18 Şubat 2009 Çarşamba

ask yakar

"meltem cumbul" aşk yakar dizisinde söylediği kalbini sakla deme bana anne isimli şarkı.


Aşk yakar

Nasıl sevdin deme bana anne
Nasıl sevdim bilemem
Ah nasıl sevdin deme bana annem
Ben derdimi diyemem..

Kalbini sakla deme bana annem
Sakla deme bana
Kalbini sakla deme bana annem
Bu bi kara sevda....

Sevdim işte bile bile anne
Sevdim pişman değilim
Ah sevdim bile bile anne
Artık AŞK'ı bilirim....

meltem cumbul bunu daha öncede yapmıştı yanılmıyorsam yani hatun söyleyebiliyor ve söylüyor:)

madem diziye daldık diziyle popüler olan bir başka şarkıyı daha paylaşayım sizinle

ağla sevdam:


aha bu da dizinin muziği
aşk yakar:


denk gelirsem kaçırmadığım diziden sevdiğim şarkıları paylaştım sizinle ve mutluyum :)

4 yorum:

  1. Anam anam blog kararmış üstüne bi de bir sürü izleyici eklenmiş. Ben ne zamandır yokum ki buralarda ya?

    YanıtlaSil
  2. Parçanın orjinalini aşağıdaki linkden dinleyebilirsiniz. makedonca bir parça :)

    http://www.youtube.com/watch?v=vLwWMddrl4Q

    YanıtlaSil
  3. ]]şirvan,

    kendini unutturacak kadar desem :)
    nerelerdesin sen bakam :P

    ]]adsız,
    teşekkür ederiz sana ;)

    YanıtlaSil
  4. ask yakar ri her hafta izliyorum...ama bazen devamini koymuyorlar bu da beni cok sinir ediyor!!!!!ama cok güzel bir dizi özcan deniz simdi dizide bin katini aldi icin cok mutluyum hahahaha

    YanıtlaSil