14 Ocak 2009 Çarşamba

laf sokma - 1

adı üstünde laf sok-ma!!!

ama insancıklar durabilir mi? azcık kafan basıyor ya hemen kaşın dimi :)

bu yazımda size yakın zamanda başımdan geçen bir olayı aktaracağım. kendisini zeki gören ve karşısındakini de küçümseyen bir şahsiyet bana pis bir laf soktu! yada girişiminde bulundu...

sokakta yürüyüyorum.. samsunun en işlek caddelerinden birisi olan "mecidiye" de yürüyorum. burada akşam mesai bitimlerine yakın işportacılar caddeyi doldururlar. benim kahramanım da bir işportacı. kendisine güveni olan bir tip!

tam ben yanından geçerken beni durdurdu ve dediki(kaşındığı veya sıkıldığı her halinden belli olan abimiz) :

"yaw seni görünce bende bizim kocakarı(annesini kastediyor) benim pantolonumu bir garibana mı verdi dedim" dedi...

ba baa! cesarete bak. hiç tanımadığın birine böyle bir laf sok-ma çabasının temelinde nasıl hayvani bir güdü yatar bilinmez ama çok merak ediyorum bu eylemi yapmadan önce hiç düşündü mü 'bu adam nasıl tepki verir, ters birşey der de kavga çıkar mı ' diye. özgüvene bak sen. yoksa beni gözüne mi kestirdi acaba:) genelde gözüne kestiren pek çıkmaz ama :p

pantolunum da öyle laf söylenecek bir pantolon olsa gam yemeyeceğim. siz söyleyin allah aşkına bu pantolonda ne var? :

:):)
şaka şaka bu değil tabiki(bu zaten hatun kişi pantolonu)! ama öyle laf söylenecek bir pantolon değil di emin olun...

neyseeeee ;
bende:
"bende seni görünce geçende sinemada izlediğim o.. çocuklarındaki çocuk burada ne arıyor, demek samsun da yaşıyormuş " ,

"bende seni görünce bizim mahallede ki 'kötü kadın çocuğu' işportacıymış dedim!"

diye cevap verseydim ve sana kapağın alasını yapsaydım ki kafam iyi basar böyle durumlarda tüm serinkanlılığımla cevabımı yapıştırırım, (zaten aklıma o anda gelmişti ilk kurduğum cümle!)
ne olacaktı çok mu hoşuna gidecekti be adam! soğuyacakmıydı biryerlerin :) (babaannemin lafıdır)

bu nasıl bir kaşınmadır. buna ne gerek var! anlamadım gitti ama ben hiçbirşey demeden aptala yatıp, hafifçe tebessüm edip, sağlam bir bakıştan sonra yoluma devam ettim :)

velhasıl maalesef böyle kaşıntı tipler ait oldukları yerde değil de(hayvanat bahçesi) sokaklarda yaşıyorlar. ben uymadım sizde uymayın efendim...

varsa söyleyeceğiniz bir laf içinizden kendinize söyleyin malum karşınızdaki sizin cümlenizi anlayacak veya hakedecek seviye de olmayabilirler, kendi kendinizi eğlendirin; bencil olalım yani :p

ben bu zıptırığa bişiy söylesem kavga çıkacak ve tamamen gereksiz bir tip yüzünden hayatımın bir kısmını ziyan edeceğim. bunu tabi ki yapmam. kimseye de yapmayı tavsiye etmem.

hayatımızı bukadar değersiz kılmamak lazım dimi!


NOT: bu bir seri yazıdır! devamı için tıklayın

12 yorum:

  1. Napsın gariban, demek ona sürekli böyle davranıyorlarmış, o da bu davranış modelini geliştirmiş. Çocukluğuna inmek lazım ama hangi psikiyatrist uğraşır bilemem.
    Uymamakla akıllılık etmişsin. Yan baktı diye adam kesiyorlar valla, boşveeerrr...

    YanıtlaSil
  2. iyi yapmışşın uymamakla... eğer o lafı demış olsaydın şayet 1 işportacı olacaktı 10 işportacı başına kim bilir ne gelecekti..
    ortalık insan değil dediğin gibi insancıklarla dolu hepsi de bela kokuyor...

    YanıtlaSil
  3. laf sokma değil bence küçük beyni ile ( buarada varmı o da tartışılır ya) espri yapmaya çalıştı yada ağır abi şakası yaptı..

    YanıtlaSil
  4. Milletin canı sıkılıyor.. Ayrıca İşportacının yaptığına özgüven değil cahil cesareti denir : )
    En iyisini yapmışsın.

    İstasyon Şefi Perko'dan sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. :) deli lan bu millet:Pp

    YanıtlaSil
  6. @h.y. ergün,
    sorma yaaa bu neyin öfkesi anlam vermiş değilim...

    @manukyan,
    burdan işportacılar amip gibi çoğalırlar sonucunu çıkarıyorum :)

    @nalan,
    valla naptı yada naptığını sanıyor bilmiyorum ama herife sonradan birdaha rastlamıştım kesiştik bir süre ilerleyen tarihlerde yine bir laf atar bu bana. şuan hazırlık yapıyor olabilir :)

    @perko,
    sevgiler bizden şef :)

    YanıtlaSil
  7. @bi dost,
    hemi de zırrr deliii :)

    YanıtlaSil
  8. allah bize dil vermis, eminim ki herkese uzatmak icin degil!

    zaten genelde sert bir bakis (annem bana cok bakar öyle her nedense!! - simdi bunu okuyup, bana bloglardan laf atma dicek!) yetiyor!

    ama bazi insanlarda hak ediyor be mesut!
    yani ben sen olsaydim, ama degilim ki....

    ama hani olsaydim, ama olamam ki...

    TAMAM SUSTUM!

    ama bu adam hak etmis ya...söyle okkali birsey hak etmis, ama böyle anlamayip BÖN BÖN ODUN ODUN AHSAP EV MISALI bakakalmayi cok hak etmis!

    icime dert oldu...laf sokma-mam lazim! ;)

    YanıtlaSil
  9. @ayci,
    aha bak bende oyle düşünüyorum!
    allah beyin vermiş diye, dil vermiş diye her önüne gelene laf sokma çabası ne diye be insanevladı onu verene geri alması çok mu zor hiç mi korkmazsın be adam!

    gerçi bunu dusunecek kapasite olsa hiç yapmaz boyle birşeyi!

    dur gaza getirme beni:)
    ama harbiden bazıları hakediyor(kaşınıyor!) hem de fena halde:) ama işte herkese hakkını vermeye de kalkarsak yandık valla:)

    YanıtlaSil
  10. bencede sen iyi olanı yapmışsın ama bitane cak san daha iyi olurdu!!!...

    YanıtlaSil
  11. adsız süpersin :)
    sen susta yumrukların konuşsun diyorsun yani heeheh

    YanıtlaSil
  12. :)

    konuşan yumruklarım yok benim:P
    olsaydı o da kötü yola düşerdi:P

    [kendisini küçük emrah sanan blogcu smileyi]

    YanıtlaSil