9 Ocak 2009 Cuma

Ice Age 3- Dawn Of The Dinasours 2009 yada buz devri 3


temmuz 2009 da vizyona girecek olan buz devri-3 yani ice age 3 filminin fragmanlarını izledim bugün..

paylaşımcı yanımın verdiği gazla hemen bloguma eklim, duymayan görmeyen kalmasın istedim...

aşağıdaki videolardan ilk ikisi ice age 3 un fragmanıdır. 3.nun ise ne olduğunu henüz bende anlamadım belki siz anlarsınız :)

haaa bu arada videoları izleyemiyorsanız bir önceki yazımda bahsettiğim youtube jacker ı hala yüklememişsiniz demektir ki bu durumda size söyleyecek tek bir söz kalıyor: "allah sizi davul etmesin emi" :)

yotube jacker olmadan izleyemezsiniz canlarım ;) yüklemesi 1-2 dakikanızı alır ve youtube hiç yasaklanmamış gibi izlersiniz. artık sizin bileceğiniz iş gerisi :P

gelelim filme;

Serinin bu bölümünde kahramanlarımız sıcak bir adadalar ama ters giden şey adanın yöneticisi durumundaki zebra onları adada istememektedir.Diğer yandan fındık aşkı hiç bitmeyen küçük sincap üzerine düşen zaman makinesi sayesinde kendini tarihin derinliklerinde bulur ve fındığını kovalamaya devam etmektedir.






filmin orjinal sitesi yada diğer adıyla resmi sitesine burayıtıklayarakulaşabilirsin

filmden bazı resimler:













6 yorum:

  1. birincisini ve ikincisini de izledim..bu fındıktan dolayı gelmeyen kalmadı yaw sincaba..garibim bari bır avuç fındık vereyimde kendını tehlikelere atmasın...
    paylasımın için tşkler...

    YanıtlaSil
  2. Bayılıyorum ıce age:)) yaa kaç kere izledik bilmem tvde her gösterimde izliyoruz daha doğrusu palamut peşinde koşması buzların çatırdayıp kırılması birde buzun içide ki donmuş hali:))
    ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  3. @elif,
    ben teşekkür ederim.. sincapseversin sen de :)

    @ferhan,
    aynen bende bayılıyorum 4 gözle bekliyorum filmin gelmesini :)
    teşekkürler;)

    YanıtlaSil
  4. Ey Allah ben bu filme bayılıyorum ya ikisinide izledim üçüncüsünüde zevkle izleyecem.. (meniii :})

    YanıtlaSil
  5. ilk ikisi şahaneydi umarım her sinemada dublajlısı olmaz da güzel güzel altyazılı izleriz.

    YanıtlaSil
  6. @ron,
    :)

    @puck,
    umarım oyle olur...

    YanıtlaSil