17 Ocak 2009 Cumartesi

ayci ye armagan edilen sarki :P gavur rahime

bir önceki yazımın yorum kısmında söz verildiği gibi ayci ye armağan edilen şarkıdır kendileri:)

ayci bunu dinleyince ya bana sağlam bi kaptıracak yada sağlam bi kapak şarkı yollayacak emmeee!(babaannemin ama demesi oluyor bu!) ben fesat düşünceyle armağan etmiyom bu şarkıyı:) hatceee şarkı diyince bi anda aklıma geliverdi işte :D:D

ayci anneni uzak tut bu posttan :)

sözleri:

arabası dört teker
ovalardan ot çeker
rahimede kıza sarılmayan
ölürde gider ah çeker

öperim bacakları
gavur rahimem dolduruve gucakları
demiryolu köstekli
gavur rahimem ablasından istekli

ayın önünde aydın
mapusda günler saydım
izin aldım varıyom
rahimem gözlerin aydın

o verdi de ben aldım
gavur rahimem gül memene aldandım
masa üstü örümcek
gavur rahimem eğilivese görüncek

kavak kavağa değdi
kavak ta boynunu eğdi
inkar etme rahime
göbekte göbeğe değdi

ilimonum muz gibi
gavur rahimem evlenmedik gız gibi
ilimonum portakal
gavur rahimem bir gece de bende kal

öperim bacakları
gavur rahimem dolduruve gucakları
demiryolu köstekli
gavur rahimem anasından istekli

söyleyen: salih kahraman
şarkı adı: gavur rahime
bu şarkının armağan ediliş nedeni: kötü bir amaç yoktur ben sadece matrax şeysinde duymuştum bu şarkıyı öle aklıma geldi işte hiçbir ima yoktur sakın yanlış anlaşılma olmasın :)
ben kötü bir insan değilim valla bak hatta sırtım kaşınıyo kanatlarım ha çıktı ha çıkacak :P

17 yorum:

  1. Sevgili pek pek sevgili sep sevgili sevgilinin sevgili sev sey iste...sen!

    Benim adim üzerinden prim yapmaya calisiyorsun :D Böyle sarkilar gönderip, medya ya beni alet etmek istiyorsun - fakat ben böyle oyunlara gelmem mesut bey! Bilesin!

    Bak benim 43 yasinda bir menejerim var, kisacasi ANA diyoruz biz ona, o beni böyle sizin gibi medyada cingar cikartan canavarlardan koruyor.
    Bakiniz ben kendi blogunda kendi bloglugunu yapan bir sanatciyim.

    Sizin tek amaciniz reyting! Ben biliyorum! Bloglugunuzu bilin ve bana bundan sonrar ISMAIL YK sarkilarini laik görün. Zeki Müren görüyorsa bizi internetlerden ne yapacagiz yahu?! Bir Bülent Ersoy söyleyin bana ordan yavrum - devirmek istiyorum siseleri! Semsiyleyle üzerlerine gidesim geldi tüm medyacilarin...fittirmak istiyorum.

    Jöleli sacli erkek idolüm beni duysun! :P


    Ne diyecegimi bilemiyorum...ve hatta biliyorum ama bilmemezlikten geliyorum...

    Oysa ben senin icin ne hayaller kurmustum, hadisenin dümbelekcisi ol istemistim, htcmmm arkanda kivirsin istemistim - neler istemistim ki neler...

    Fakat cok matrax oldu biliyorsun :)

    Sen kötü bir insan degilsin, gel birlikte bol sarimsakli cacik yiyelim...
    biz kötü bir insan degiliz...amac matrax olsun, bu insanciklar gülsün!

    hep birlikte ve genelde...

    NOTMOTKOTOT: bu sarki cok duygulandirdi beni harbiden! gavur rahime ile evlenmen dileklerimle!

    sevgiler saygilar
    ayci

    YanıtlaSil
  2. ufff cısss pısss ağır tahrik varrrr ayci göster ona gününü:D:D

    YanıtlaSil
  3. dememe gerek kalmamış zaten yürü aycim kim tutabilir seni :D

    YanıtlaSil
  4. @hatceeeee,
    gaz vermeeeee gaz vermeeeee
    :D:D

    ayci ciğime de şimdilik cevap vermiyorum :) word de hazırlıyorum cevabı ermişim :P

    YanıtlaSil
  5. ya gazı görmeden yazmış kız hiç benim üstüme atma :D:D:D sen wordde savaş ver biraz belki hakkından gelirsin. belki kelimesi yalandı burda bilmeni isterim:D:D

    YanıtlaSil
  6. :)
    yok yahu ayciye bişiy dermiyim hiç
    hem ben emınım o yukarıda yazdıkları ılerıde yazacaklarının referansı sadece ayci bu kanı temızleden durur mu hıc :D

    sen yıne de gaz verme kı kaldıkı onun gazsız halıyle başetmek mumkun deılken :D

    YanıtlaSil
  7. LÜTFEN AMA LÜTFEN ADIMI KULLANMAYIN - tahsilimin icine ediyorsunuz!

    YanıtlaSil
  8. birde bana gaz maz geyip, cok fasulye yedin ayci muamelesi yapmayin!

    törkishlerin en önde gelen yemegi - yapmayin yahu!

    YanıtlaSil
  9. yani oglum bir cok sey diyebilirim ama, aklima ilk gelen söyle bir sey oldu "dinsizin hakkindan imansiz gelirmis" derler ya !!! mecazi anlamda yani. Ben senin blogunu severek ve gülümseyerek okuyorum. Aklina ve ellerine saglik. Aycinin annesi, sünter.

    YanıtlaSil
  10. valla yazı amacına ulaşmış çok matrax olmuş

    YanıtlaSil
  11. @ayçiyeee,
    kendim ettim kendim buldum bişiy diyecek yüzüm yok medya maymunu olmayı bilem kabul ederim anpım :)
    sen bu espriyi kaldırdın ve kızmadın ya bana artık sövsen bişiy demem ben sana :)(ama sen sövmezsin sen benim bildiğim kızlardan değilsin :) )
    yani seni seçtim pikaçyuuuu:)

    @bi dost,
    yaparken ben bile oldum :)

    @gece,
    :) ayci için de öle olmuştur umarım:)

    YanıtlaSil
  12. @adsız; aycinin meneceri:), sponsoru,
    mimarlarından biri, sünter hanım teyze,.. bla bla ,

    teşekkür eedeer sloganı patlatır ayçi gelmeden kaçarım:
    " aycinin menejeri varsa, demir in sünter hanım teyzesi var" :):):)

    YanıtlaSil
  13. makara tadında şamata olmus.. Aycı reklam oldun reklam...

    YanıtlaSil
  14. @ron,
    tek amaç geyikti..
    biz ona reklam demeyelim de kötü bir izlenim oluşmasın :)

    YanıtlaSil
  15. anam anam diyeyim ben size iyi ki bikaç gün uğramadım neler kaçırmışım böyle haftalık gülme ihtiyacımı giderdim vesselam ayçiyle süper ikili olmuşunuz yahu:D:D ikiniz yan yana tadından yenmez hele bide pek sayın menejer sünter hanım teyzede girince devreye deymeyin keyiflere hepinize teşekkürü borç bilirim bedava güldüm okdr :D

    YanıtlaSil
  16. @nevruz,

    nerelerdesin sen bakayım az daha kayıp ilan postu atacaktım sana :p

    biz teşekkür ederiz efenim bizler niye varız :p
    bizi siz *-) oluşturdunuz. iyi de yaptınız...

    sünter hanım sen bizim "kosla oxigen"inimizsin :)

    sen diyince merakettim baktım ayci kızın burcu beymiş uyumumuz neymiş daha bizim yaşımız kaç mış aycinin boyu kaçmış diyeee

    uyumluymuşuz harbiden emmeeee pek yansıtmıyoruz :D özelimizi pek sergilemekten hoşlanmıyoruz :D

    "şoförsen bas gaza, aşıksan vur saza "
    (bu da nereden aklıma geldiyse artık, sanırım birbirimize şarkı göndermemizden dolayı geldi aklıma)

    hadi arayı açma bukadar ;)

    YanıtlaSil