17 Ocak 2009 Cumartesi

anket im bicim bicim!


yahu neden kimse benim anketimi cevaplamıyor :'(

anket nerede dersen sağ tarafta en üstte işte :p

cevaplayın ki bende blogum da ona göre yeni düzenlemeler yapabileyim :):):):)

34 yorum:

  1. uzulme ben cevapladım anketını:)))

    YanıtlaSil
  2. yalnız blogumu nasıl buldunuz sorusuna sadece harıka secenegının olması da harıka tabıkı:)

    YanıtlaSil
  3. @öykü,
    :))
    teşekkür ederim..
    bende hala sadece 1 kişi oy kullanmış olarak görünüyor. senin oyu sonradan ekleyecekler anlaşılan. böyle garip ankete böyle bir sonucun olması normal sanırım :p

    YanıtlaSil
  4. yaa bu nasıl güzel bir anket tek şecenekli:))
    harika olduğunu biliyoruz şu rengi hariç siyah istiyoruz ..çok parlak çocuk gibi şu anda:))eskisi daha güzeldi..

    YanıtlaSil
  5. bende kullandım oyumu :Pp 100% harika :D ehehe :D

    YanıtlaSil
  6. bu ankette bi terslik var gibi görünüyor ama hadi neyse verdim oyumu :D

    YanıtlaSil
  7. hey Allah'ım ben de anket arıyorum :D:D manyak diyorum işte...

    YanıtlaSil
  8. yahu cok kösede kaybolmus gariban, boynu bükük kalmis...veriyorum oyumu...

    bir mani geldi aklima, yazmazsam ölmem - ama bana ölürmüsüm gibi geliyor:

    oyuma oy oyla.
    oyarim yoksa!

    allah beni sevsin!
    :D

    YanıtlaSil
  9. ulan (argo olasim var bu aralar!) bu ne bicim bir egoist megaloman (böyle mi yazilyordu kurban?!) bencil bir anket böyle?!

    YanıtlaSil
  10. allahin emri 3tür diyerekten 3. yorumumu ardi ardina gönderdigim 2 yorumdan sonra gönderiyorum:

    blogumu nasil buldunuz?
    pis bir sekilde bencil buldum ;)

    YanıtlaSil
  11. ay dayanamadim igrenc ve hic komik olmayan bir yorum daha geldi aklima , birde en cok yorumu birakan kisi olarak rekorlar kitabini girmek istiyorum!

    blogumu nasil buldunuz?
    tiklayarak!

    :P

    tamam allah beni gercekten sevsin!

    YanıtlaSil
  12. joker hakkımız varmı :P

    YanıtlaSil
  13. herkes oy verdim diyor ama sonuçta bir hareket yok.

    sanırım sayaç kısa devre yaptı, blogger bile kıskandı heyt uleyn :)

    YanıtlaSil
  14. ayci ismail yk dan bi şarkı yollicam şimdi sana o olcak:D:D:D

    YanıtlaSil
  15. @kırmızılı,
    neden yahu oldukça adil bir anket oysa :):)

    @nalan,
    valla şimdi ben farkındayım diyeceğim ama sen beni yanlış anlayacaksın :Pp

    @ferhanca,
    ay çok merci :P
    sen hala renk konusunda mısın:) şu sınavlar geçsin de komple değişecek zaten tema o yüzden takılma derim ben ;)
    siyah-beyaz farketmez ikisi de en çok sevdiğim renkler:)
    içimdeki çocuğu durduramıyorum sanırım :p

    YanıtlaSil
  16. @böcük,
    işte okur dediğin böyle olacak, yargılamadan doğru yola başkoyacak :D:D

    @t.u.b.a,
    yalannn vala yalan billa yalan kim uyduruyor onu yok terslik merslik:)
    tebrikler doğru bir adım attığın ve oy verdiğin için :P

    @htc,
    bende seni seviyorum hatceee :D
    manyak kısmında sorun yok yeter ki şehir de ısrar etme :p

    YanıtlaSil
  17. herkesi düşünüp çoklu seçenekler koyman güzeldi mesut kardeşim.ben oyumu kullandım...:)

    YanıtlaSil
  18. @ucan depik,
    olmaz mı hiç biz de sınırsız hak var ama tek seçenekli:P

    @gio,
    :) sayaç takıldı yığılma oldu ondan sanırım herkes bu anketi bekliyormuş:Pp

    @hatceee,
    hangi şarkıymış o *-)
    şu hani bi tane var
    "hmmm şekerim benim seni kıtlarım yerim mi" :P
    ben en çok bu şarkısını seviyorum :)

    bi şarkıda benden gelsin ayci ye :)
    ama buraya yazmayacağım saat 23:00 da post olarak atacağım şarkıyı :P

    YanıtlaSil
  19. @blue_rose,
    aslında bende özgüven sıfır da güvenden yama yapma çalışmaları bunlar :P

    @içimden geldiği gibi,
    sayacam zaten kaç kişi oy verdi diye :D
    kimsenin kafası karışmasın diye şıklar yerine şık var "içimden geldiği gibi ablacım" :p

    YanıtlaSil
  20. Siyahhhhh

    beyazzzzz

    en büyük ????

    YanıtlaSil
  21. @ayciiiiiiiiiiii,
    sana söyleyecek birşey bulamıyorum:)
    allah seni sever, bende severim, oda seviyor buda seviyor seni seviyor herkes seviyor falan filan işte...
    umarım annen de seviyordur :D
    "felsefe yapma pasta yap" ahahaha :) annen tam benim kalemim insan vesselam :P

    YanıtlaSil
  22. sevgili demirin mesutu!

    suanda bizde oluk oluk misafir bulunmakta ve ben seni 11den önce ekleyebilirmiyim bilmiyorum - ama umuyorum ki cok fena bir sekilde umuyorum ki bu oluk oluk misafirler giderler - yani yarim saat sonra -cünkü burasi almanya ve biz bir saat geriyiz - yani ben senden geriyim - standart olarak belkide!

    ben ismail yk´dan SAPPUR SUPPURU cok severim, hep sappur suppur bir ismail yk olsun isterim hayatimda.

    gecenin kaclarina kadar saatlerine kadar sanal alemlerde sürtüyorsun bilmiyorum, ama dikkat et, oraya buraya cok ugrama - +18 aile filtresini acik olsun - kapali olunca cok ayip seyler oluyor bu alemde!

    yanlis yola düsmeni istemem! allahin bir kulusun sende, bende, oda, bizde!

    ben simdi seni ekleyecegim ve derhal misafirlerin yanina inecegim - cünkü ben senin bildigin kizlardan degilim mesut...ben senin o bilmedigin kizlardanim :D :D :D ve cok igrenc espiri yaparim.

    ve mesut, benim saclarim sari degil, dibi 5 cm cikmis degil, ben nisantasinda kocaman cantayla gezenlerden degilim, yildizbucksdan gabocino almam, sifir beden degilim ben mesut....

    ben fazla normal bir kizim. BIR SANIYE YA? NOLUYORUZ? NE DIYORUM BEN? KIMIM BEN? HÖT PÖT!?!

    bak ciddi diyorum, beni sevin, yoksa komplekse yaparim!

    YanıtlaSil
  23. ahaha arızasın abi sen:D

    YanıtlaSil
  24. bi dost´a:
    ariza olan abi kim ya?
    ben ablayim!

    YanıtlaSil
  25. @bi dost,
    teşekkür ederim:)

    @ayci nin "bi dost'a:" olan yorumuna ccevap,
    benden bahsediyor. bırak allasen! sen burada benden başka arıza olan görebiliyormusun:) hem ben abi oluyorum, kardeş oluyorum, birader oluyorum hatta bilader bile oluyorum. hiç sevmesem de bunlar olmayı olabılıyor oldurulabılıyorum:)
    yanı ben okurlarımın herbirşeyiyim:)

    sen abla ben abi..! ben senin benim kardeşim olabilme ihtimalini sevdim deyip!, iğrenç espri yapabilitesinin senin tekelinde olmadığını bir kez daha gösterip daha fazla saçmalamadan bu cevabı bitiriyor diğerine geçiyorum :)

    @ayci nin diğer upuzun yorumuna kısa cevap,
    sen büyük insansın ayci, ismayyyyiill yk dan şapppur şuppuur u seven herkesi sever ve sen herkesi sevdiğin için allah da seni sever:)

    evet allahın bir kuluyum ... kuluyuz emmmeeee yazık değil mi annene kadın kimbilir kaç defa sana sen allahın bir lutfusun şarkısını söylemek isteyip derin bir yutkunum boğazı düğüm düğüm olup söylememiştir! üzülüyorum kadıncağızın haline:) sanal bi kampanya bile başlatabilirim:
    "sünter teyze! sünter teyze! unun var mı, yağın var mı, ne duruyorsun.. helva yapsana helva yapsanaaa" kampanyası neyim :) ben çok üzülüyorum annen için :)

    ayci ben senin; dişi ismayyyil yk olabilme ihtimalini, filtresiz internette dolaşıp ayıp şeyler görmeme ihtimalini, allahın bir lütfu olabilme ihtimalini, misafirlerin yanına inme! ihtimalini (rakım kaç? :p), benim hiç bilmediğim kız olma ihtimalini, ben senin beni sevememe(zor olan sevememektir:P ) ihtimalini sevdim :)

    sen benden bir saat gerideyken ben buzdolabının kapağını ayağımla kapadım ayci..

    sarı olmayan saçlarından da sen sorumlusun ayciiii,
    ve
    hadi gel köyümüze geri dönelim fadimenin düğünün de halay çekelim ayçi :P
    seni sevmeyen fatih ürek olsun be ayci :)

    YanıtlaSil
  26. Tek seçenekle anket yapan kişi olarak mesut seni kutluyorum.....

    YanıtlaSil
  27. mesuta dedim ya sana niye diyim:) sen de arıza olmak istiyosan derim ama mutlu ol ok:P

    hehe evet mesut sen bizim herşeyimizsin ahaha:D

    YanıtlaSil
  28. @ron,
    teşekkür ederim.

    @bi dost,
    :)

    YanıtlaSil
  29. cevapladım :Dtek seçenek hoş olmuş çok narsisistik tam benlik:D

    YanıtlaSil
  30. @noir desir,

    adının bir anlamı var mı*-)
    sakın google bak deme google ile küsüm :)

    okurumun zihni bulanmasın diye tek secenekli yaptım sanırım mantıklı :p

    YanıtlaSil