24 Ocak 2009 Cumartesi

elveda rumeli dizisi muzikleri




Bozdoğan

Bak bulutlar geçiyor üstünden
Kaldır başını
Al mendili sende kalsın
Sil yaşını off...
Memleket sevdana yürek gerek

Aysız gecelerde kumrular ağlar içimde
Sözlüysekte uzakların yoluna off...
Öleceğiz doğduğumuz toprakta off..
Memleket sevdana yürek gerek

söyleyen: Erdal Güney
Söz: Mustafa Nuhut
Müzik: Erdal güney

bu kadar güzel şarkı mı söylenir abi naptın sen yaaa :s
direk ruha işliyor şarkı...



Çıkayım Gideyim

Çıkayım gideyim urum eline
Arzuhal vereyim yarim beylerbeyine
Kimleri sarayım yâr senin yerine
Gizli gizli Sevdalarımız aşikâr oldu
Bize bu ayrılık yarim mevlâdan oldu


Çıkayım gideyim bir uçtan uca
Göstereyim sana canım ayrılık nice
Kurbanlar keseyim sardığım gece
Gizli gizli Sevdalarımız aşikâr oldu
Bize bu ayrılık canım mevlâdan oldu

söyleyen: yasemin göksu
söz-müzik: anonim

bu yasemin göksu yu çok beğeniyorum harika bir sesi var ve ileride sizinle başka şarkılarını da dinlettirmeyi planlıyorum :)

elveda rumeli dizisi bence son zamanların en kaliteli dizilerinden birisi. her nekadar düzenli izlemesem de denk geldiğimde veya boş vaktim olduğunda mutlaka izlerim. ve şarkılarını da çok severim...

not: videolar youtube videosudur izleyemiyorsanız buraya tıklayıp denilenleri yaparsanız youtube a yasak değilmiş gibi girebilirsiniz.

4 yorum:

  1. albümdeki "mavrova" ve "mustafa'nın aşkı" da güzel parçalardan :)

    diziyi ben de tatillerde eve gelince ev halkı izlediği için izliyorum :p alex ve zarife aşkına az ağlamamıştım hani :Pp güzel dizi müzikler de güzel daha ne olsun :D

    YanıtlaSil
  2. albüm mewcut hepici war... Ama böcüğün dediği gibi "mavrova" güzel bence :D

    YanıtlaSil
  3. @böcük,
    bu diziyi izleyen gençlerin hepsi aynı sebepten dolayı izliyor sanırım :) bende eve gittiğimde izliyorum :)

    @kırmızılı,
    tamam ozaman isteyenler başlığı olmayan kırmızılı kızdan da alabilirler şarkıları :)

    @ron,
    mavrova ve mustafanın aşkını da ekledim :)

    YanıtlaSil