2 Şubat 2009 Pazartesi

hakaret / mezarci


ne çirkinim değil mi?
ne kirli bir yürek bende ki ?

yada
ben insan bile olamam dimi?

yoksa

yalancımıyım?

a'di bir herifmiyim?

saygısız olmalıyım belki de yada dinlemeyi bile beceremeyenim ben!

allahtan ciğerim yok olsa 5 para etmezdi dimi?

yürek mi! yuhhh o bende ne arar bendeki olsa olsa yavan bir kürek olur dimi?

duygu insan da olurdu oysa ben evrimini tamamlayamamış bir insancıktım dimi?

hatta
anam beni doğarmayı becerememiş mayamdan olsa gerek zıçmış dimi?

sen bana sümüğünü vermezsin kalmış ki gönül vermek !!!

kuşbeyinli demek kuşlara hakaret sayılmalıydı bana yanılıyormuyum?

ne karakteri yaaa hayvanın karakterlisi mi olurdu?
bırakayım bende allah askına dimi?

onur da neydi ki.. onun ölçüsünü belirleyen bir cüzdanın yaptırım gücüydü sadece!

yada
sen bana anlatırdın ama anlayabilecek kapasite olsaydı dimi?

artık özüme dönüp içimdeki öküzü açığa çıkarmalıydım belki?

neden ait olduğum ormana defolup gitmiyordum ki ben?

şakamıydım ben yaaa?

kendimi bi bok sanıyordum ben yada evet evet saymalıydım belki de ancak kanalizasyona ait olabilirdim ben dimi?

yada
mevlana beni tanısa sen gelme derdi dimi?

bir lafa bakarsın laf mı diye bir de bana bakarsın adam mı diye dimi?
yada
beni yok sayıyorsundur zira boyle bir imalata hatası asla gerçek olamazdı dimi?

ben insansam sen hayvansın dimi???

...


evet bunların bazen birisi yada tamamını bana söylemek isteyebilirsin ama hiç düşündün mü insanoğlu ya dünyadaki tek gerçek felsefe:
"kişi karşısındakinde neyi görüyorsa ona sahiptir"
olsaydı!
bunu düşündün mü hiç evlat deseydi birisi sana, hiç düşündünmü bunu? veya sorguladın mı neden baktığımda kötülükten başka birşey görmüyorum diye!
ozaman belki derdin "dünyada tek eleştirdiğim kendim olmalıyım" diye zira kimse ettiğin süslü kitapsal hakaretle kendisinden birşey kaybetmiyor ama sen daha bi yaklaşıyorsun zaten uzak olduğun insanlığına!!!


olsun sen yine de bak bana ve sen yine de hakaret et bana!


bak bakalım ne görüyorsun insan evladı!


yazan: mezarcı/mezarlıkçı
teşekkür eden:
mesut demir

5 yorum:

  1. şşşşştttt mezarcı sana dıyorlar:D

    mezarcı da teşekkür ediyor depiklerin en uçanı :)

    YanıtlaSil
  2. anlamlı sözler ama anlayana....

    YanıtlaSil
  3. İnsanların kendileri için hissettikleri ama itiraf edemedikleri zaman zaman başkalarına bu şekilde saldırıda bulundukları ve aslında kendileri oldukları güzel bir yazı dürüst bir yaklaşım.

    YanıtlaSil
  4. mezarcı dostum teşkküerler D:::D

    YanıtlaSil