23 Ocak 2009 Cuma

hadise bu aksam beyaz show da

canım ciğerim hadisem bu akşam beyaz show da erouvision şarkısı dümtektek ile birlikte...

sizde benim gibi bloglara dalıp da zamanı unutuyorsanız diye haber vereyim dedim. bu akşam kanal d de beyaz show da olacak hadise. beyaz ın diğer konuğu da yılmaz erdoğan ve mutfak çocukları olacakmış :D

hadise yarın da izmir de beko basketbol all star yarışmasında konser verecekmiş. izmirlilere duyrulur...
bu programı da sky turk saat 15:00 de yayınlayacak arkadaşlar.

8 yorum:

  1. gece sehir dışından geldim beyaz showu izleyemedim ama internetten izliyorum şuan süper program hadise de süper :D:D

    YanıtlaSil
  2. Akşam zevkle izledim. boyunun o kadar uzun olduğunu düşünmemeiştim dah kısa diye tahmin ediyordum:))
    akşam kulaklarını çınlattım:))

    YanıtlaSil
  3. artık beynimde okdr hadiseyle özdeşleşmişsin ki hadiseyi ne zmn görsem aklıma sen geliveriyrsun;)bide unutmadan ibo showada katılcak yarın akşam aman kaçırmayasın:D

    YanıtlaSil
  4. valla eurovisiona kadar bikcam galiba ben bu sarkidan :)

    YanıtlaSil
  5. @ron,
    kesinlikle süperdi:)

    @ferhanca,
    çok da uzun deil bea bana göre :)
    ahaha blog camiası hadiseyi görünce benim kulaklarımı çınlatacaksa bana geçmiş olsun şimdiden :)

    @nevruz,
    ahahah valla adım kalacak hadiseci mesut diye korkmaya başladım :)
    ibo show da olduğunu bilmiyordum ama artık kaçırmam herhalde saolasın:=)

    @ayci,
    bıkmıyo be insan mesela bende günde 50 defa dinliorum ama bıkmıyorum :)

    YanıtlaSil
  6. @nevruz,
    şovun adı ibo show mu kıro şov muydu :P

    YanıtlaSil
  7. hadiseci mesut bu akşm hadise izlenir mi adriana varken,bakmaya doyamadım valla hatuna tü tü maşallah,hadiseyi çok görcez bıkcaz hatta (kendi adıma konuşuyrm tabi)

    YanıtlaSil
  8. @nevruz,
    valla izledim :) ara ara lima ya da baktım ama sadece reklamlarda :D bi de krocan şarkı söylerken :)
    evet kendi adına konuşmuşsun beni kapsamıyor cümlen :p bıkmak yok doyamamak var dermişim :p

    anam ben kimsenin okadar fan ı olmayı beceremedim valla :)

    bi benim deli karı yıldız tilbenin fan ı olabiliyorum sanırım :)

    YanıtlaSil