9 Ocak 2009 Cuma

kusturen mim


teeee zamanın birinde kırmızılı bir kız beni mim şeysine dahil etmişti de ben yapmayınca bana küsmüştü:)

mim konusunda kötüyüm anacım ben napim ölim mi :)

belki gönlünü alırım diye fırsat bulduğum için hemen yapıyorum:

sevdiğim mekanlar:

bilgisayarım ve bilgisayar masam:
ömrümün önemli bir vaktinin hırsızı olan bilgisayar masam. sandalyem hiç rahat değil. herdefasında "birisi bana hayrına şöyle dönerli koltuk alsa" diyerek oturmama rağmen, dünyayla iletişimi sağladığı için severim pc masamı, pc mi ve kıytırık sandaleye yi (sandalyeyi benimsediğimi belli ettim sanırım)

evim ve mutfak balkonum:
kenya!(biz böyle diyoruz) da dışarıda hiçbir yeri sevmiyorum evden çıkmıyorum da diyebilirim ki! gerçekten çıkmıyorum:) burada bana evim kadar huzur veren birbaşka yer yok. hele yazın mutfak balkonundan içeri girmeyiz. evin önünden geçenler balkonda yattığımı bile düşünüyor olabilir :) şehir dışından ark.lar gezmeye geleceğiz dediğinde derim ki ben biyeri bilmiyorum bana göre burdaki en güzel yer benim balkonum! o derece yani oldukça ciddiyim :p

çadır ve kamplar: izciyim ben :) harbiden bak lisanslı bile olabilirim. bi ara lider öyle birşeyler diyordu resim mesim aldı ama birdaha gidip sormadığım için bilimiyorum lisanslandım mı :) lisansla işim olmaz bana kamplar yetiyor;) izci kamplarına bayılırım. yer önemli değil yeter ki kamp olsun. hayatımın en güzel anlarını geçirdiğimi söyleyebilirim! alacaksın çadırını basıp gideceksin kampa huzur orada saklı;)

sinop sahili: yarım çelebi sayılabilirim sanırım çok yer gördüm ülkemde hatta teee tayland yakınlarındaki mercan adalarını falan da gördüm ama o okyanus bile bana sinop sahilinde (samsun tarafındaki adını hatırlayamadım) aldığım huzuru vermemiştir. bence güzel ülkemin en güzel sahili orası. deniz tertemiz ve çarşaf gibi... ve hemen kenarında çadır kampları var. çadırımı ve bir kaç arkadaşımı alıp birkaç defa gitmiştim. ey huzur seni orada tanıdım :)

patron: samsuna bu gittiğimde facebooktan ilk ve ortaokul arkadaşlarımla yaptığımız buluşmalarda, ilk defa gittiğim ama bundan sonra samsuna her gittiğimde mutlaka gideceğim mekan. hep eleştirmişimdir samsundaki kafeleri ama patron farklı tarzıyla beni cezbetmiş şuana kadar samsundaki tek yer. sevdim seni patron:) daha sana nolur:p

toptepe ve karasamsun: birisi samsunun girişinde birisi ise çıkışında olan bu iki tepe benim samsundaki huzur kaçamağım. oralara gitmeden geri dönmem. tüm samsun ayaklarının altında olduğu bu yerleri samsunda yaşayıp da bilmeyenlere acıyorum. önce karasamsun a çıkar 1-2 dakika manzarayı izlerim-kidaha fazlası mümkün değil çünkü orası askeriye ait durmaya izin vermezler- sonrasında toptepe çıkar biraz manzarayı izledikten sonra sahile iner bir çay içer ve huzura tavan yaptırırım;)

inönü stadyumu:
içi olmasa da istanbula gittiğimde mutlaka önüne giderim orası benim gözümde çok özel biryerdir. ayrı bir duygudur tarif edemeyeceğim...

istanbul: düşündüm de ayrı ayrı yazmaya kalksam çok mekan söyleyebilirim ama bu şehir komple benim keyif aldığım biryerdir. seviyorum lan seni istanbul! bi beni almadın içine :)

yaylalar: doğa sever yanım hiç affetmez yaylanın her türlüsünü severim. ayder yaylalarını(rize) çok merak ediyorum kaçdefa yeltendim ama bir türlü gidemedim. buradan davet olsun bir aksilik çıkmazsa bu sene alıcam çadırımı basıp gidecem ayder yaylalarına. isteyen gelebilir;) ciddiyim haaa!

işte efendim aklıma gelen sevdiğim mekanlar bunlar aslında dahası mutlaka vardır ama yeter bukadar sanırım...

gelelim şimdi sana kırmızılı kız:) affettin mi beni;) valla kötüyüm mim olayında daha hatçenin bir mimi duruyor yapılmayı bekleyen ki o taaa senden önce mimlemişti beni :)

gelelim kimleri mimleyeceğime :P

gio ,
ferhanca,
ayci,
htc,
nalan,
ronaldinho,
öykü,
bugünü yaşama arzu'su, (senin mim tarzı şeylerle uraşmadığını tahmin edebiliyorum ama olsun ben yine de mimleyeceğim, sen nasıl olsa onu da sıradan anlatmazsın eminim:) )
blue_rose,
elif..den,
yalnızlık okulu
,
h.y. ergün,
içimdengeldiğigibi,
puckrobin,
veeeee
pilli cadı,
:)) yani kısacası(ki uzununu yazmış bulunmaktayım) herkesi mimliyorum(maksat gıcıklık olsun) . çünkü artık kimse kimseyi mimleyemesin istiyorum.
belkide yukarıda ismini yazdığım arkadaşlardan bir çoğu bu mim i yapmıştır ama olsun ben bilmiyorum eğer yaptıysanız da:)
yapmayanlara küseceğimi belirtmek isterim:) malum bu mim in adı küstüren mim :P

26 yorum:

  1. ben de küsseydim keşke zamanında! şimdi böyle mi olurduk?:D:D sinop sahiline kurban ol sen kurban:Pp ben mim meraklısıyım hiç gocunmam yazarım bak şimdi ahanda başlıyorum:D:D:D

    YanıtlaSil
  2. kücükken cok fena heveslenirdim izlicilige

    YanıtlaSil
  3. @htc,
    seninkini de yazacağım :) önce küs ben sonradan gönlünü alırım :)
    olurum tabi sinop aşığıyım ben:) hadi bakalım kolay gele sana...

    @pilli cadı,
    pişttt cadı ben seni nasıl unuturum yahu :@ dur hemen ekliyeyim:D sende mimlisin herkes mimli:)

    izcilik gerçekten harika birşey sadece tatil gibi anlaşılsa da okadar çok şey öğreniyorsunki kamplarda tadından yenmez yani. geç kalmış sayılmazsın izciliğin yaşı yok hala hevesliysen tabi;)

    YanıtlaSil
  4. teşekkür ederim efem gurur duydum ama mim e karşıyım
    saygılar sevgiler :)
    şaka bir yana gerçekten ısınamadım :(

    YanıtlaSil
  5. ehhh alacağınız olsun ....valla gıcıklık olsun diye yapılmış bu..

    YanıtlaSil
  6. bu arada bannerresmine bittim..:)çok dostça..

    YanıtlaSil
  7. @::puck-robin:: ,
    anam valla bende bildiğin karşıydım ama nasıl olduysa beni de çektiler içlerine :P
    yapmayana küserim konusunda samimi deildim hani ohhh küsecekmiş fırsat bu fırsat mantıgında mim e karşıyım yapmam dediysen eğer :):) küsmet yok unut bunu:)

    @içimden geldiği gibi,
    :D:D gıcığım napim tarzım bu ölim mi :P

    yine @içimden geldiği gibi, :P
    teşekkür ederim beğenmene sevindim.bende gördüğümde çok sevmiştim. birgün ona dair de bir post yazmak istiyorum. ama bir türlü duygusal moda giremiyorum:)

    YanıtlaSil
  8. ahahhah yine mi gol değil :D

    YanıtlaSil
  9. Mimini aldım kabul ettim. Samsun'dan sana selam ederim:P
    Sinop'un Samsun tarafında kalan sahili derken Gerze'den mi bahsediyorsun?

    YanıtlaSil
  10. @::puck-robin::,
    ne sandıydın* ya (ne dedim ben yaaa!)
    anladın ama sen onu:)
    diiiilll gol mol diilll..:)
    olaya mim olayı olarak bakma bea!
    atıyorum msn de konusuyoruz ben sana sordum nerelerdeki mekanları seversin şekerim dedim (ki gerçekten atıyorum:p)
    sen de cevap verdin gibi işte. ;)
    /ama yazmak istemezsen zorlayacak değilim.
    -ama yazsan nolur sankiii
    /bak istemiyorsan gerçekten yazma.
    -aman yazsan eline yapışır sanki :P
    /yaz daa noluuuurrr
    -yazmazsan yazma bea hıııh:P

    *bu kelimenin dogrusu nasıl yazılır yaaa deminden beri düşünüyorum bulamadım :D:D
    allah beni davul etmesin emi:S

    YanıtlaSil
  11. @h.y. ergün,
    yok yok gerze değil, orası ayrı bir cennet :)
    inceburunun samsun kısmını kastediyorum. yada şimdi şöyle anlatayım. o çarşıda kale sur u gibi biyer varya adı neydi hatırlamadım. onun sag tarafları...
    sanırım anlatamadım ama zaten orada kamp alanı cok fazla yoktu sanırım...
    anladım de nolurrrr:(

    buarada a.selam.. özledim yaw samsunu ve tuhaftır. kaç senedir ilk defa bukadar özlüyorum.. allahım yoksa ben yaşlanıyormuyum :)

    YanıtlaSil
  12. tamam tamam barıştık hadi :)
    danke babe ;)

    YanıtlaSil
  13. @kırmızılı,
    huufffff. post amacına ulaşmıştır. de kalkın gidiyoz :p
    mutlu oldum şekerim :) daha beni hayatta mimleyeceksin eminim ahahaha:)

    YanıtlaSil
  14. Ak liman olmasın canım:))

    aldım mimi kabul ettim sen mimlersinde ben yazmazmyım canım:))
    harika olmuş.

    sana bol gezmeli bir hayat dliyorum sağlıkla.)

    YanıtlaSil
  15. seni affetmiş olmam bir daha mimlemeyeceğim anlamına gelmiyor yavruumm :)
    ama ama ama
    seni affeetttiiiimmm :D

    YanıtlaSil
  16. inönü bizim herşeyimiz. Ben bu mimi yaptım diye hatırlıyorum ama kırmam senide güncel şekilde yapacam yeniden yakın zamanda :}

    YanıtlaSil
  17. @ferhanca,
    teşekkür ederim. yaz bakalım görelim sen nereleri seviyormuşsun :)

    @kırmızılı,
    :D ya sen beklemeyi öğreneceksin yada ben erken yazmayı :)

    @ronaldinho,
    bende niye kimse inönüyle ilgili yorum yapmıyor diyordum! nihayet :)
    teşekkür ederim;)

    YanıtlaSil
  18. mimlenmemis kimse kalmamis herhalde :D :D

    ama olsun, ben cok sevindim, sevindirik oldum, bak ziplayip duruyorum - tamam belki abarttim - fakat bu mimi cok bekledim!

    gerci neden beklediysem, kendi kendimi mimleyebilirdim...tuhaf seyler iste!

    eh gece gec sabah erken oldu, gümleyip yatmam gerek!
    iyi geceler yedi cüceler!

    YanıtlaSil
  19. Mesut
    mım konusunda özurluyum:) Gecıktırdıgım bır mım di benım ıcınde . Yazamamıstım bı turlu sımdı senın de davetıne karsılık vermıs oldum:) tsk ederım mım ıcın

    YanıtlaSil
  20. mimini kabul edıyorum ama yazmam için bana bıraz zaman ver tamammı...zaman sıkıntım varda...

    YanıtlaSil
  21. @öykü,
    bende senden farksız sayılmam bende baya gec cevap verdim zaten;)

    @elif..den,
    sen kabul ettin yaa istediğin kadar süre sana benden ;)
    benden daha erken surede yazacagın kesin :)

    YanıtlaSil
  22. ''bugünü yaşama arzu'su, (senin mim tarzı şeylerle uraşmadığını tahmin edebiliyorum ama olsun ben yine de mimleyeceğim, sen nasıl olsa onu da sıradan anlatmazsın eminim:) )''

    Şimdi sen bana bunca zamandır hiç yakın olmadığım mim topu atıyorsun, hem de bu öyle olacak ki sıradışı olacak diyorsun. Üstüne bir de küsüyorsun. Benim kaçmam muhtemel mi bu durumdan Mesut'çum ki daha bu öğlen gördüm yazılarına bakarken hakkımdaki hükmü.Ben pek beceremmem, bir başlarsam da hiç bu işten kurtulamam gibi geliyor. Hiç şansım yok mu? :))

    YanıtlaSil
  23. @arzu,
    kaçma ihtimalin tabi ki var..!
    ama yerine başka bir cezamı kessek acaba sana :p
    şaka tabiki!
    senin yazı bütünlüğüne uymuyor bu mim olayı farkındayım.
    insan gıcık olunca bilmesine ragmen yıne de mimliyor işte :)
    mim den azad edildin ;)

    YanıtlaSil
  24. Ha ha çok teşekkür ediyorum:) Ama söz bu aralar en sevdiğim yerle ilgili bir yazı yazacağım adını mim koymadan:)
    Sevgiyle Kal

    YanıtlaSil
  25. ;)
    bende herzamanki gibi keyifle okurum..

    YanıtlaSil