4 Ocak 2009 Pazar

dikkat kirilmaz kisa film

facebook paylaş şeysi varya oradan bana gelen bir videoydu başta izlerken çok sahte geldi ama sonunu çok güzel bağlamışlar...

sahte gelmesinin nedeni ben oyunculuğu beğenmedim tamamen ondan...

sizlerin beğenisine ve yorumuna sunuyorum...

bence harika bir temayı harika bir görellikle sunmuşlar söylemeden edemeyeceğim "ahhh be gülüm keşke biraz daha iyi oynayacak adamları bulsaydınız okadar güzel bir senaryoya!!!, peltek! bir arkadaşımız başrol oynuyor. beyazıt öztürk ü dikkate alarak mı oynattınız o arkadaşı... "

buyrun izleyelim;)

dikkat kırılmaz

senaryo&yönetmen: hakan kepenek, togay altan, esin göncü
görüntü yönetmeni: haydar tursun
müzik: çağıl alsaç
ışık: ibrahim yükseker
yönetmen asistanı: ozan savaşer
http://www.dikkatkirilmaz.com/

5 yorum:

  1. ewt ızleyen hemen hemen herkez oyuncuları beyenmemıs bende oyuncu ve yonetmenını beyenmedım ama konu olarak mesaj ıcerıklı desteklemek gereklı.

    YanıtlaSil
  2. haklısnız ama konu gerçekten çok güzel ve yıldız la ayı görünce tüylerim diken diken oldu...

    YanıtlaSil
  3. ben çok begendım..verdıgı mesaj çok güzel..oyuncular acamı olsalarda iyi oynamışlar...

    YanıtlaSil
  4. evet, bence de mesaj önemli.

    YanıtlaSil
  5. @mustafa,
    katılıyorum arkadaşım. bu tarz projeleri desteklemek gerek. gerçi kısa film sanıldığı kadar da kolay olmasa gerek. bunun içinde bir bütçe gerekiyor. belki adamların imkanı bukadardır! bunu sen daha iyi bilirsin kısa fim çeken birisi olarak ;)

    @paşa,
    evet aynı şeyleri hissetmişiz. benimde tuylerim diken diken oldu. mesajı çok güzel vermişler.

    @elif, @blue_rose,
    haklısınız... bende çok beendim ama daha güzel bir sunum şekliyle görmek isterdim. bu tarz bir projeye destek verilsin ve daha fazla kişiye ulaşsın isterdim:) çok şey istiyorum farkındayım:)

    YanıtlaSil