20 Ocak 2009 Salı

bende hadise gibi olucak miyim?

googledan gelen saçma sapan aramaları deşifre etmeyi düşünmüyordum ama bukadarına da dayanamadım!

bak bunlar hep ayçi nin başının altından çıkıyor özendiriyor milleti!!!

millet de böyle soruları tutup google a soruyor, google da saolsun bana yönlendiriyor! yanlış yönlendirme yaptın google şeysi; ayçi ye yollayacaktın sen bu izmirden sana ulaşıp da "bende hadise gibi olucakmıyım?" diyen hanım kızımızı :)

umarım resimdeki hale gelmeden bir hadise de sen olursun, izmirli kızçocuğu!!!

(bu resmin adını "zeki müren bunları da görecek mi?" koydum:))

hayır hadise gibi olsa nolcak anlamadım ki!
yoksa kızımızın derdi, hali hazırda
dum duru tek tek tek
dum tektek

dümtektek
duru duru tek

diye şarkısı varda trt ye mi sesleniyor bizim aracılığımızla anlamadım gitti:)

olursun kızım! olursun... hatta blog camiası olarak sana da destek veririz nolmuşşşş :)
dansçı ve dümbelekçi
lazımsa hatce ve ben den oluşan hazır bir ekibimiz de var:)

neyse yeri gelmişken hatırlatayım bari hadisenin dümtektek şarkısının resmi blogu :p
http://dumtektek.blogspot.com a destek talebimiz halen geçerli olmakla beraber oylamaya katılımınızı da reca ediyoruz şekerlerim:)

ama korkmayın dumtektek deki anketimiz burdaki gibi tek seçenekli değil :)))

8 yorum:

  1. allah seni hadise gibi etsin kızım ne diyeyim!

    YanıtlaSil
  2. bugün benim bloga biri gogıla "bugün okulda çekiliş var ilk kime çıkar" diye sorup gelmiş:) Beterin beteri var.

    YanıtlaSil
  3. sevgilizmirli kizim!

    ben sana güzel dilde anlatmaya calisacagim:

    SENDEN BI HALT OLMAZ!

    ha ama illa bende göbeeemi göstercem, bende saclarimi ordan oraya savuracam hadise gibi deyorsan...

    senide kadroya alabilirim. ama simdi hadisenin yerine gecicem diye inat edersen, anca seneye örovizyonda yer alabilirsin - oda ancak bayrakh sallayan bir törkiye temsilcisi olarak.

    bu sorunun kökü suradadir:
    bakiniz hic google´da "ayci gibi olma bir sansim var midir a canim gugl?" diye bir aranma oldu mu?
    olmadi. cünkü bilinir, ayci tektir.

    bugüne bugün, bir hadise bunu becerememistir. herkes hadise gibi olmak ister. gugldan medet umar. oysa bu zamanda güzin abla diye bir sahsiyet vardir. haydar dümene basvurmayiniz - ha ama ki yani eger sey...daha cok cinsel anlamda bir sorun yasiyorsaniz hadisenin var olusuyla...o zaman ona yazmanizi tavsiye ederim.

    yoksam...mesut demir, size sadece pacali donla nasil denize girebilir ve nasil egzotik durabilirim sorulariniza degil, baska diger dert derman basim duman duman sorunlarinizi yanitlayacaktir.

    bana lütfen daha profesyonel yaklasin.

    saygilar
    dr. dc.prof. ve daha neler neleri vaaaaar rütbeli
    *ayci*

    YanıtlaSil
  4. @htc
    etsinnnnn
    :)))

    @h.y. ergün,
    ahahaha. koptummm!

    ben kuyruğumu altıma sesimi kısayım mademse beterin beteri varmış harbiden :)

    biraz öncede birisi dümtektek dinlemek istiyorum diye gelmiş :) allahım yaaa birisi bunlara arama motorunun ne olduğunu anlatsın :)

    @ayciii,

    ustanın olduğu yerde çırak susarmış ustam olayı tamamıyle acıklamış bana katılmak düşer :)

    sadece birşeyi unutmuş onu da ben solim:

    "herkes ayci yi sevsin", beni sevmesenizde olur :P mühim olan onu sevmeniz...:)

    "dert derman basim duman duman" ha bunu da ilk defa duydum :)

    YanıtlaSil
  5. hadise gibi olmak nedemek çok merak ettim aslında. ne düşünmüş bu kız neden böyle söylemiş.

    YanıtlaSil
  6. hadiseyle ilgili tüm saçmalıklar elbet seni gelip bulcak bu kaçınılmaz artık,gelelim sevigli arkdşmızın sualinin yanıtına;şimdi sen bnde hadise gibi olur muyum diyerek neyi kast ettin onuda giriver arama motoruna hem canım bnm senin neyin eksik ki hadiseden dert etme lütfen böyle şeyleri fazlan bile vardr:Pya bnce bunları kasten yapıyorlar bu kdrına olmaz dedirtiriyorlar çünkü,şöyle bi ihtimalde var tabi yurdum insanları okdr benimsemş ki google bir nefes aş,su gibi ihtiyaç,hızır,her derde deva gibi görme olasılıkları da olabilir artık o noktada susar ve devreden çıkarım beni aşar çünkü mesut arkadaşa havale ederim;D

    YanıtlaSil
  7. Allah seni Hadise gibi yapsın(benim dualarım hep tutar çok kuvvetlidir.) :D

    YanıtlaSil
  8. @owl,
    bence gerçekleriyle yüzleşme arifesi sendromu falan sebebi bu kızımızın:)

    @nevruz,
    aaa est. sen gayet de guzel açıklıyordun ne diye yarıda kestin :D bana havale etmeyin lütfen :)

    @ron,
    aminnn:D

    YanıtlaSil