22 Şubat 2009 Pazar

kedi

biliyormusunuz! ben kedileri sevmiyorum...

sevmemek diil aslında bişiy hissetmemek gibi. hani olmasalarda olurmuş gibi! aslında herşey niye boyle oldu bilmiyorum ama öykü yine çocukluğuma inse belki ortaya çıkar nedeni :P

benim babaannem severdi kedileri hatta bu yaratıklarla! aynı evi paylaşmışlığım da var ama çok eskidendi onlar şuan için söz konusu olamaz böyle birşey.

bazı blogcuların buraya kadar okuyarak direk yorum kısmına geçip saldırıya geçmek istediklerinden eminim ama bi sorun niye diye :)

ya bak şimdi ben çok küçüğüm köye annemlerin köyüne annemin amcasının evine (ki biz ona dayı deriz) gittik. bilen bilir bilmeyen de öğrensin köy evlerinde olmazsa olmaz sedirler vardır ve onların üstünde oturursun ve evlerin kapıları sürekli açıktır. ben sedir de oturuyordum. daha miniminnacıkım ozamanlar.

neyse isimden kaynaklı da neşeli bir çocuğum yaa ayaklarım yere degmıyor havada kalıyorlardı. yani daha sandalyeye oturunca ayaklarım yere degmıyordu! olmazdı benden yanı ozamanlar. işte sedir de oturmus madem ayaklarım yere değmiyor oldu ozaman bende sallayayım onları mutlu ve aptal kucucuk mesutcukken dedım.

ayaklarımı sallıyordum sedir in altında kendi varmış. sen tut bu kedi bu hareketımı ustune alın! ba ba baaa! ve birden gaza gel! bunlar oyle sureklı hareket ettırılen seylerı sevmıyorlar ya.

gaza gelmiş kötü kedi şerafettin çıplak olan ayak parmagımı cok sevmıs ve sanırım ileride kullanmak stemiş ki lapppp diye ısırdı parmakcıgımı :( ben nasıl korkmusum nasıllll korkmusum anlatamam!

ondan sonra bi husumettir gidiyor.

biraz daha büyüyüp salak modundan sıyrılmaya başladığımda! yani bişiy yapmaya kalkacağımda " sen yapamazsın bırak abin yapsın" durumundan terfi edip "sen yine yapamazsın ama çöp dökebilirsin" yaşlarına geldiğimde birkaç defa çöp tenekesinden direk yuzume atlayan kedigillerden sonra ben bi karar aldım. madem onlar benimle uğraşıyor husumetleri var, benim bi kedigillerden neyim eksik dedim ve bende sevmemeye karar verdim kendilerini.
[bu nasıl çocukluk lan bidaha inersem esra ceyhan beyinli olayım!]

hani çöldeki kutup ayısı vardı ya! anladınız siz onu işte!

neyse o yüzden hem sevmem hemdeeee ....

öyle yaaa! bak bekliyorsanız ki itiraf edeyim korktuğumu falan kedilerden! boşuna beklersiniz kesinlikle etmem taaam mı!

benim çocukluğumun bir kısmı köyde geçti! hayvanlara alışığım ki zaten şehir yaşamında sırf bu yüzden pek zorluk çekmedim(wuuuuuu ne dedim ben :O )
hem biz köyde derelerde yılanlarla neyim beraber yüzerdik. ben elime çok yılan falan almışımdır. ondan korkmayan ben kediden mi korkacam. köpeğim bile vardı benim (seni çok özledim daisy!). korkmuyorum işte taam mı!!!

sadece sevmiyorum. ama sevmiyorum diye de tekme falan atmak da istemiyorum. hani ben diyorum ki! bana dokunmayan kedi varsın istediği kadar yaşasın! ama ben kendileriyle karşılaştığımda vücudum da bulunan tüylerimi sayabilir hale geliyorum! napim benim suçum mu! ben mi dedim yüzüme zıplayın! ben mi dedim parmağımı ısırın! ne uyuz hayvan yaaa ben naptım ki ona! :(

işte böyle :( sanırım benim şuan şefkate ihtiyacım var!

sevin beni!!!

NOT: bu post ta resim(fotoğraf) özellikle kullanılmadı. tahammülüm yok şekerim! hatta blogunda kedi resmi olanların bloglarındaki yazıları okuyana kadar neler çekiyorum. hatta çoğunlukla google reader dan okuyorum :) o derece yani!
tamam kabul ben tırsıyorum bu hayvancağızdan...

20 yorum:

  1. Şimdı kedı baslıklı bı yazı olur da öyku onu okumadan gecebılır mı
    Gecebılemez:))
    hemen okur ve okudum:)
    mesut... sen sımdı cocuklugunda korkmussun senı anlayabılıyorum.. Ama bu durumunun en guzel yanı..korkuyorum madem ben de onmlara zarra vereyım uzak dursunlar benden demıyrosun..
    Bazı ınsanlar var sevmıyorum kardesım dıye o zavallı masum hayvanlara ezıyet edıyor bunu hıc hoş goremıyorum..Burdan hazır fırsat bulmusken :) onara seslenıyorum
    sevmıyor olabılırsınız.. ama lutfen sakın zarar verıcı olmayın
    Unutmayın o masum canlıların da en az bızler kadar bu dunyada yasam hakkı var... yasam hakkına saygı lutfen:)

    YanıtlaSil
  2. şiddetin her türlüsüne karşıyım;)
    birtek ev arkadaşımın göbeğine uygulanan şiddete karşı değilim! zira onu ben uygulamaktayım :p

    YanıtlaSil
  3. "hayvanlara alışığım ki zaten şehir yaşamında sırf bu yüzden pek zorluk çekmedim(wuuuuuu ne dedim ben :O )"

    hakkaten wuuuuuuuu :))))) ahaha deli yaa :))

    varya acayip sevinerek mutlu olarak gülerek okudum bu postu. benim gibi birilerinin, hele de bi erkeğin olması manyak mutlu etti beni :)) çünkü ne zaman bi kedi görüp de irkilsem, hep dalga geçerlerdi bütün erkeklerrr... ben hiç gocunmuyorum walla, hem sevmiyom hem tırsıyom:) hatta bazen seviyorum da, sadece tırsıyorum :) yürüyüşleri çok karizmatik ama abi. böyle omuzları oynuyo falan. bi de yavru kediler çok tatlı oluyo. tamam yeter bu kadar samimiyet :P

    YanıtlaSil
  4. bak şimdi ben senin sende benim halimden anlarsın taam mı :)

    hatta abartıp ruh kardeşi falan olalım biz:)
    lan! ne sevgi açı adammışım..
    merak ettim hiç mi sevenim yokmuş benim! duuu annemi aramalıyım :) boyle durumların kurtarıcısı!

    hatta dur hemen bir post atayım bu konu da :)

    YanıtlaSil
  5. ahahaha :))))) olalımm bana uyar gardaş :D sen de böyle küçük emrah moduna girmişsin iyice yazık ama :) agucuk agucuk cici mesut :D

    YanıtlaSil
  6. :))))

    ben şimdi senin tarafından şefkat mi gördüm!

    ayyy mutlu oldum sanırım ben şimdi... :)

    YanıtlaSil
  7. evet evet şefkat gösterdim ben sana :)) yanaklarını filan sıktım hatta :D abla moduna girdim ama umarım küçüksündür :D

    YanıtlaSil
  8. ayyyyy küçük değilim ama şimdi abi olasım yok!
    bu seferlik sen abla ol birdahakine değişiriz rolleri :)

    YanıtlaSil
  9. :))) olurr. tamam, hadi üzülme ablacım :Pp

    YanıtlaSil
  10. ba ba baaaa!
    senin ablalık tecrüben var gibi sanki! bak öle herkesin ablası falan oluyorsan istemem öyle :p

    ben biraz daha ufalsam da teyzem neyim mi olsan ki sen :)

    YanıtlaSil
  11. yok artık o kadarını kaldıramam :D bi genç kızım sonuçta, ve komplekslerim var yani aaa. ablalığı kabullendiğime şükret bence, şansını zorlama :Pp (tecrübem de yok malesef, özeniyorum da ablalara ordan biliyorum :D)

    YanıtlaSil
  12. :)))

    iyi tamam sadece benim ablam olacaksan bunu sorun etmem :)

    mutlu olalım biz şimdi :) (birazdan atınca postu daha iyi anlayacaksın ne kadar büyük bir iyilik yaptığını :p)

    YanıtlaSil
  13. ayy kıyamam ama ben küçücük mesutçuk kardeşimee :)) hadi at bakıyım merak ettim :):)

    YanıtlaSil
  14. :)
    yaw kedi den nereye vardık :) ben diyorum inmeyelim benim çocukluğuma falan bak sevgi açlığım çıkıyor ortaya :)

    geliyor az kaldı ;)

    YanıtlaSil
  15. sevgili mesut kardesim!

    sen ne bicim bir köy cocuuuudun ki?!
    bizim köyde ki hic bir cocuk, köpegini adini daisy koymazdi. zaten köyde ki köpegin ismi daisy olamazdi. üstelik micky mouse ailesinin ördegi idi ooooo!

    karabas, kurt, osman filan olur adlari. ha simdi sen diyeceksin ki, benim köpegim disiydi - olsun disi misi fark etmiyor bu durumda.

    koskoca köpek, minnacik olsa bile koskoca köpek. sen git, daisy koy adini. o köpekten ne beklersin ki?! yani düsün köy kahvesnin önünden gecerken, daiiisssyy kizim gel buraya desen - köpegin kedi olasi gelir inan!

    ama daisy...olmamis bea!

    YanıtlaSil
  16. kardeşlerimin! sayısı artıyor allahım herkes beni sevior :)

    bi kere köydeki köpeğimin adı değildi daisy! köydeyken köpeğin de olmazdı zaten ineğin olurdu eşşeğin olurdu! yada tavuğun civcivin falan ama köpeğin olmazdı!

    daisy benim geçen sene sahip olduğum bir yaratıktı! dünya tatlısıydı!

    bak gelme üstüme ağlayamıyorum zaten! özledim ben daisy i!!!

    YanıtlaSil
  17. Sayın Mesut Demir,

    Gelin okşayayım sizi. Kedi gibi narin, köpek gibi haşin.

    YanıtlaSil
  18. ahahaha
    :)

    oluuuuurrrrrrr

    ama bi şartla panter hanımcığım:) bende sizi okşamak istiyorum:) ama benimkisi hayvansal bir okşama olmayabilir! oladabilir garantisi yok yani :)

    bir de birşey soracağım! ama neyse gücendirmeyeyim sizi! hadi hoş-çakal-ın inşallah :p

    YanıtlaSil
  19. :)yazını gülerek okudum:)seviyom bende seni.yazılarını:)nasılsın şimdi şevkat görünce:)daha iyisin dimi:)ya sana bişi sorucam şu yazıların altına nassı şarkı yerleştiriyosun ben hiç beceremiyorum ya:( yardımcı olurmusun:)olursn olursunnnn:)

    YanıtlaSil
  20. :)
    teşekkür ederim

    şimdik şöyle oluyor:

    sen bir yorum daha yaz onda msn ini yaz. (ben tabiki o yorumu yayınlamayacağım) oradan anlatırım ;)

    YanıtlaSil