22 Şubat 2009 Pazar

beni seviyor musun


post şarkısı:

volkan konak - yalancı dünya

anne sevgisi:

dırırrım dırrrıırım! dırrrıırırım dırrrrrıııım(annemin telefonu böyle çalıyo :) )

- anne beni seviyorsun dimi?
- çocuğunu sevmez mi insan?
- ya anne seviyor musun sevmiyormusun? niye bukadar zorlanıyorsun söylemekte! sevmiyormuşsun demekki!
- yaw nereden çıkıyor bunlar anlamıyorum ki!

- şefkate ihtiyacım var belki!

- haaa öyle desene oglum! tamam seviorum seviorum!!
- biliyorum! ayyy herkes beni seviyor, ne çok sevenim var:)

- allah akıl versin! "milletin çocukları büyüdükçe akıllanır, bizimki deliriyor!!!"


baba sevgisi:


dırrr dırrrrrr (telefon çalması :) )


- efendim evlad!

- baba sana bişiy sorcam!

- çabuk sor haberleri izleyecem!
- beni seviyormusun baba?

- paran mı bitti!
- yok baba! param var da sanırım bu cüm
lenden sonra babam bitti!
- baba bitermi eşşoooğlu!

- paraya dayalıysa neden bitmesin ki! her ay verdiğin para bitmiyor mu?
- hanım al şu telefonu senin oğlun yine bişiyler saçmalıyor!

- biliyordum biliyordum valla biliyordum! ben annemin çocuğuyum :)

anne:

- ne diyo

baba:

- sevgi diyo! para diyo! babam bitti diyo! sana çekmiş bu çocuk!!!

anne:

-öyle deme çocuğa gurbette o!
,
-oğlum noldu?

- anne babam b
eni sevmiyor mu?!
- yine mi sevgi! daha demin ben dedim ya sana seviom diye!
- ne yani baba sevgisi lazım değil mi bana:)
- offff mesut yaaa!

- ne neeeee ya! zaten kimse sevmiyor beni! ağlamayı beceremiyorum die dimi tüm bunlar!

- babaanneni vereyim mi ben sana?

- veeeerrrrrr :)

babaannemmm:

-şekerim nasılsın?

-iyiyim babaanne! sen nasılsın
-sen iyi olunca daha iyiyim yavrum! sağlığınıza duacıyım


[allah bu kadını başımdan eksik etmesin! ammiiinnnn deyin ulan! :) ]


- babaanne?
- hııı?

- beni seviyormusun?

- seviyom seviyom! daha çok mu okulun! nezaman gelion? mahallede düğün var! sebahatin kaynatası da hastanede yatıyo. doktorlar çok yaşamaz demiş!, hatçeegil de büyük dururken ufak kızı satmışlar!
(evlendirmek diil satmak taam mı :) )

[bu kadının evden hiç çıkmadığından emin değilim!]


babam seslenir:

- akşam ajansları başladı! anaaa! çocuk sana sordu mu hatçenin ufak kızını?

babaannemmm:

- hahahaha (hiç oralı olmuyor)

ben:

- bende seni seviom şekerim!

- hadi çok yazmasın sana yavrum! talebesin sen!
- bedava ki babaan....
- hayırlı işler!
(:s çalışmıyorum ki ben! ama bu kadın yani kadınım! telefonu mutlaka "hayırlı işler" diyerek kapatır, herkes çalışsın istiyor napsın:p)

çatttt! (telefon kapanır!)

dinleseydin keşke kadın! belki bende iyi günler, öptüm falan derdim şekerim!
sanırım yüzüme telefon kapandı ağlamalı mıyım ben! :)


arkadaş sevgisi:
- kankaa!

- efendim kankacım

- beni seviyor musun?
- çay mı istiyorsun kanka!
- yaaa defolun yaaa! hayatımdan defolun!

- ya tamam kanka yaparım şimdi çay! niye kızıyorsun ki!

- sie lan! çaymış!


işte böyle bişiy sevilmek. :) ay ne çok sevenim var:)


İÇİNİZDE BENİ SEVEN VARSA YA ŞİMDİ SÖYLESİN YA DA SONSUZA KADAR SUSSUN TAAM MI?
:)

NOT: bu post daha demincek! - yıllarda geçse demincek!- bi dost la aramızda geçen, kedi isimli yazdığım bir önceki postumun(ne demekse bu! yazım yani şekerim) yorum kısmında geçen konuşmadan türemiş , fırlamış bir yazıdır!

bu yazıyı da sevin , o yazıyı da, beni de!
:p
sevin lan işte!!!
işinizin adı ne? :p

yine gelin, herzaman bekleriz efendim şarkısı:) :

volkan konak - aynalar

18 yorum:

  1. yazık sana;sen bnm gülmeye ihtiyacım olduğun bi zmnda yüzümü güldürdün ne diyeyim Allahta seni güldürsün ayrıca sen sevilmicek insan mısın bütün yazılarınıda çok seviyoruz ailecek hayranız hatta:DDyakında annemede yorum yazdırcam:DDanlıyacağın evet seviyoruz seni,merak etme uzaklarda da olsa çok sevenlerin var fanclub oluştrcaz hatta yakında sonuda sert bağlıyorum seni sevmeyen ölsün diyorum,nslsa yoktur demi?(yoksa var mıdır acep?)yoktur yoktur...

    YanıtlaSil
  2. oyyyy! biliyordum biliyordum beni sevdiğini biliyordum:) ayyy herkes beni seviyo :p

    ne guzel seyler yazmıssın sen bole;) merci şekerim;)

    işte bi ayçi var o da zaten kime çekmiş belli diil :O (bu ayçinin eline geçsem beni kesin öldürcek:) ben mesafeye güveniyorum ama du bakalım)

    annenin ellerinden öperim selamlar sevgiler bi de deki annene:
    - anne ben sana "beni seviyor musun?" diye sorarsam sadece evet demen gerekıyormus. bir de çok sevıyorum da dıyebılırmıssın de:)
    mesut demir boyle dedi de de:)

    biraz önce annem aradı yine diyor ki:
    - çirkin yavrum benim nasılsın
    - anne sen hiç aynaya bakmıyormusun? hiç kendine sormuyormusun? babam seni görücü usulu olmasaydı hiç alırmıydı?
    - bence alırdı bana aşık şimdi!
    - hayır hiç de bile adam dış dan geçti iç güzelliğe döndü mecburen eli mahkum :) için güzel senin sadece anneeeee!
    - hahaha(kadın kendınden emın)
    - bi de utanmadan gülebiliyorsun ya şaşıyorum sana!

    nasıl öfkelıysem artık :)

    YanıtlaSil
  3. Mesut senın bugun bayagı canın sıkılıyor:)) sanırım her ıkı yazına da cok guldum cok yasa emi :)

    YanıtlaSil
  4. sevdik seni bağrımıza bastık anneye hiç öyle denir mi cık cık sana çok ayıp kınadım bak seni;))ayrıca yanlış hatrlamıyorsam çok saygı değer babaannende seni çirkin diye seviyordu değil mi?bi gün bi resmini kondursana merak ediyorum valla...annemede sorcam bklm gerçi cvbı blyrm ama,slmıda iletirim ha bu arada ayçide sever seni onun sevgisini belli etme şekli öyle biz size böyle alıştık(dipnot:resimi merakla bekliyor olcacağım)

    YanıtlaSil
  5. ehehe:)

    canım tamam seviyom ben seni, onlar da seviyodur da söyleyemiyolar işte mahalle baskısı filan :P üzülme tamam mı ablacım? hadi bakalım afferiiiim :D

    YanıtlaSil
  6. ]]öykü,
    :)
    tamam söz çok yaşayacam :p
    canımın sıkılması yüzünde gülümsemeye sebep olduysa buna sevinmeliyim sanırım :)
    ve yine sanırım benim bugün şefkate ihtiyacım vardı sanki :)

    YanıtlaSil
  7. ]]nevruz,
    valla kaşınana herşey derim bende tabi işin şaka boyutu o :)
    babannem dogrudan öyle sevmiyor:) ama genelde şekerim diyor;)

    şimdi ben kılım tüyüm ve yünüm ya hani buraya resim koymayı pek düşünmüyorum sadece kıllığımdan:) aslında öyle bir tabum da yok!
    hani kendimi yakısıklık bulup bulmamakla alakalı değil ama şöyle diyorum ben. benim görmediklerim de beni görmesin! bu bana hoş gelmiyor. yoksa zaten kendi biliyorum çirkinim ben:) malum bişeyi 40 defa dersen oluyormuş hazır denilmişkende olayım mademse :)
    şaka bir tarafa kendimi teşhir etmek hoş gelmiyor bana! umarım anlayış gösterirsin!
    yani hani şu bana kamera açmayana bende açmam dıyen salaklar varya! ben o salakların başını çekiyorum işte en salağı benım yanı :)
    haaa! ben anlamam illa koy ulan dersen ki! demezsin biliyorum al ozaman aha bu postta ki benım :) :

    http://mesutdemir55.blogspot.com/2009/02/sizin-icin-ne-yapabilirim.html

    ayçi de mi seviyor diyorsun yani :) ozaman herkes sevior beni ayyy allahım çok mes'udum :)

    YanıtlaSil
  8. ]]bi dost,

    biliorum şekerim herkes seviyor zaten :)

    hatta yeni şarkım o da seviyor bu da seviyor beni seviyor herkes seviyor yani :p

    üzülmeyecem çünküüüü apppllaaam var benim beni seven! :)))

    YanıtlaSil
  9. yok cnm estağfurullah onu salaklık olarak nitelendiriyorsan sanırım bnde o sınıfa dahil oluyrdum;)ben senin çirkin olduğunu düşündğm için değil sadece merak ettiğim için söyledim,yoksa çirkinliği kompleks edinecek bi insan olmadığın gayet açık anlaşılıyor ayrıca hani kime göre çirkinsin ki,onlar işin şakası; tabi ki saygı duyarım anlayışlada karşılarım genelde kimliği gizlemek adına resim konmaz ama senin böyle bi kaygın olmadığını düşündüğüm için ve gerçekten merak ettiğim için dile getirdim,birgün koyacağın postlada alakadar olursa eğer ki aklında bulunsun koy diye söyledim,ben gibi merak eden vardır eminim...çok teşekkür ederim link için ama bi dahiki sefere ön yüzü çekmen tercihmdr,bu arada bnm resim koyma gibi bi şansım yok ki,kısasa kısas burda geçerli değil;))

    YanıtlaSil
  10. :)
    birgün mutlaka tv de çıkacağım zaten ozaman görür herkes die düşünüyordum :p

    gerekirse koyarım canım! beni kimse görmesin diye sokağa falan çıkmamazlık etmiyorum yani :)

    hem sen hala blog acacaksın! puhhh sana :))

    sen gibi merak edenler vardır herhalde ama bazıları da başka şeyleri merak ediyor isim vermeyeyim ben şimdi :Pp :)

    YanıtlaSil
  11. ahaha kafam yarıldı benim ya :D :D

    ya bu arada niye salak diyosun ki o güruha, ben de onlardanım ve salak değilim yani bence :D

    YanıtlaSil
  12. :)
    şimdik şöyle olada bili-yor!
    :)

    salak dan sonra ki ünlem işareti önemli orada! kendime salak demek beni rahatsız etmiyor! hatta başka birinin demesinden daha da çekici geliyor!

    bana şimdiye kadar kimse salak deme di biliyormusunuz!!!

    ne bahtsızım ben yaaa:) (küçük emrah modu!)

    eksikliklerimi de bu şekilde gideriyorum! napim tarzım bu!

    resim koymama "sevgilim olmayan sevgili-M" izin vermez belki! sormam gerekir ki! ben buna cesaret edemem bile!:)

    YanıtlaSil
  13. feysbukta grup açarlar belki mesut resmini göstersin diye ehehe:)

    YanıtlaSil
  14. :)feyz-buk da grup açılması falan yok daha neler:) henuz okadar meshur değilim ama az kaldı çok yakında olurum! bu karakter bu bünyeye fazla geliyor kabına sığmayıp heran taşabilir!:)

    YanıtlaSil
  15. takip ediyor olacağım başarılarını :)

    YanıtlaSil
  16. tabiki edeceksin madem ki abla oldun :)

    ayyyy!!! dur ben şu gs maçının gollerine bakmaya gidiyorum :p

    YanıtlaSil
  17. ayci´de seviyor mu seni?!

    nevruz bile kabullenmis/anlamis benim sevme seklimi, bi sen kabullenemedin/anlayamadin!

    al sana cevap:

    ayci askindan ölüp ölüp diriliyor!

    YanıtlaSil
  18. ]]ayçi,

    :O ne dedin sen ve niye dedin sen! beni korkutuyorsun :O

    YanıtlaSil