29 Ocak 2009 Perşembe

laf sokma - 2

zamanın birinde 4 arkadaş biryerde oturuyoruz. 2 er cinsiyet temsilcisi halinde!
yemek yedik kızlardan birisi yemek söylediğimiz firmanın kolonyalı mendilini açtı ellerini sildi sonrada dedi ki :
"ayyyy ayak kokusu gibi kokuyor kolonyalı mendil "

benim hemcinsim olan arkadaş da bu ayak kokusu almış kızarkadaşımıza uyuz oluyordu ve beklediği an geldiği için hiç gecikmeden lafı yapıştırdı:)

"ayağa düşenler, ayak kokusu alır" diye

anam kötü bu laf sokmalar falan kimse kimseye sokuşturmasın lafları! yazık yaaaa!
"lan kanka! arada bende ayak kokusu alıyorum bende mi ayağa düştüm " demedim tabiii :) adamın derdi kıza laf sokmak :))

not: bu bir laf sok-ma serisi yazısıdır.
laf sokma 1 için buraya tıklayın.

8 yorum:

  1. oha çok fenaymış yalnız hahah

    YanıtlaSil
  2. yorum yaz yazısı çok ufak ve görünmez olmuş dedikten sonra, bayan olsam da erkek arkadaşını tebrik ediyorum bu kadar uygun bir cevap olur yani

    YanıtlaSil
  3. I only speak english, but wanted to stop by and say Hi :)

    Hope you had a great week.

    Cheers, Sonja

    YanıtlaSil
  4. @babe,
    yüz ifadelerini de gosen kopardın benim gibi :)

    @gece,
    valla bende gayet normal gorunuyor explorerda da actım yıne normal gorunuyor. neden olabilir ki bir fikrin var mı ?

    evet iyi bir hazır cevaptı:)

    YanıtlaSil
  5. ehehehehh amma ıyı demıs haa super laf :D

    YanıtlaSil
  6. @sonja,
    welcome my blog:)

    ı only speak turkish. i understand english but a little speak english:)
    yani:p (in turkish)

    my english is not very well:)

    thanks for this message and your good wish!

    ı hope you had a great week ;)


    ]anaaaa! ingilizce konuştum sanırım ben biraz önce :) mutlu oldum bak şimdi:) kesin yanlıştır ama bu ecnebi arkadaş beni kesin anlamıştır :)

    YanıtlaSil
  7. @katre,
    :) ahh ahhhh yüz ifadesini görünce süper mi değil mi anlamıyor insan ama sonuç güzel laf çakıldı:)

    YanıtlaSil
  8. güzell valla işallah banada böyle bi fırsat gelirde bende bi laf çakarım gıcıkklarraa

    YanıtlaSil