))))) ben bunu da okumamıştım :D gel de kıskanma abi işte yaa off of:)) Allah hayırlı+uzun ömür versin:)

    YanıtlaSil
  17. aminnnn :)
    ve teşekkürler;)

    YanıtlaSil