13 Ocak 2009 Salı

askim sen benimdin grup sabii - özel cips kola!


yine bir video postuyla karşınızdayım. merci youtube ciğim:)

şu b.k sarısı(senin b.kunun rengi ölemi demeyin fena laf sokarım:p) renkli kıyafeti olan kıza dikkat edin video boyunca...

dikkat edilmesi gereken noktalar:
1- "aynı anda başladık" kızım şarkıya aynı anda başladın normal yani utanmasan özel cips kola falan diyecen.
2- bi ara arkadan bi erkek "aaaahhhhhh" diye tepki verince nasıl gaza gelior kız çocuğu :)
3- kıpır kıpır sanki şarkı söylemiyor da hiperaktifliğine tavan yaptırıyor..
4- bide sevimli bide sevimli maşşallah allah anasına babasına bağışlasın :)
5- şarkıyı söylerken bakmadığı yer kalmıyor
6- başının üstünde tacı var ve tek onda var kendileri prenses sanırsam:)
7- bi ara şarkıyı bırakıp üzerindeki kıl-tüy ve türevi şeyleri temizliyor:) akşam yerde yatmış anlaşılan :p
8- sesi de harika! en tok sesli olan o
9- şarkı bitince kendisini alkışlıyor..
10- velhasıl kızımız dünya şekeri..
lan benim niye böyle bir kızkardeşim yok bile dedim! severken öldürürdüm herhalde:)

şşşşştttt b.k sarılı kıyafeti olan kız cocuğu seni kardeşim ilan ettim:) nasıl bir enerjisin sen yaaa :) bukadar laftan sonra kabul etmezsin ama olsun ben ilan ettim bi kere napim ölim mi tarzım bu:P
ahaha...

içine ettikten sonra gelelim şarkıya:)

video yu izleyemiyor yada şarkıyı dinleyemiyorsanız şuradaki yazımı okumamışsınızdır demektir:) ki o da artık sizin sorununuz! olay benden çıktı :)

bu kızçocukları, trabzon güzel sanatlar lisesinde mi ne okuyorlarmış. grup kurmuşlar adı da grup sabii miş :)
sesleri güzel siz bakmayın benim içine ettiğime;)

aşkım sen benimdin in yada sonunda yalnız kaldım ın sözleri:

sende birgün böyle çeker gidersin
diye hiç ummazdım

ahhh öyle kandırdınki gönlümü
gerçeksin sandım


anladım sevmiyordun
yüreğinde de yoktum
başkasına hapsoldun
aaahhh
demek sevmiyordun
yüreğinde de yoktum
başkasına hapsoldun

aşkım
sen kimindin
aşkım
sen benimdin
yandım
küllerini bıraktın
seviyorsun sandım
sonunda yalnız kaldım...

sözler şuradan yürütülmüştür...

başarılar grup sabii...
hep destek! tam destek! ;)

gülme garantili bir tavsiye:
youtube da "nilgün yaşamadan ölme" diye aratın. çıkan şeyi dinleyin :)

11 yorum:

  1. Walla güzel sölemişler ortamda güzel tebrik ettim yane... Bizim arkadaşlar çok deli sölüyorlar yakında youtube atacam onları =]

    YanıtlaSil
  2. abisi neden bu kadar gidiyorsun kizin üstüne...
    :D

    yazik valla!

    YanıtlaSil
  3. @ron,
    arklarına söyle bana malzeme çıkarmasınlar videolarında edepleriyle şarkılarını söylesinler :)

    @ayci,
    "ayı, yavrusunu boğarak severmiş" :P

    YanıtlaSil
  4. Bence sesleri çok güzel:)Ama dikkatlari dağınık biraz.:)

    YanıtlaSil
  5. güzel sölemişler. sarkıda cok güzel. başarılarını devamını dilerim ne diyim....:D

    YanıtlaSil
  6. @meltem,
    kesinlikle katılıyorum seslerini bende çok beğeniyorum. sanırımbunlar okul bahçesinde falan soyluyorlar ondan biraz tedirgin gibiler!

    seslerine diyecek birşey yok! allah vermiş valla:)

    @adsız,
    diyeceğini dedin valla :)

    YanıtlaSil
  7. Selam Kizlar,

    ben almanyada kaliorum ve youtube da clipinizi gördüm ve cok beyendim sizi...
    hem sesinizi hem de tipinizi hehe
    cok güzelsiniz .. nazar degmesin..

    isterseniz bir tanitim yapim sizin icin almanyada..

    sadece hobbyse tamam da illa bisey olmak isteyiorsaniz cevap veren..

    almanca bilen varmi aranizdaa...
    kusura bakmayin türkcem pek ii deyildir ama yine de anlarsiniz insallah-...

    bana burda cevap yazin ben ara sira bakarim buraya..


    hading gali...

    TUBA

    YanıtlaSil
  8. tuba arkadaşım, bu kızlarımızın bu site ile alakaları yoktur! yada site sahibinin onlarla alakası yok!

    ama beni meşhur edebilirsin almanyada :P

    henüz neyimle meşhur olacağıma karar veremedim :) ama meşhur olmayı hakediyorum :p

    YanıtlaSil
  9. Wıııyyyhhh TeLLedim :) COK QuseL

    YanıtlaSil
  10. Gitarı calan dio ;Elim yoruldu tabi yorulcak xD

    YanıtlaSil
  11. bu şarkıya bayılıyorumm yeahh :DD aşkımmm sen bennimdinn yandımm ahahaha :DD

    YanıtlaSil