13 Şubat 2009 Cuma

liseli aski


ayy ayyy ayyyyyyy!

lisede olurdu dimi böyle şeyler yada ortaokul mu? aman neyse efendim bugün aşkımdan deliren! bi bayan bana şiir yazmış onla karşılaştım! çok hoşuma gitti!
sizinle paylaşayım istedim :p

ben bu aşkımdan deliren -ki bunu sadece deliler yapmalı bu devirde- kızcağızın adını "liseli" koydum. sonra bu olayı da isimlendireyim dedim ve olayın adı da "liseli aşkı" oldu. tabi ilkokul da olmasını yeğlerdim!!! (zihniyetinden dolayı)

şiir şu :
"
Mesut olamadik
E zdirdin beni aska
S evgimi anlamadin
U zdun kirdin kalbimi hep
T eselliler care olmuyor


F eryadimi duymadin hic
I nanmisdim sevgine
G onlumu amansiz kaptirdim sana
E rittin bitirdin beni
N e yapsamda nafile

SENI COKKKKK SEVIYORUM MESUT
"

yazııııkkk!

şarkıda seçmiş kendilerine:


bu videonun altına yazılmış başka bir yorumu da şu antepli liselimizin:

"
missxxantepli (1 year ago)

benimde bi sevdigim var ama ben biliyorum o beni sevmiyor sevseydi yanimda olurdu bana yakin ama cok uzak olmazdi olsun ben yinede onu cok seviyorum
"

bir yıl geçmiş ardından hala unutmamış beni:p valla helal olsun aşka inancım geldi sayesinde!:)

liselim sen gel en iyisi benden vazgeç! benden sana ne köy olur ne de city!

10 yorum:

  1. mesut mesutsun
    mutlu mutlusun
    benim yazdigim
    siirlerimin hic degerini bilmiyorsun!

    mesut mesut
    bence sen bir kac balik tut!

    mesut mesut
    sen bu siiri en iyisi unut!

    YanıtlaSil
  2. orda mesut var uzakta
    şu karşıdaki kasapta
    keşke o da beni sevse de
    yemek yapsam ona mutfakta :DDDDDDDDD

    YanıtlaSil
  3. akrostiş tarzı şiirlere bayılıyorum, çok ormantik olüyurlar canım! :D

    YanıtlaSil
  4. Mesut kızı nıye üzüyon...
    Seviyormuş yazık...

    YanıtlaSil
  5. kıscağız şiirler yazmış aşkını ilan etmiş peki bu yazyınlamadan haberi varmıdır:?

    YanıtlaSil
  6. video var sanırm ama görünmüyor neyse değişik bişey olduğnu düşünyrum yazdıklarndan :D

    YanıtlaSil
  7. ]]yasemin,

    evet video var! video yu görememenin nedeni şuaradaki yazıyı hala okumamış olman :) :

    http://mesutdemir55.blogspot.com/2009/01/youtube-yasagina-en-iyi-cozum.html

    yada yan taraftaki top 13 kısmında "youtube yasağına en iyi çözüm" diye bir başlık var onu okumalısın ;)

    şarkıdan çok şarkı altındaki yorumlarla ilgilendim sanırım ben :)

    YanıtlaSil
  8. ]]ayçi ve uçandepik,

    şiirleriniz için merci az daha sayenizde kendimi birşey sanacaktım ki erken ayıldım :)

    ]]tuba,

    haklısın hepimiz aynı duyguyu sadece boyle şiirlerde bulabılıyoruz :)

    ]]elif,
    gebersin desem ayıp olur mu ?
    bana mı sordu severken :p

    ]]paşa,

    gıcık erkekler derken hani şu kadınların sevdiklerinden mi bahsedıyorsun :p hadi erkekler gıcık diyek bari de onları seven kadınlar ne oluyor! :)

    anam bu konular bana göre değil :)

    google kendisini aratırsa haberi yoksa da olur :)

    arama örneği:
    "google ben niye bukadar ......'ım " :)

    YanıtlaSil