15 Ocak 2009 Perşembe

grip

bundan sonra evime gelen misafirden sağlık raporu isteyeceğim :@

eski ev arkadaşım yüksek lisans başvurusu için geldi ve misafir olarak bende kalıyor. adamı iki dakika yalnız bıraksam anında bir pencere açıyor..

-10 ortalama burdaki sıcaklık diyorum ama iplemiyor adam beni... grip mikrobu yüklü bünyesiyle başarıya ulaştı ve sonunda olan oldu aşağıdaki resimdeki gibi yaşamaya başladım:)


bana da bulaştırdı gribi...
artık nurtopu gibi mikroplarım var benim...

zaten normalde günde en az 5 bardak bitki çayı içen ben, şimdi nasıl çoşarım allah bilir... allah vere de sinüzitim çoşmasa tek çoşan bitki çayı içme isteğim olsa!

ilaç içmekten de nefret ediyorum, napcam ben yaaa :(
tam da sınav arifesinde salya sümük hiç çekilir mi!
misafirimi öldürsem mi yoksa mikroplarıyla beraber evden mi kovsam bilemiyorum:)

help me please!!!
eğer elinizde bu gribi şıppp! diye kesecek bir yöntem var da benimle paylaşmıyorsanız, sevgililer gününü yapayalnız geçirin emi! (benim gibi) :)

30 yorum:

  1. ben nasıl olsa yalnız geçireceğim ama yine de klasik terleme yöntemini dene derim. ıhlamur iç ve içine limon sık. çok geçmiş olsun ama foto çok cici=)

    YanıtlaSil
  2. hah beni de öğrencilerim hasta etti sağolsunlar
    1 haftadır hastalık değil resmen perişanlık yaşıyorum !
    geçmiş olsun ikimize de.

    YanıtlaSil
  3. geçmiş olsun dostum...bu arada bu baş üstü tuvalet kağıdı işini sevdim ilk gripte uygulayacağım :)))

    YanıtlaSil
  4. yavrucuğum ben 6gün yattım 7.gün doktora gittim ilaç falan verdi ama 4gün daha yattım :D
    sonuç itibariyle 10gün sonunda yane 11.gün kendime gelip sokağa çıkabildim :D

    allah şifa versin diim sana ben :)

    YanıtlaSil
  5. 2 kilo portakal 1 kilo limon alıyosun ve deli gibi hepsini yiyosun. valla işe yarıyo. ben yaptım oldu.

    YanıtlaSil
  6. grip şıp diye geçmez ki be hacım.. ilaç içemiyorum demişsin, zaten ilaçlar da fayda etmiyo o derde.. ilaç içsen de, içmesen de 3-5 günde hafifliyor hastalık.. ha şey var bi, sırtını mırtını vicks'leyip yorganın altına girip terlersen faydası olur belki.. ben yapmadım da hiç, babam öyle yapar.. geçmiş olsun:)

    YanıtlaSil
  7. geçmişler olsun...
    ilaçla 7 günde, ilaçsız bir haftada geçer:))
    aspirin plus var suya atılan cinsden onadan içersen iyi geliyor.

    YanıtlaSil
  8. O arkadaşına kızmya yaf, çünkü bende cam pencere açmayı pek bi severim :)
    Valla ilaç takviyesi olmadan iyileşmen biraz güç olacaktır, bence kullanmalısın.Şıp diye kesecek bir şey keşke bilsem , hem söylim söylemim sevgililer gününde zaten yine yanlızım adam askerde :P

    YanıtlaSil
  9. geçmiş olsun mesut yazık grip mi oldun.genelde bu hastalık doktor tedavısıyle bır hafta,tedavısız 7 günde gecermiş anladın herhalde..çekeceksın arkadaş...

    YanıtlaSil
  10. Geçmiş olsun ne diyelim.Bence yerinden kalkmadan istirahat et.O arkadaşına da bi güzel hizmet ettir.Getir götür işte sen işini bilirsin....

    YanıtlaSil
  11. gecmis olsun mesut.
    resim süpermis bu arada:D:D

    YanıtlaSil
  12. Geçmiş olsun blogdan bize geçmez di mi? Monitörden uzaklaşarak yazdım ;) Bu sene Kasım da aşı olmanı tavsiye ederim arkadaşım ve tylol hot içersen destekleyebilir seni. Elif in de dediği gibi ilaçlı ilaçsız 7 gün. Ama bu mikroplar da tuhaflaştı 7 yi geçmesin inşallah

    YanıtlaSil
  13. @hatce,
    aaa sende mi yalnızsın inanmam:)
    o terleme olayının gücüne inanıyorum ama ben ona dayanamıyorum nefesim daralıyor.. (sakın iyi geber ozaman deme :p)
    teşekkür ederim..
    o sizin ciciliğiniz efendim :)

    YanıtlaSil
  14. @::puck-robin::,
    nasreddin hoca damdan düşünce başına üşüşenlere siz benim halimden anlamazsınız bana damdan düşeni getirin demiş yaaa!
    hah işte ben senin sende benim damdan düşenimsin! :)
    geçmiş olsun valla:)

    YanıtlaSil
  15. @yalnızlıkokulu,
    saolasın dostum;) umarım biran önce olur..
    aman sen grip olma da o başüstü hela modülü eksik kalsın :)

    YanıtlaSil
  16. @kırmızılı,
    yaw ben hep senin adını görünce:
    "kırmızılım sana yandı canım diyesim" geliyor engel olamıyorum. gripten daha beter bir virüs barındırıyor bu isteğim :)

    anam inşallah benim okadar sürmez. 10 güne sınavlar bitiyor zaten hiçbir anlamı kalmaz ozaman iyileşmenin hatta protesto edip olayı bilinçli sinüzit bile çevirebilirim acımam valla :P

    YanıtlaSil
  17. @stickman,
    ahanda hergun bişiy deneyeceğim herhalde ben:)

    şuan dediklerini icra ediyorum. ekşidim resmen :P

    YanıtlaSil
  18. @bi dost,
    ya niye bütün çözümler iğrenç oluyor! bu bir mecburıyet mı yaa :)
    babaannem sürerdi vicks i ben o gün evde kalmazdım :(

    sınavlardan dolayı şıppp mantığında bir talebim oldu:'(
    teşekkür ederim;)

    YanıtlaSil
  19. @ferhan,
    asprin plus arattırıyorum bütün gün mikrobu bana bulaştırana allahın sopası yok işte bulamadı dolanıp durdu :)
    7 gün çok fazlaaa :(
    bu okul nasıl bitecek :)

    YanıtlaSil
  20. @nalan,
    hadi oradan neden kızmayacakmışım :) boğasım bile geliyor bunun için bir kaşık suya bile ihtıyaç duymam valla..

    bugün saydım tam tamına 63 defa hapşırdım:@ öldürsem yeridir yani :)

    var ya sen ona bak, askerde maskerde!
    ya hatceee napsın onun hiç yok :D

    YanıtlaSil
  21. @elif..den,
    valla yazık banaaa :( normal zaman olsa bişiy değil zaten evden çıktığım yok ama işte sınav arifesinde kastı bu hastalık beni..

    saol valla allah çektirmesin :)

    YanıtlaSil
  22. @aslı kaya,
    ettirmem mi burnundan getireceğim:)
    tel i alıyorum yanıma yatıyorum, 20 dk bir cağrı atım kendimi kontrol ettiriyorum:
    "bana bitki çayı getir, meyve suyu getir, su kaynet buharıyla burnumu acacam, yemek hazırla, ballı süt yap" gibi türevlere çalışacağım şimdi de! bitti o bittiiii :)

    YanıtlaSil
  23. @cadııı,
    saol cadı.. bu resmin bir de türk versiyonu(türk ben oluyorum :P) var sen bir de onu gör esas :)

    YanıtlaSil
  24. @zeynep everi,
    öncelikle teşekkür ederim:)valla bu mikropların neyapacağına akıl ermez sen yine de önlemini al derim ben, monitörden uzak durman mantıklı ;)
    duayı değiştiriyorum:
    "yedi yi bulmasın inşallah" :))

    YanıtlaSil
  25. geçmiş olsun, acil şifalar. bende bu sene çok grip oldum sürekli tekrarlıyor çünkü mutlaka hasta biri oluyor çevremde. mendil burnuma yapışık bir şekilde geziyorum.

    YanıtlaSil
  26. Aslında sen samsunda sıaranı savmıştın:))şimdi tekrar:)
    bulsun aspirin plusı kerata:))
    hadi bu gün daha iyiisndir umarım...

    YanıtlaSil
  27. çok geçmiş olsun efenim :p

    bal limon ve karabiberi sıcak suya katın sabah akşam için sonraaa havlıcan diye bir bitki var aktarlardan temin edebileceğiniz grip için çok faidalı :p birde klasik bol c vitamini tüketin işte :Pp

    YanıtlaSil
  28. cıbıl cıbıl evde dolanırsan olacağı bu.
    su buharı+çin yağı.

    YanıtlaSil
  29. @owl,
    ben senin halinden anlarım valla:D
    ikimize de geçmiş olsun ;)

    @ferhan,
    bunun sırası yokmuş demekki:)
    bulamadı gitti asprin plus ı:)

    @böcük,
    teşekkür ederim efenim:)
    dediklerini ayrı ayrı alıyordum ama birde toplu alayım bakayım...
    havlıcan ne yaaa :)

    gio,
    bırak allasen!
    o söylediklerin burun tıkanıklıgı için diye hatırlıyorum:) gerçi burnum da tıkanıyor :D

    YanıtlaSil
  30. @hepinize birden;;; :)))

    valla hanginizin yöntemi işe yaradı bilemeyeceğim ama hepiniz biriniz! birinizde hepiniz için olduğuna göre toptan kabul edin valla ;)

    yeni bir hastalık mikrobuynan karşılaşmamak dileğiyle...

    muckssss

    YanıtlaSil