8 Ocak 2009 Perşembe

recep ivedik 2 filminin fragmani


şahan gökbakar'ın 13 şubatta gösterime girecek olan recep ivedik 2 filminin fragmanına rastladım nette. hemen sizinle paylaşayım dedim...

bu adamı yada filmlerini seven var, sevmeyen var! eğlence amaçlı değerlendirilebilecek bir film kategorisinde değerlendirdiğim bir filmdir.

genelde seri şeklindeki filmlerde, serinin son filmleri pek beğenilmez. tıpkı gora nın devamı arog gibi. bakalım bunu beğenecekmiyiz..

buyrun fragmanı izleyek:) bakalım beenecekmisiniz. fikirlerinizi merak ediyorum;)

Recep ivedik 2 fragman from recepivedikfilm on Vimeo.

not: bu ara yoğunluktan fazla giremiyorum nete bekleyen mimler, takip bekleyen yazıların hepsini vaktim olduğunda okuyup yazacam:)
beni unutmayın:))


bu kısım sonradan eklendi:

En çok izlenen film unvanını elinde tutan Recep İvedik'in ikinci filmi ‘Recep İvedik 2'nin büyük merakla beklenen fragmanı bir hafta gibi kısa bir sürede 2 milyon 200 bin kez ‘tık' alarak rekor kırdı.

26 yorum:

  1. Şahanı sevmeme rağmen bu flime tahamül edemem diye gitmemmeiştim. İyide etmişim geçen gün tvde gösterildi ilk beş dakikadan sonar değiştirdim:(

    neyse ben bu gün "Sıcak" a gidiecem:)))

    YanıtlaSil
  2. şahan film çekmesin, ivediki bize ısıtıp ısıtıp sunmasın. tvde kal şahan. sinemaseverler adına istiyorum kendim içinse namertim.

    YanıtlaSil
  3. Ben tum entellektuel cevrelerın tepkılerıne ragmen sevmıstım fılmını kufur oldgunu soyleyneler ıcın soyluyorum cok sevdıgım cem yılmaz ın fılmlerın de de o kadar kufur var zaten.. neyse ıkıncısı de sevımlı gozukuyor .. Fragman ı ızledım tsk ederım Mesut:)

    YanıtlaSil
  4. daha öncee izledim fragmanlarıda.. Elimizde olan sanatçılar bunlar ben çok beğeniyorum şahsen..
    Cmylmz, Şahan ve Şafak Sezer bu çüne bayılıyorum.
    Şuanda bunların üzerine iyi oyunculuk gösteren biri yokki. Gorada arog ta çok güzeldi bence...En azından murodan kat kat iyiyidi.

    YanıtlaSil
  5. @ferhanca,
    bu film o film diil. o film bu filmin 1 küçüğü :)
    bu 13 şubatta vizyona girecek;)
    sıcak'ı izledikten sonra fikir alalım bari;)

    @gio,
    ben bir sinemaseverim ve sen benim adıma böyle şeyler isteyince mutsuz oldum. yapsın valla ben seviyorum :D

    @öykü,
    umarım seri de kötüye kayma olayı olmaz ki tahminim olmayacak gibi:) küfüre dair bişiy söyleyenler bu toplumda yaşamıyor bence. sokaga çık küfür neymiş gör diyesi geliyor insanın ;) boşverelim o entellektüelleri. entel-dantel! kombinasyonlardan nefret ediyorum :p

    @ronaldinho,
    muro yu izlemedim. senin gibi beğenmeyen birkaç arkadaşımdan olumsuz tepki alınca vazgeçtim gitmekten.
    arog u beğenmedim diil gora kadar beğenmedim ;)
    o 3 ismi bende çok beğeniyorum;)

    YanıtlaSil
  6. Valla ben fragmanda bile gülümsedim, pozitif enerjiyle doldum, en azından gidilebilir bir film. Çünkü bu filmler olmazsa, sanat filmleri de çekilmez.

    YanıtlaSil
  7. @hiçkimse,
    heh bak aynı pozitifliği almışız:)
    sonuç: gülmek güzeldir. güldürmek de bir sanattır :D

    YanıtlaSil
  8. mesut elbette seven var sevmeyen var saygım sonsuz. halk çok istedi ki bir daha çektiler :)

    "Çünkü bu filmler olmazsa, sanat filmleri de çekilmez." demişsiniz. nedenini inanın merak ettim. sanat filmleri neler oluyor ? neyse ben fazla uzatmadan çekileyim :) iyi seyirler herkese.

    YanıtlaSil
  9. Mesut sana sıcak filmine gitme derim hele mutluluğu izlemiş biri olarak gidersen yönetmen gerçekten gözünden düşüyor...onun yerine mutluluk filmini bir daha izle derim dostum...

    Recebe gelirsek kafa dağıtmaya ihtiyacı olanlar için güzel bir ilaç amerikalı yapınca iyi olmuş diyenler türk yapınca neden burun kıvırıyor anlamıyorum valla...

    Sen gidermisin diye sorarasan gitmem ama gidenide neden gidiyor diye eleştirmem bazen çok güldürüyor adam şimdi gülmiyelim mi...

    Dış ses araya girer- gonuşma lan :)))

    Sevgiler dostum

    YanıtlaSil
  10. @yalnızlık okulu,
    bu uyarını dikkate alacağım dostum teşekkürler ;)
    valla sıcak ı sinema da zaten izlemezdim alıp belki evde izleyebilirdim! ama mutluluk var onu tekrar izlerim daha iyi :D
    çok güzel anlatmışssın;)

    bizden de sevgiler;)

    YanıtlaSil
  11. yalnızlık okulu,

    sıcağın mutluluk filminden sonra çok yavan kaldığı konusuna katılıyorum.

    recep ivedik konusuna geldim ister istemez yine :) belirtmek isterim ki gidenleri neden gidiyorlar diye eleştirmedim, eleştirmem de haddime değil. sadece şahsi fikrimi beyan ettim.

    mesut 2 gün sonraya bilet alırmısın akşam seansına film seçimi sana ait tamam :)

    YanıtlaSil
  12. @gio,
    ben bu şehirde çok nadir sinemaya gidiyorum dvd alıp evde izlemeyi daha çok seviyorum.. eğer sen sevmiyorsan merak etme ben sana da sevdiririm :D:D

    YanıtlaSil
  13. Daha önce de izlemiştim fragmanı nı şimdi 1 kez daha izledim ve güldüm, benim hoşuma gitmişdi umarım bunu da beğenirim.

    YanıtlaSil
  14. birincısını hiç begenmemiştim..çok argo kelimeler ve küfürler vardı..gülmekten yıkılanlara şaşırıyorum bazen,çünkü gülünecek bır taraf bulamadım..
    ikincısınınde fragmanını izlemiştim gecen gun netten...argoları azaltmışlar ama hep bayat espirilerle dolu hiç tarzım degıl böyle filimler..

    YanıtlaSil
  15. Yaa Yalnızlık Okulu ve Mesut ne yaptınız bana mutluluğu izlemedim yarın hemen izlemek istiyorum ben Sıcak a gittim bu gün:))

    YanıtlaSil
  16. elif,
    zevkler farklı farklı oluyor işte insanız :D
    fikrini paylaştıgın için teşekkür ederim..

    ferhan,
    nasıldı film beğendin mi?

    YanıtlaSil
  17. yaa çok pardon bunaklık halimi:))nedir ben izledim Mutluluğu ya ben den kaçar mı:))
    filmi beğendim. çekimler başarılıydı.Körmükçü döktürmüş oyunculukta ben beğendim...ilk yarı ağırmı gidiyor desem de.

    YanıtlaSil
  18. @ferhanca,
    est. hmmm şimdi benim kafam karıştı sen guzel dıyorsun yalnızlık okul kotu dıyor. hangisini dikkate alayım :)

    YanıtlaSil
  19. ben bu tiklarin arasinda yokum!
    üzgünüm...yooo üzgün degilim aslinda!

    filmi ve karakteri sevmeyenlerdenim ben!

    YanıtlaSil
  20. yani herkes beğenmek zorunda dğl ama gerçkten yabancı olunca herkes pek bi beğeniyor,şahan yapınca ıyyy seviyesizlik tü kaka,cık cık vs,yabancıların ki çok bi seviyeli mi oluyr acep? ayrıca yani buna gülmeye gitceksn kardeşm,komedi filminden daha ne bekliceksn ki,ama nedense herkes çok entellektüel,en çok izlenen filmlerde belgesel ve sanat filmleri oluyr değil mi bnde bunu anlamış değilim,bide cem yılmaz yapınca ayrı tabi adam artık marka olmuş okdr ki insanlar beğenmiyeceğini bile bile filmi izlemeye gidiyor,ben gittim demek için...bu arada bu yazıları yazarken gayet tebessüm içerisinde yazdım,gergin değilim,sanırım uslubum ters;Dbilgilere sunulur...

    YanıtlaSil
  21. En iyisi, sen de izleyince fikrini yazarsın:))

    YanıtlaSil
  22. @ayci,
    zaten o karakterle gerçek hayatta karşılaşan herkes "hayvan herif, ayı.." gibi cümleler kurar ki kabul ediyorum bende kurarım :)
    çok fazla şey beklemeden anı kurtarmak amaçlı eğlenceli bir film olarak düşünüyorum sadece;) ama herkes de böyle düşünsün demiyorum haaa :p

    @nevruz,
    sevmeyenlerin hepsi entel-dantel olduğu için sevmemezlik etmiyor(lan bu nebiçim cümle oldu böyle:p)
    yani demem o ki! entellik değil tarzlarına hitap etmeyebilir bazı arkadaşlarımızın saygı duymak lazım;)
    gelelim son cümlene;
    sen öyle nefes bile almadan bir çırpıda yaz yaz! ondan sonra vay efendim ben gülüyordum sakindim de! hadi oradan! kim inanır buna :Pp
    sakin saakinnnn..! :)

    @ferhanca,
    evet yine ir 10 film alana 3 film bedava kampanyasında alır evimde izlerim sonrada fikrimi paylaşırım ;)

    YanıtlaSil
  23. Fragmandan güzel bir şeye benziyor ama izlemeden bilinmez.

    YanıtlaSil
  24. @hakan,
    doğru diyorsun ne fragmanlardan ne pişmanlıklar çıkarmış insanlarız bizler :)

    YanıtlaSil
  25. recev ivedik ve arog ikiside tek kelime ile
    -İĞRENÇ-

    YanıtlaSil