16 Aralık 2008 Salı

tezahurat

malum daha öncede begendiğim ve eğlenceli bulduğum siteleri sizlerle paylaşmıştım paylaşmaya da devam edeceğim...

bilmiyorum bloğuma girenler önceki yazılarımı okuyor mu ama okumuyorsanız kayıptasınız anacım;)


mesela 5 ytl lerinizi kontrol etmiyorsanız büyük bir ödülü kaçırmış olabilirsiniz (bkz. eski yazılarım)

şimdi size oldukça eğlenceli bir siteden bahsedeceğim:)
biraz önce blogdaşım, burçtaşım olan hatice arkadaşımıza doğum günü hediyesini yolladıktan sonra sizi de bundan haberdar etmek istedim..


bu hizmet saolsun turkcell super ligin hizmetidir :)
arkadaslarınıza onların isimlerine özel tezahurat yapıp, bütün tribüne söyletmek istemezmiydiniz...


neyse kendim görsel beyin olduğum için size de görsel beyin muamelesi yapıp anlatmak yerine güzel kızlar:) için seçtiğim bir tezahuratın linkini vereceğim:

burayatıklayın

:))) sesini açın öyle dinleyin canlarım :)

farklı alternatiflerde var incelersiniz artık siteyi;)

13 yorum:

  1. Ay nasıl şımardım nasıllll:D geçmiş yazılarını da kurcalayacağım bir ara;)

    YanıtlaSil
  2. şımarın şımarın:) doğum günü çocukları! şımartılmalı;)
    (iyi bişiy dedim)
    :))

    YanıtlaSil
  3. çok güselmiş ya:)çok güldüm...saol.

    YanıtlaSil
  4. çok güselmiş yaa.çok eğlendim:)saol

    YanıtlaSil
  5. yeşil takvim;
    vatan saolsun :)))

    htc;
    gördüm gördüm:))
    kendi yorumlarıma bakmadan önce kim ne yazmış ona baktığım için!

    bu da benim ilk mim im:)
    ama ben şuan kendi pc imde deilim. ve kendi pcime kavuşmama 10 gün var...

    şimdi ne olacak! mim düşmesi falan mı? yada seni mimleyende kabahat denilip sie! lenecekmiyim?
    olmadı postu şimdi atayım. resimleri masaüstümü ozaman yüklerim olmaz mı :))

    valla heyecan yaptım ben şimdi:))

    YanıtlaSil
  6. çok gzlmiş ya...sağolasın artık tüm özel ve belirli günlerde arkadaşlara gönderir dururum baya orjinal olur turkcellden böyle bir şey beklemezdim utandırdı bak şimdi beni:)

    YanıtlaSil
  7. :)

    bende çok begendim..

    "bana para yolla" tezahuratını her hafta babama yollamayı dusunuyorum:)))

    turkcell aştı kendisini :)

    YanıtlaSil
  8. Çok hoşmuş yaa beğendim sesini açtımda :)
    Haticenin blogu mükemmeldir zaten şühhesiz.

    YanıtlaSil
  9. Aaa ayıp ettin hiç olur mu öyle şey. 10 gün sonra yaz nolacak hem unutulmuş mevzu gündeme gelmiş olur:pp tabi sen de unutmazsan

    YanıtlaSil
  10. muhabbet çiçeği;

    öncelikle bloguma hoşgeldiniz..
    beğenmenize sevindim, evet doğru teşhis hatice arkadaşımızın blogu hakkındakı teşhisiniz.

    HtC;

    unuturmuyum hiç ilk defa mimlenmişim;)

    YanıtlaSil
  11. Bilgisayarın örnek resimler bölümünde ''Hint Mabed Ağacı Çiçekleri'' diye geçiyor ismi merakını giderebildimmi bilmem.Sevgiler...

    YanıtlaSil
  12. merci efendim sevgiler bizden;)

    YanıtlaSil