8 Ocak 2009 Perşembe

youtube yasagina en iyi cozum

bilirim ben okur sevmez gereksiz ayrıntıyı ama bu yazıyı sonuna kadar okumadan bir karara varmayın:)

şimdi biz zaten biliyoruz. ktunnel, vtunnel var diyeceksiniz ama bu başka ve daha kaliteli bir çözüm yoludur iddaa ediyorum.

bende uzun süre tünel şeysilerinden kullanıp gına geldiği bir dönemde dailymotion video sitesini keşfedip oraya takılıyordum. ama orada da aradığım herşeyi bulamıyorum.


yasağın oluş şeklini tartışmayacağım ama şöyle bir gerçek varki en iyi ve ençok video barındıran site youtube dur.

tunellerin birçok olumsuz yanları vardır, reklamları başta olmak üzere. haa en önemlisi de tunellerden ben kendi hesabıma giriş yapamıyordum. ben mi beceremiyordum bilmiyorum ama youtube hesabımı açamıyordum..


neyse istersiniz istemezsiniz bilmiyorum ama adamın biri! saolsun güzel bir program yazmış... bir arkadaşımdan tesadufen öğrendiğim ve tavsiyesini dinleyip o programı pc me yukledıgım ıcın çok mutluyum:) süper bir program çünkü.
youtube a hiçbir aracısız ve reklamsız girebiliyorum artık. direk açılıyor yani ve hesabıma da ulaşabiliyorum...


şimdi gelelim size bunu niye anlattığıma. sizinle paylaşmak istediğim videolar oluyor. onları youtube da görüyorum. ama malum herkes izleyemez diye başka video sitelerinden bulup oradan yüklüyorum bloguma...


bugünde paylaşmak istediğim bir video yu başka sitelerde bulamayınca bende size youtube a sorunsuz girebilmenizi sağlayacak olan bu programdan bahsetmek istedim. bir kere kuruyorsunuz programı bir daha sorunsuz giriyorsunuz youtube a... yüklemenizi şiddetle tavsiye ediyorum!!! yükledikten sonra youtube hiç yasaklanmamış gibi gayet normal bir şekilde girebileceksiniz;)

youtube un tek sevmediğim tarafı görüntü kalitesinin kötü olması şu hd görüntü olayına neden geçmiyor ki derken onunla ilgili bir haber okudum bir pc dergisinde ona geçişe başlayacağını duyurmuş youtube. vimeo sitesindeki kadar kaliteli görüntü olur inşallah!

çoktandır siteye girmiyorsanız da youtube da baya değişim var demedi demeyin. adamlar sürekli iyileştirme çalışması yapıyor:) (reklamını yapıyor gibi oldum farkındayım!)

programın adı : youtube jacker
nereden yüklenir:
tıklayın
açılan sayfada aşağıda kocaman ve kırmızı harflerle "indir" yazıyor ve altında da yüklemenin nasıl yapılacağı...


ben bundan sonra videoları yutube dan paylaşmak istiyorum o yüzden okurlarım bana kızmasınlar;)

yükledikten sonra bana dua edeceksiniz benim arkadaşıma ettiğim gibi :)
etmezseniz de en azından sövmeyeceksiniz eminim:D

kullananlar varsa yorum kısmına fikirlerini anlatırsa sevinirim malum program yüklemekten biraz tırsıyoruz :D:D:D
tırsmayın bea yükleyin halla halla :)

GÜNCELLEME:
buraya tıklayarak direk indirip yükleyebilirsiniz!

herhangi bir sorunla karşılaşırsanız. aşağıya yorum olarak yazabilirsiniz. cevap vermeye çalışırım!
haaa! olur da teşekkür falan etmek isterseniz de yorum olarak yazabilirsiniz :)

16 yorum:

  1. baya uzun zamandır youtube jacker kullanıyorum çok memnunum yapanın eline sağlık.. Tünell programlarda basmışlar reklamı girmek bile istemiyom.

    YanıtlaSil
  2. ronaldinho,
    teşekkürler yorumun için şimdi biraz daha cesaret gelmiştir umarım arkadaşlara :P
    millet ron.. da tavsiye ediyor bakın :)

    YanıtlaSil
  3. çok tırsıyoruuuuuuuuuuuum:D:D indireceğim ben de uygun bi zamanda. teşekkür ettik, merak da ettik, sağol! :D

    YanıtlaSil
  4. tünel kaza kaza nereye kadar.
    hemi de başkabakan da bununla giriyormuş.
    yani istesek girebilirmişiz.
    teşekkürler sayın başbakanım.
    internete özgürlüğü getirdiniz.
    hız desen 5 dakikada 1 film iniyor.

    teşekkürler mesut bu yüzel bilgilendirme için. bu programı yapan arkadaşa da teşekkürler. çok sevap kazandı.

    YanıtlaSil
  5. ben youtube ilk kapatıldıgında keşfettim bu programı ve yükledım..çok memnunum tavsıye ederim..yasaklar bozulmak içindır..

    YanıtlaSil
  6. @htc,
    nedemek:) yükleyenler saolsun inşallah :D sizin için birşey istiyorsam namerdim :p benim koydugum videolar izlenebilsin diye ego işte napcan :P

    @gio,
    :) teşekkürler benden;)

    @elif,
    zaten keşfetmeyen bir ben bir de htc kalmış sanırım :)
    yasaklar ı bozmak harika bir keyif verir haklısın:)

    YanıtlaSil
  7. ben de yeni duydum sizden.en kısa zamanda kurucam.
    teşekkürler..

    YanıtlaSil
  8. yerim senin egonu ya pek de açık sözlü:Pp

    YanıtlaSil
  9. @blue_rose,
    yalnız değilmişiz hatceyle saolun :) ayrıca kurmak birkaç dakika sürüyor çok uzun değil bilginiz olsun;)

    @htc,
    keyif sizin efendim yerseniz yersiniz! buna karışmak benim ne haddime :P

    YanıtlaSil
  10. mesut demir : Msn den paslaşırız yapılacak bi milyon iş war ama heç yapasım yok bira değerlenririzz.. Youtube jackerı kurunca herhangibi bir yere baglı kalmıyorsunuz. internet explorerdan direk girebilirisiniz.. Çok sade düşünülmüş..

    YanıtlaSil
  11. nedemek ıstedıgını anlamadım desem :$

    YanıtlaSil
  12. ben de bloğuma youtube'dan video koymak istiyorum ama insanlar izleyemez diye koymuyorum. sizin bu sayfayı link verip koyabilirim o zaman di mi?

    YanıtlaSil
  13. Bende çooooook uzun zamandır Youtube Jacker kullanıyorum.. Ama bir ara youtube u açıp da,videoları yüklemez olmuştu, üstüne bir de Dns değiştirdim mis gibi oldu :D
    Artık hiç bir sorunum yok..
    Kesinlikle her bilgisayarda olmalı =))
    Benim giri youtube'cular mutlaka kullanmalı !! =)

    YanıtlaSil
  14. :((Ben hiç giremedim youtubeye hala çokk tırsıyorummm denemeye bile..düşünmeliyimm ..selam bu arada izninle takipteyim..;)
    http://istezeynep.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  15. :)
    selam hoşgeldin ben pek yokum ama sen yine de hosgeldin ;)

    YanıtlaSil