7 Şubat 2009 Cumartesi

happy birthday kanka

günün birinde bir gio varmış! sonra doğmuş ve onu tanıyan insancıklardan bazıları da onun doğum gününü kutlamış!

felsefe yapasım geldi şimdi ama hiç felsefe kitabı okumadığım için yapamayacağım sanırım:)

ama siz yine de bilin ki doğum günün de doğanın doğum gününü kutlamak bence saçma!!!

annesinin ve babasının kutlanması daha mantıklı. zira doğan şahıs kutlanacak bir başarıya ulaşmamıştır. o yüzden anne ve babalar daha çok hakeder doğum günleri kutlamalarını malum mimar onlar dedikten sonra

sevgili gio'nun anne babasına tebriklerimi en sanal ın dan yollarım:)

resimleri sonra belki eklerim:))

5 yorum:

  1. hiç bi tanışıklığımız olmasada;sevgili gio doğum günün sanada kutlu olsun,değerli anne ve babanıda yayında ve yapımda katkıları olduğu için ayrıyeten kutluyorum,sağlıkla,mutlulukla,tüm sevdiklerinle uzun ömürler diliyorum,her şey gönlünce olsun...

    YanıtlaSil
  2. nevruz ben onun adına şimdilik sana teşekkür edeyim hala dogum gunu pastasını yıyor kendısı :D:D

    birkaç saat sonra gelir herhalde :)

    YanıtlaSil
  3. bu ince davranış için ilk başta mesuta sonra güzel dilekleri için nevruza teşekkür ediyorum.
    bu akşam yaptığınız süpriz çok inceydi.
    en güzeli de uzaktaki sevgili aileme karşı sarfettikleriniz mesut bey.
    en büyük onur bu olabilir benim için.
    onlara layık bir insan olabilmek.
    canım annem, canım babam ve canım kardeşim
    hepinizi çok özledim. seviyorum sizleri.
    hep beraber güzel senelere.
    herkesin gönlüne göre olsun.
    sevgiler saygılar..
    gio.

    YanıtlaSil
  4. bu arada!
    resimleri ekleyebilme ihtimali nedense pek içimi açmadı mesut -bunu da belirtmeden edemeyecem :)

    YanıtlaSil
  5. :)

    korkma korkma seni deşifre etmem:) sadece pasta resimlerini eklemekten bahsetmiştim :)

    YanıtlaSil