1 Ocak 2009 Perşembe

yeni blogumuz dumtektek

dün gece hadise trt de eurovision için seçtiği dum tek tek isimli şarkısını trt yılbaşı programında seslendirdi...

şarkıyı ben çok beğendim. sonradan şarkı içerisinde ufak düzenlemeler yaparlar belli mi olur...

şarkıyı oldukça beğendim ve gio ile birlikte bu şarkıyı ecnebilere tanıtmak için dumtektek adında bir blog açtık. blog için güzel fikirlerimiz var. ülkemizi de tanıtmaya çalışacağız. bu harika bir fırsat kaçırılmaz diye düşünüyoruz...

siteye anket falan ekleyeceğiz. sizde destek verirseniz mutlu olacağım canlarım;)
vermezseniz de mutsuz olmam ama üzülebilirim :)

diğer ülke şarkıları nasıl olur bilmiyorum ama bence bu şarkı birinci olmayı hakediyor. (burada duygusal davrandım kabul ediyorum) :)

de hadi..!
hep destek tam destek :)

not:
1-destek olmak isteyen blogcu arkadaşlarımız kendi bloglarında post yazıp dumtektek linkini verirse sevinirim...

2-şarkıyı dinlemek,videosunu izlemek ve şarkı sözleri için buraya tıklayabilirsiniz


bu yazı sonradan eklenmiştir:
şarkının türkçe sözleri de eklenmiştir.
http://dumtektek.blogspot.com

18 yorum:

  1. mesut bunu sitemize nasıl ekleyecegız bır anlatsana..destegımız sonsuz sen üzülme...

    YanıtlaSil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. mesut bana da anlat bana daaa:D

    YanıtlaSil
  4. haticee sende msne gel sendeee:))
    teşekkürler ilgine..

    YanıtlaSil
  5. ilk defa dinledim sarkiyi:) enteresan bi blog:)

    YanıtlaSil
  6. :) enteresan ı iyi olarak yorumlayabilirim sanırım :p

    YanıtlaSil
  7. hadi bakalım, hayırlı uğurlu olsun. şarkıyı en iyi şekilde tanıtacağınıza inanıyorum :)

    YanıtlaSil
  8. teşekkürler tuba:)
    umarım dediğin gibi olur yüzünü kara çıkarmayız inşallah :P

    YanıtlaSil
  9. hadise hadise yarattı valla şarkıya bayıldım kıpır kıpır çok gzl bi şarkı gerçkten...şimdiden birinci belli ikinci kim diyorum;her nkdr yarışma daha çok siyasalda olsa bu şarkıyla başarı kaçınılmaz...destek konusunda ise elimizden gelen ne varsa artık...herkese bu bloğun varlığından bahsediceğem en azından dahası içinde önerinizi bekliyoruz

    YanıtlaSil
  10. nevruz da blog açsın!

    YanıtlaSil
  11. böyle bir şeye ön ayak olman çok güzel, güzel sonuçlar bekliyoruz.

    YanıtlaSil
  12. Diğer bloğa baktım güzel olmuş; ama hazır fırsat varken Türkiye'yi tanıtan sitelerin linkini de verseniz iyi olur diyorum. Mesela ilk link şu olabilir: http://www.goturkey.com/

    YanıtlaSil
  13. @nevruz,
    teşekkürler nevruz. evet yarışma siyasal ama bu şekildeki çalışmalarla az da olsa o etkiyi kırmaya çalışıyoruz! ki bunu başarmak mümkün...
    destek konusunda öncelikle ilgine teşekkür ederim! ileride destek konusunda postatmayı düşünüyorum. nasıl destek olunulabilire cevap olacak bir yazı olacak... takibe devam edersen
    yakında yazarım. yarışmaya 5 ay var diye ve profesyonel bir çalışma olsun istediğim için yavaştan alıyorum...;)

    @gio,
    açmıyor abicim bende zorladım hatta ilk mim imi ona pasladım ama sallamadı kanımca:P
    (abidemebana :) )
    şaka biryana sanırım kendisini hazır hissetmiyor! yazar umarım birgün;) ki haksız da sayılmaz okumak yazmaktan daha zevkli bence!!!

    @nalan,
    teşekkür ederim... gio ile birlikte önayak alduk. site tasarımı ona reklam tanıtım çalışmaları da bana ait. hiç tanımadığımız (blog dunyası dışında) insanlardan da destek aldık kimisi banner yapıyor, kimisi görüntü kalitesi yüksek videolar gönderiyor.
    umarım hep beraber emek vererek güzel sonuçlar alırız..

    @firida,
    linkleri ileide yayınlamayı düşünüyoruz. şuan yeterince yabancı ziyaretçi alamıyoruz maalesef. agırlıkca bızden ark.lar geliyorlar. ama 5 ay olması bize fırsat tanıyor. gerekli çalışmaları yapacağız. özellikle de ülke tanıtımımız için;)
    yazdığın linki de dikkate alacağız.

    teşekkürler;)

    YanıtlaSil
  14. :D ewet kesinlikle okumak daha zevkli aslında ben yazı yazmayıda çok severim ama çok vakit ayıramıyacağm için şuanda istemiyrm serdim mi sererim şimdi,yapcaksam tam yapayım istiyorum,gio ile felsefe edindiniz sanırım blogerdan komisyon mu alıyorsnz :Dmimde zaman aşımına uğrucak sanırım...ama keyifle hazırlkayacağım bi blog açarım inş birgün çok keyifli bi olay çünkü

    YanıtlaSil
  15. Hadise ilk üçte bu yıl inş birinci oluruz.. Şarkısıda kendisis gibi süper :}

    YanıtlaSil
  16. @nevruz,
    valla benim bütün mimler zaman aşımına uğruyor seninki uğrasa da sorun değil. yeter ki unutma:D
    umarım birgün açarsın;)

    @ronaldinho,
    :D:D evet ikisi de süper:)
    inşallah oluruz;)

    YanıtlaSil
  17. Şampiyon ßelli 2. kim dicem ama hakkımızı yemezLeR umarım, çünkü diqer şarkılara baktıkça Hadise Bana qöre açık ara ÖNDE ;)

    YanıtlaSil
  18. hadise dümtektek seviyorum

    YanıtlaSil