19 Ocak 2009 Pazartesi

ciklet mi? sakiz mi?

ben artık rüya görmim yaaa..!

oldum olası cak cakkk hatta caaaakkkkk diye sakız veya ciklet adı her neyse çiğneyenlere uyuz olurum.

yakın tarihte sakızla alakalı bir olay yaşamamama(böyle iki tane -ma eki gelince afallayıp kalıyorum umarım doğru yazmışımdır) rağmen niyeyse sakızla alakalı rüya gördüm *-)

rüyamda şöyle oluyor:
ben dolmuşa biniyorum önümde bir erkek oturuyor. şöyle kelli felli bir adam öle çocuk falan da değil! ağzında bir sakız çakkıdı çakkıdı çiğniyor :@
ben bir susuyorum iki susuyorum ve sonunda malum sonuç dayanamayıp omzuna dokunarak:
"adam! aadaaaaam! şu sakızını daha sessiz çiğnesene, geviş getirmenin de bir adabı var" diyorum.

adam beni bildiğin sallamıyor ve ağzındaki geviş getirme şeysini paaaaaatttttt diye patlatarak bana diyor ki:

"onun adı sakız değil, ciklet bi kere" elindeki "first" kutusunu göstererek.

ben afallayıp "noluyor lan" diyorum. ben nezamandan beri rüyalarıma reklam alıyorum:O

cevaba bak yaa! hani sokakta köpeğini gezdiren kız gören erkekler, yanındakine "bak la bakkk ite bak" derler de itin sahibi "o it değil onun bir adı var" yada "sensin it onun adı ......" derler ya (it demişken daisy i özledim ben:( ) aynı o misal şaka gibi yaw!

tam o sırada trafik polisi dolmuşu durduruyor. ben hemen polise gidip "ben bu adamdan şikayetçiyim, pavyon karısı gibi sakız çiğniyor" diyorum(bu benim olmam imkansız, rüyamda dublör kullanmaya başlamışım haberim yok)
çiğnemeyin şu viran kalasıca yı. bak gerçekten hiç iyi bişiy diil bu ciklet midir sakız mıdır ne karın ağrısıysa! aha da ispatı:

:)))) (koptum bu habere)

hadi bunlara biyere kadar tahammül edilir rüya canım işte diyerek ama durun asıl bomba şimdi patlıyor...

bütün bu tartışmalar olurken dolmuş teyp inde hangi şarkı çalıyor bilin :O

htc nin daha önce blogunda dinleyin diye tavsiye ettiği "ayrılık kolay mı" isimli şarkıyı söyleyen veled bir ufaklık vardı o veled in söylediği şarkı çalıyor:)

şarkının sözleri:
ağlarsam gülyüzlüm acım diner mi
aşkımın ateşi böyle söner mi
sensiz kalırsam yar , yüzüm güler mi
ayrılık kolay mı senin yanında

beni senin kadar kimse anlamaz
kimse senin gibi beni saramaz
dizlerim tutulur yar yar, dilim konuşmaz
ayrılık kolay mı senin yanında

çekilmez oluyor sensiz günlerim
ne laf anlıyorum, ne söz dinlerim
deli divaneyim candan bezerim
ayrılık kolay mı senin yanında

[bu video yu izleyemiyorsanız şuradaki yazımı hala okumamışsınız demektir ki ben size artık ne diyim :p ]

töbe töbeee! benim bu hastalığı (grip) biran önce yenmem lazım bünyeme ağır geldi gördüğüm rüyaya bak yaaa :) sırtın açık kalmış diyecek birileri eminim ama bu sırtla açıklanamaz bir durum bence bütün vücüdum açık kalsa ancak bukadar olur yani :)

sahiii! adı ciklet mi? sakız mı? bu geviş getirme şeysinin...

18 yorum:

  1. o ne lan! o nasıl rüya:D:D first kutusunu gördünmü bari? sanal reklam uygulaması mübarek:D bak o veledi getirdin şimdi aklıma sabah sabah...ciklet eski adı sanırım ya:D ya da ben öyle uyduruyorum=))) haber de çok komikmiş ya itfaiye haftasında orman mı yakılır:D:D tıp bayramında da doktorları yakalım holleyy:D

    YanıtlaSil
  2. Walla gece uykurken ben sakız çiğnerim uykumda... Eğer çiğnemezsem boğazım tıkanıyor... Uyurken arada bi de patlatıyormuşum =]

    YanıtlaSil
  3. bildiğin sakız anacım :D
    hatta paattttt
    patlattım say :p
    oysa ki hiç sevmem sakız çiğnemeyi bende...
    ama sen yine de patlattım say (:

    YanıtlaSil
  4. çok güldüm küçük ayla haberine. asparagas mı acaba? öyle bir olsa atan gazeteci pek yaratıcıymış:)))

    YanıtlaSil
  5. Yahu adı ne fark eder ki, sakız çiklet:))
    insanlar tek başına olduğu zamanlar çiğnesin geviş getirsin, patlatsın.
    yahu hele birde bazılarının ağzındadaır ve gülerken yandan manda boku gibi görünür ay sinir olurum.
    not: ağzında kocaman sakız vardır bazılarının "manda boku gibi bunu nasıl çiğniyorsun" denir bu özlü, atasözü, dayı sözü, güzel sözü siz büyük yazarımızla paylaşmak istedim.))
    yinede dişler için çiğnenmeli yalnız olunucak:))

    YanıtlaSil
  6. sende daha başka rüya bulamadınmıda sakızı konu ettın rüyalarına..:))))hadı gari çabuk iyileş bari abuk sabuk rüyaların sonu gelsın..

    YanıtlaSil
  7. ehehe sen de benim gibi tipoş tipoş rüyalar görüyosun demek:) ya o değil de, vivident, först vb. sakızlar patlamaz ki ama:S falım olsa ne güzel patt diye.. oyy canım çekti lan :D

    YanıtlaSil
  8. her insan böyle dönem dönem saçma sapan rüyalar görür meraklanma ama first sende bi blinç altı yapmış reklamları epey etkili heralde;Dgripin etkisi olduğunu sanmıyrm,teşiside koydum:))bide ha sakız ha dayının dediği gibi hopt ciklet ne fark eder takılma sen bunlara,haber de ayrı bi panel konusuymuş:D şarkıyıda çok yanık söylemiş demi,ciğerleri dağlıyor valla ;))

    YanıtlaSil
  9. simdi falim sakizi cigniyorsan - cakkkk cakkk cignemekten baska caren yok. agzinda büyüyor. yarisi at agzina dersen, diger yarisi hep kayboluyor, olup olmicak yerlere yapisiyor.

    benje zaten onun adi jiklet! :P

    YanıtlaSil
  10. mesut ağızdan çıkan her sese ifrit oluyorum, sen sadece sakızla sınırlı kalmışsın :)) seni çok iyi anlıyorum rüyana bile girmiş baksana.
    Bende sana şöyle bir şey sölicem aklında bulunsun, hamile bayan şayet hamileliği boyunca sakız çiğner ise bebişi sümüklü olurmuş:P( koca karı lafımı bilmiyorum )

    YanıtlaSil
  11. bence sakız.
    ben de sevmezdim eskiden.
    daha sonra kulağımdaki ltihap nedeniyle sakız çiğnemeye başladım.(doktor tavsiyesiyle)
    faydası da oldu:)

    YanıtlaSil
  12. @hatcee,
    ahahaha
    tıp bayramında doktorları yakalım... yakalım vallaaa :)

    @ron,
    o nasıl boğaz yaaa :) ilkdefa duydum :) allahtan seninle aynı yatakta yatmak zorunda değilim:P
    ilk patlattığında bir kayıp verirdik..:)

    @kırmızılı,
    kırmızı başlıklı kızın başlıksız hali katil mi edecen sen beni ok öle patlattı say falan :) tahammül edemiyorum yaw! bir de düşün allah bana öyle bir ceza vermişki dünyaya geldiğim evde bi annem bi ben sakız sevmiyoz. tek dişi kalmış canavar(babaannem) bile seviyor sakızı yada cikleti :)

    YanıtlaSil
  13. @başak,
    maalesef gerçek :)

    @ferhan,
    aaaa olur mu şekerim rüyalarımın erkek i amannn rüyamdaki adam :) için önemli :p

    sakız mı ciklet mi.. bu çok önemli bir konu:)
    valla bence boşken de getirmesin geviş meviş kimse. kaybediveriyorlar kendilerini sonra :)

    est. büyüklük bana mı kaldı ;)
    yazarın böyüğüüü küçüğü olmaz :p

    YanıtlaSil
  14. @elif,
    iyileştim valla artık inş. görmeyeceim. yaw bir dönem ne güzeldi hiç rüya müya görmüyordum yoruyor bu rüyalar beni :)

    @bi dost,
    du bismillah! allahım kasten yapıyorsun deil mi :)
    canının çektiği şeye bak. ciklet için kemikten yapılıyo diyorlar içine çişini tutamayan fareler çişşşş yapıyor diyorlar, ondan sonracımaaaa şeytan oyuncağı diyorlar, ciklet üreten yerleri uğur dündar kontrol etmediği icin üretimin wc de yapıldığını iddaa ediyorlar, bende onların(hayal kurma askerlerimin:p) yalancısıyım!!!
    çok iğrencim dimi umarım bir daha geviş getiremezsin :)))

    YanıtlaSil
  15. @nevruz,
    valla şekerim reklam da pek izlemem tv izlemediğim için ama anlamadım gitti. hep o eski ev ark ımdan şüpheleniyorum uyurken reklamların sesini özellikle açmış olabilir adamın bana olmadı rüyalarıma yani herhangi bişeyime hükmetme merakı var :)

    doğru diyorsun aslında farketmez ha sakız ha ciklet nasıl olsa hangisi olursa olsun ona karşıyım ben :)

    sorma yaw veled salam okumuş :) bi veled kadar olamıyorum puhhh bana ben anca gargamel le yarışayım :)

    @ayci,
    sende mi brütüs :D
    sen bari gevişçi olmayaydın bea :)
    jiklet bunu tuttum :p

    YanıtlaSil
  16. @nalan,

    bendensin...
    aynen en başta da ağzını şapırtadana. şöyyyyle gerilip bitane patlatasım geliyor ağzına ama napalım hamurumuzdaki şiddete hayır! geni ağır basıyor...

    şimdi efendim o bikerem bence yalan:) benim annem hayatta sakız çiğnemez :D haaaa dersen ki hamile kadının kocası çiğnerse de oluyormuş ozaman ayrııı :D

    kocakarı lafı ;)

    @blue_rose,
    isim konusunu ayci şimiz sayesinde aştık :D
    onun adı jiklet :) (sensin jiklet! :) )

    40 yıl düşünsem ki kasarsam düşünürüm okadar :) bu geviş getirme zımbırtısının birisine faydası olacağını düşünemezdim :Pp

    YanıtlaSil
  17. hakkaten iğrençti :D ama yine de çiğnicem :P milletin içinde geviş getirmiyoruz zaten ya nolucak ki..

    YanıtlaSil
  18. bu geviş getirme eylemi önce yalnız başlıyor sonra mutlaka çoğula yayılıyor...

    zamanla çok normal gelior sanırım gevişçilere :D

    YanıtlaSil