22 Ocak 2009 Perşembe

berfu


ben takardım bilirsiniz bilimadamlarının yaptığı araştırmalara ama bu sefer güzel bişiy yapmışlar benimkiler. :)

mikroskop la berfu resimleri çekmişler

berfu nedir? yada berfu bizim berfu mudur? veyahutta mesut seni berfulayıp da mı saklasak berfulamayıp da mı saklasak ? o da olmadıysa berfu ne demek diyebilirsiniz (yaw bikere de cıvıma be yazar şeysi)

hemen söyleyeyim berfu, kar tanesi demektir...

oldukça enteresan olan görüntüler, buyrun şöyle. birşeye benzeten varsa söylesin bilelim ben benzetemedim!!!





şu açıklama da hayli ilginç:


"ingiliz bilim adamı 24 bin kar tanesi üzerinde yaptığı araştırmada hiçbirisinin birbirine benzemediğini ve hepsinin harikulade motiflerle süslendiğini görüyor ve sonunda şu kanıya varıyor. dünyanın yaratılışından bu yana yağan kar tanelerinin hiçbirisi birbirine benzemiyor."







inanması zor ama bunlar gerçekten kartanesi yani berfu imiş :O

5 yorum:

  1. gerçektn herbiri biri birbirinden güzel.
    sanat eseri.

    YanıtlaSil
  2. Berfu nun kar tanesı anlamına geldıgını bılmıyordum:) Resımler de cok hoş
    Tskler

    YanıtlaSil
  3. Demek insanlara gibi.Hiç kimsenin birbirirne benzemediği gibi.
    zaten insanların iletişimde ki sorunlarıda o berfuları kendilerine benzetmek ve değiştirmek. olduğu gibi kabul edip, her insanlar da birbirine hoş görü gösterip olduğu gibi kabul etse ne aşklar ne sevgiler ziyan olmaz, ne aşklar ne sevgiler doğar:))

    ne bu böyle çokmu romantik yazdım yahuu:))

    YanıtlaSil
  4. ben o kitabı okudum ve suya verilen mesajla suyun hareketi gözlemlenmiş.iyi Düşünce ve sözle suyun net ve parlak olduğu kötü söz ve düşüncelerle suyun bulanıklaştığı ve bozulduğu deneyle tespit edilmiştir...

    YanıtlaSil
  5. @blue_rose,
    evet öyleler..

    @öykü,
    ben teşekkür ederim ;)

    @ferhanca,
    valla garip bir bağlama oldu ama söylediklerin doğru :D

    @paşa,
    hmmm ilk defa duydum. teşekkürler bilgi için..

    YanıtlaSil