10 Şubat 2009 Salı

diyalog 2 / mezarci3

- biri beni anlayabilir mi?
- kim mesela?
- herhangi biri sadece istediğim şu koca dünyada birinin beni anlaması!
- sen bir birey değilmisin?
- öyleyim!!!:s
- neden kendini önemsiz kılıyorsun ozaman! sen anlasana kendini! hem ozaman soruna da cevap bulmuş olursun!!!
- nasıl yani?
- şöyle yani:
sen kendini anladın mı ki de bunu bir başkasından bekliyorsun? yani senin önemin neyki? seni birisi anlasın? sen kaç kişiyi anladın şimdiye kadar!
illa birinin seni anlamasını istiyorsan sen kendini anlamayı dene. ozaman hem sana göre
"yeryüzündeki en doğru insan" seni anlamış olur.
- anlamıyorsun beni!!! :(
- evet! çünkü meşgulum! kendimi anlamaya çalışıyorum:)
- :s

anlaşılmak istenenlere ithaftır...

yazan: mezarcı
teşekkür eden: mesut demir

6 yorum:

  1. ]]ayçi,
    anladığında da yanlış anlıyorsun zaten:) böylesi daha iyi :p


    ]]ıvır zıvır,
    :)

    YanıtlaSil
  2. önce insan kendini anlamalı:(
    çok doğru söylemişsin, yine de her zaman anlaşılma duygusu taşır insan:(

    YanıtlaSil
  3. mesutdemirüzerimeüzerimegeliyorbenimanipülediyorhemsananecanimneisterseonuanlarimonudasanamisorcam.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. ]]ferhanca,
    valla ne yalan soyliyeyim ben taşımıyorum! benim derdim kendimle gerisi yalan zaten :)

    ]]ayci,
    okadar uzun blogspot olmaz nokta com
    :)

    YanıtlaSil