27 Şubat 2009 Cuma

cem yilmaz testi

herşey msn imi açmakla başladı :) orada gördüm bi test yapıyorlardı! ben de üşenmedim ve uzun bir süredir ilk defa bana birinin 10 soru sormasına izin verdim!

hangi cem yılmaz mışım ba ba baa! cem yılmaz hangi mesuTdemiR olduğunu biliyor mu ki ? bilmiyor ama şimdilik! :) ileride o da benim testimi yapar öğrenir artık :p


biliyorsunuz ki merak insanın bütün işleri başına açan duygudur!
merak ettim bakayım dedim! yok yaaa ben asıl gaza getiren şey aşağıdaki kırmızı yazılı olan kısım oldu! bir karadenizliye denir mi o laf ! :)


"
Hangi Cem Yılmaz’sınız?
Cem Yılmaz’a gülmeyeniniz var mı? Bizim buralarda yok. Sinema filmleri, reklamları, şovları, yazarlığı ile komple bir sanatçı. Hiç TV programı yapmamasına rağmen TV yıldızlarından daha ünlü. Bütün işleri kapalı gişe. Leman Kültür Merkezi’nde miniminnacık bir gösteri olarak başlayan şovu onu kısa zamanda komple bir marka haline getirdi. Siz Cem Yılmaz olsaydınız, neye benzerdiniz acaba? Cesaretiniz varsa çözün testimizi, hangi Cem Yılmaz olurmuşsunuz, görün. Dikkat: Testimiz, hunharca hazırlanmıştır. Cem Yılmaz bizzat çözse bile hepsi birden çıkamaz :)
"


bende merak ettim! hangi cem yılmaz olurdum diye ve öncesinde tahmin ettiğim karakter olurmuşum! ARİF :)

sonuç şu :
"
Arif’siniz!
Efendim size tarif gerekmiyor.
Bundan bin yıl öncesine de (AROG), bin yıl sonrasına da göndersek (GORA) gene kendiniz gibi kalıyorsunuz.
İnanılmaz bir uyum ve hayatta kalma becerisine sahipsiniz.
Bu becerinizi kıskananlar (Mutlu Tönbekici var mı aralarında:)) size sinir oluyorlar.
Cevherinizi görmezden geliyorlar. Kurallara uymayışınızı, kalıplardan taşmanızı bir türlü kabullenemiyorlar.
Hiçbir şeyi kafanıza takmıyor oluşunuz her şeye kafa yoranlara fazla yorucu geliyor.
Asla olamayacakları biri olduğunuzdan durmadan eleştirip duruyorlar.
Varlığınız Allah’ın onlara çektiği nanik sanki… Size gelince… Ayıp yok, günah yok, tavır yok, tasa yok… Gül gibi geçinip gitmek, olanı yemek, olmayandan vazgeçmek varken ne gereği var yorgunluğun…
Fetih ruhu üzerinizde eğreti duruyor. Daha çok bir Bektaşi tekkesine yakıştığınızın siz de farkındasınız.
Felsefeniz, “hayatta kalacak kadar öğren, ondan bıkacak kadar değil” şeklinde özetlenebilir…
Fazlasına ihtiyacı olanlar şovmen Cem Yılmaz’la idare edebilir…
"

haydi vatana millete hayırlı olsun arif de oldum mutlu da oldum! siz de ben de yapacam diyorsanız ahanda linki:
tıklaBurayaGitOraya

6 yorum:

  1. ben de şovmen çıktım :D

    YanıtlaSil
  2. ehehe evet bi karadenizliye söylenecek en son söz o olmalı bence de:) de yalnız tuuçe baranla ne alakası var işin, onu anlamadım ben:)

    YanıtlaSil
  3. neyi kastettiğini anlamadım sanırım?

    YanıtlaSil
  4. hangi mesut demirsiniz?! böyle bir test hazirlayip 10 soru sorsana sen. ben merak ettim, hangi mesut demir oldugumu ve evet dogru ben sana 7-8 soru sormustum - bilseydim bu ilki kirardim! :)

    YanıtlaSil
  5. ikimizde birbirimizi anlamamışız sanırım. bir gün anlaşmak dileğiyle diyelim ozaman ;)

    YanıtlaSil