30 Ocak 2009 Cuma

sponsor


bloguma sponsor alacam kararım kesindir...

ama şartım var tabi sadece yemek blogcularından birisini bloguma sponsor yapacağım. karşılığında da para neyim istemeyeceğim sadece bana yemek yapıp yollasın yeter:)

yemek yapmak ne gıcık hatta yapamamak ne gıcık birşey yaaa! sırf bunun için evlenesim geliyor bazı bazı :( şimdiye çoktan evlenirdim ama sadece yemek mevzusundan ibaret olmadığı için insan cesaret edemiyor.

neyse kararım kesindir, blogumun hertarafına kendi yaptığı yemeklerin,pastaların, hatta cacık macık neyi varsa resimlerini koyabilir. hatta nolur kabul etsin bunu yemekçi blog tutan arkadaşlar!

afrikalılardan zor durumdayız aaanaadın mı!!!

20 yorum:

  1. ben söz konusu bile degilim bu durumda! :P

    YanıtlaSil
  2. yemek yapmakta ne var yahu çoğunun yapılışı bile aynı birini öğrenmen kafi gerisi çorap söküğü gibi gelir... denemelisin :)

    YanıtlaSil
  3. iyi yemek yaparım ama reklam olmama gerenk yok mesut hem mesafe uzak hemde ben zaten marka olmuşum yıllar beni bu hale getirmiş :D

    YanıtlaSil
  4. bence de bir yemek blogcusu mesuta yemek yollasın. canı gönülden destekliyorum bu isteği.

    YanıtlaSil
  5. fikir güzel ama göndermek masraflı iş be mesut bence öğrenmek daha kolay sen bu işi de kıvırırısın

    YanıtlaSil
  6. :) sponsor olmasak da basit ve güzel tarifler öğretsek sana? :)

    YanıtlaSil
  7. ehehehhehh aççç :D:D:D ayci sana süper bı yemek hazırlamıs saten resımınıde koymus bloguna eheheh afıyet olsun :D:D

    YanıtlaSil
  8. ayci'den umut yok sakın gitme bile; yemekteyiz'e falan takıl çok daha iyi gerisini sen düşün :D

    YanıtlaSil
  9. sevgili mesut demir bey oglum,
    senin su yemek (yapamama) sözün nedense büyükannemi hatirlatti bana o hep söyle derdi:
    onun bilmedigi tek sey bes vakit namaz, onuda bilir ama yapmaz!
    ha birde özel birsey söylemek isterim sen benim ASLAN gibi kizimin aklina carsi pazar düsürmesen diyordum:)
    sünter

    YanıtlaSil
  10. ]]ayci,

    sen varya seeeeeennnn! söz konusu diilsin evet :)

    ]]manukyan,

    tamam vazgeçtim ben tembelim beceriksiz diilim :)

    ]]ron,
    bari misafir ol gel bana börekler açarım sana deseydin :p

    YanıtlaSil
  11. ]]gio,
    hiç samimi diilsin varyaaa :) beni düşünüyorsan ne olim:P

    ]]gece,
    anam ben onun masrafına kurban olim :) kıvırırmıyım gaz vermiyorsun dimi :)

    ]]bi dost,
    şimdi bağlayacam küçük emraha göreceksin:) blogculuk ölmüş peeehhhh :)))

    YanıtlaSil
  12. ]]katre,
    ahaha saol yaaa :) açççççç mış :) aç olmak ayıp değil, istememek ayıp :p ahahaha

    bana ayçi deme banaaaa:)

    ]]can,
    artık çok geç biliyormusun :) haklısın yememteyiz çok daha iyi:)

    YanıtlaSil
  13. ]]sünter hanımcığımız, herbişeyimiz:) ,

    kendimi çok fazla ele veriyorum sanırım:) babaannem de der onu bana:
    senin bilmediğin beş vakit namaz o da işine yaramaz diye :)

    özel şeye cevap: valla kanında var ben diyeyim:) kime çekti bilmem ki:) anlaştık biz erteledik o konuyu :) daha sonra kanına girecem inşallah :)

    YanıtlaSil
  14. bana ayçi deme banaaaa:)

    BU NE DEMEK OLUYOR? ARKAMDAN ISLER CEVRILIYOR YINE - ZATEN BU BLOG BANA KARSI KOMPLO KURMUS DURUMDA!

    herkes aylinden hayir yok diyor - NEDIR YANI? iyi niyetli olalim dedik, o kadar emek sarf edelim dedik, yemek hazirladik - iyi ki varsin ayci diyen yok!

    benden baska kim düsündü seni bu alemde?!
    sen gercekten yemekteyiz programina katil, cünkü onlar gibi cemkirmeyi biliyorsun sen!

    NOT ANNEME: dimi anne, benim babam mesutun babasini döver :P

    YanıtlaSil
  15. iyiki varsın! (yooo yanılıyorsun korkuyla alakası yok:) )

    :) hayırsızım ben vefasızım da üstelik! taaam ya olim ben en iyisi:)

    sünter hanım siz onun gazına gelmeyin :)

    YanıtlaSil
  16. tok açın halinden anlamaz. şu an bu yazıyı hangi şartlar altında yazdığımı bir ben bilirim, bir de mesut.

    YanıtlaSil
  17. ]]gio,
    sorma ya haklısın valla bunlar bizim halimizden anlamazlar. kalk gidelim :)

    YanıtlaSil
  18. Merhaba mesut mımlendın .Bloguma bı ugrar mısın

    YanıtlaSil
  19. bence sen tarifsiz bir gece sitesine gir benim gibi bak bak bak...sonrada kalk kolayı bişeyler hallet ye gitsin:))

    YanıtlaSil
  20. @paşa,
    son teşhisimi koyduk! ben 10 aylık doğduğum için tembelim!
    sanırım saray da doğmam gerekiyordu! bu tembelliği ancak o temizlerdi! sonuçta benim suçum değil dimi 10 aylık olmam:)

    YanıtlaSil