25 Ocak 2009 Pazar

elveda rumeli dizi müzikleri 2

böcük ve ronaldinho bir önceki eklediğim şarkılarda bu şarkılardan bahsedince bunları da ekliyeyim dedim. mustafanın aşkı ve mavrova şarkıları sözleri ile birlikte afiyetle dinleyin :)

Mustafa’nın Aşkı

Her gecenin sonu gelmiyor
Bre dilber aman eyvah
Her sevenin yüzü gülmüyor
Bre dilber aman eyvah

Dağların sırrını sormayın bize
Bir bahar görmeden kıymayın bize
Ayrılık derdini vermeyin bize ah...

Yurdumun halini sormayın bize
Bir yuva kurmadan kıymayın bize
Duymadan türkümü vurmayın bize ah...

Her gecenin sonu gelmiyor
Bre dilber aman eyvah
Her sevenin yüzü gülmüyor
Bre dilber aman eyvah

Söz: Barış Pirhasan
Müzik: Ayşe Önder
Solist: Esra Çetiner
Vokal: Erdal Güney

sözlerini okuyarak dinlemek daha güzel oluyor sanki. bazı yerlerde şiveden dolayı net anlaşılmamasından kaynaklanıyor osla gerek...



Mavrova

Mavrova’dan aldım sümbül bir okka nohut
Al beni bre sar more sümbül yanında uyut

Gel Yanıma Gir koynumama Ayletme Beni
Yedi da sene mapusta yatsam saracam seni

Mavrova’dan çıktın sümbül üç gün eylendin
Üç günün içinde sümbül kimi beğendin

Gel yanıma gir canıma ayletme beni
Yedi da Sene mapusta yatsam saracam seni

Söz - Müzik: Anonim
Solist: Yasemin Göksu

yasemin göksu diyorum başka da bişiy demiyorum. "harika bir ses"

çıkayım gideyim ve bozdoğan şarkılarının sözleri ve dinlemek için buraya tıklayın

not: şarkıların geç saatlerde dinlenilebitesi daha yüksektir :)

10 yorum:

  1. iste hemen hemen bizim otaraf...sivesinide yerim breee!

    YanıtlaSil
  2. :)

    insanın düşündüklerini söylememesi kötü birşeydir :)

    YanıtlaSil
  3. Oooo süper süper :D özellikle mavrova insanı oynatabilitesi yüksek şarkı :p

    YanıtlaSil
  4. bu diziden sonra hepimizin içine bir rumelili kaçtı bence :))

    YanıtlaSil
  5. @böcük,

    sanal da şöyle karşılıklı bi oynayıversek mi ki :)

    geç karşıma :p

    @owl,
    itiraz ediyorum benim içime iki tane kaçtı :)

    YanıtlaSil
  6. hepiayrın bana şarkı yok mu ?

    YanıtlaSil
  7. süper şarkılaarrr sağol mesut wardı ama senin için burdanda dinleriz :C

    YanıtlaSil
  8. @gio,
    olma mı tükkan senin :D

    @ron,
    sen saol ron ;)
    :)

    YanıtlaSil
  9. üstüme alınmalımıyım adsız?

    YanıtlaSil