10 Ocak 2009 Cumartesi

mamut dönüyor- msn geyigi

...
güller ve dudaklar...:
ya allah aşkına bi uğraşma benle senin yüzünden yeni yıla girmicem sen git önden diye
demir:
ahaha sana bişiy sorcam!
güller ve dudaklar...:
neeeeeee
demir:
sen hayvan olsan hangi hayvan olmak isterdin*-)
güller ve dudaklar...:
nesli tükenmiş hayvan olmak isterdim seninle aynı dönemde yaşamamak için..
demir:
biliyormusun bilimadamları nesli tükenmiş hayvanları yeniden yaşama döndürmeye çalışıyormuş..
güller ve dudaklar...:
haa s.kkktiiiirrrrr
demir:
nie üzüldün sanki hayvansın ... :D
güller ve dudaklar...:
:)
demir:
yoksa içindeki hayvana engel olamıyor musun :D:D
...

harbiden bilimadamlarının derdine nolduysa, 5bin yıl önce nesli tükenmiş mamut ne işlerine yarayacaksa! nesli tükenmiş canlıları yeniden yaşama döndürmek için genetik teknolojisinde bi hareketlenme varmış bu aralar. ba ba baaa!

bazen bu bilimadamları olmasa ne kaybederdik diye ciddi ciddi düşünmüyor değilim hani!
lan illa bişiy yapacaksanız küresel ısınmayı durdurun diyesi gelmiyor mu insanın :@

12 yorum:

  1. zavallı arkadaşın o da senden bezmiş desene!!! yalnız değilsin güller ve dudaklar:D:D:D:D küresel ısınmaya elleşmeyin, çok üşüyorum

    YanıtlaSil
  2. hayir hayir illa birsey yapacaklarsa araba kullanirken görüsümü etkileyen günese ve su an yollardaki buzlara engel olsunlar lütfen:D

    YanıtlaSil
  3. @htc,
    :) o da senin gibi sevior beni:)

    @pilli,
    bende onu diorum yaaa boş boş şeylerle ugrasıyorlar:D

    YanıtlaSil
  4. Kısaca delirtmişsin arkadaşını.. Ama güzel iş çıkmış ortaya... Her şey ekmek parası için sloganı ile ilersun galiba

    YanıtlaSil
  5. eger hayvan olsaydim kesinlikle bir deniz ati olurdum...cünkü deniz atlarinda erkek gebe kaliyor - bunun düsüncesi bile eglendiriyor beni!

    YanıtlaSil
  6. aramızda bilim insanları var, lütfen efem. :)

    YanıtlaSil
  7. @ayci,
    :))
    bak heryerde deşifre etme. bunu duyan bir hayranın sana yolda "deniz atın olim anam" der mi der valla :)
    gerçi sen anında ona da bi cevap yapıştırırsın ya en kapağından :p

    @abraxas,
    başımdaki bilim insancıkları, garip denemeler yaptığı için (anamdan emdiğim sütü burnumdan getirtmek gibi) onlara pek saygı neyim duyamıyorum sanırım !
    bidahakine atıp tutarken dikkat ederim:p

    fizikokimya nedemek yaaa :'(

    YanıtlaSil
  8. bence getirsinler oğlum dinazorların yaşamasını istiyor belki onuda geri getirirler sonra dünyanın halini syredi durun:))))

    YanıtlaSil
  9. @paşa,
    oğlunuzu kandırıldığı gerçeğiyle yüzleştirin artık :) çocuklara sevimli sevimli gösteriyorlar dinazorları ondan sonra onlar istiyorlar..
    bilse onlar nasıl bir yaratık, ister mi hiç çocuk:)

    YanıtlaSil
  10. bir bildileri vardır bilimadamlarının :))
    Mimlemişsin tşk , en kısa zamanda cevap yazıyorum..

    YanıtlaSil
  11. Owww valla der - bende cocuklarimin anasi ol yavrum derim...ama is iyice civir...hatta suan civiyor - ve bunu annem okuyacak sonra kesin cünkü annem mesut demir okuyor! eminim ki yan odadan seslencek bana ve dicek ki sokakta her laf atana laf yetistirme...ayci sus..tamam sustum sussss!

    YanıtlaSil
  12. @nalan,
    ben teşekkür ederim, ilgili olmana ve mim i kabul etmene;)

    @ayci,
    hahaha :) ay bi yerlerim kalkacak şimdi(kaba etimden bahsediyorum :p)
    annen de kabul etmiştir senin laf yetiştireceğin gerçeğini ve kaçınılmazını :)

    YanıtlaSil