5 Şubat 2009 Perşembe

mesut demir


adımdır soyadımdır!

kimdir mesut demir?
benimdir! her nekadar birçok arkadaşım bana demir dese de benim sadece sahne adım demir dir:) aslında bal gibi mesut demir imdir!!!

10 aylık doğmuşumdur! postmatür bebek imdir!(hadi yine şanslısınız durduk yere postmatür nedemek öğrenmiş oldunuz:p) yanlış yerde doğmuşumdur! aslında hakettiğim yer saraydır! bu geç doğum bende tembellik yapmıştır. ve bu geç doğum namusunu da sadece saray ve hizmetli kombinasyonu temizleyebilirdi! temizlenmemiş halde durmaktadır!

adım özeldir ve ben çok severim! herkes kendisininkini sevebilir ama ben bir başka severim! bir çok şey barındırır. mesela adım veya soyadım 5er harflidir! toplamda 10 harf vardır! buda demek oluyor ki 10 parmağımda 10 marifet vardır benim :p (anladınız siz onu)

mesut demir değildir!!!
mesuT demiR dir!
ve ben bir türkiye sevdalısıyımdır! ismime kodlanmıştır ülkem! ve kardeşlerimin adında da aile felsefemizi barındıran başka kodlar vardır:) kodlamayı seven bir ebeveyn mahsülüyüzdür biz:)


çok meşhur olmasamda -ki olmayı hakediyorum!- google da çok aranılmışımdır. o aramaların sonucunda kimisi bu bloga ulaşmıştır. kimisi başka bir yere.
ama "mesut demir" aramasında ikinci çıkan sonuç bana aittir. henüz birinci olamasam da google da, ben en iyi ikinciyimdir! :=)
[birinci çıkanda sanatçı bir beyefendidir. dinlenilesi iki şarkısını yayınlamaktadır. tamburidir. ben arada gidip dinlerim kendisini! emin olmamakla birlikte, almanyada yaşadığını sanmaktayımdır!]


facebook ta ararsanız beni, benden çok vardır, bulmanız imkansıza yakındır!

anam ne biçim bi tarz da yazıyorum ben! hay ben tarzıma.... :p

asıl amacım bugüne kadar google da mesut demir ve türevleri aramalarla bloguma gelenleri teşhir etmekti:)

bi bakalım ne çok mesut demir meraklısı varmış :)

google dan beni arayarak gelinen kelimeler:

mesut demir kim :
annesinin çirkin oğlu, babasının "evlad"ı, abisinin "bilader"i, kızkardeşinin "bebek"i , babaannesinin "şekerim"i ve tüm insanlığın mesut demir'i. ırkçılık yapıp sadece ülkesinin demedim zira bütün insanlığa malolmuş bir insanım! (bunu başkası dese herhalde döverdim mal olmak nedemek lan!) :)
bu şekilde arayan 1 kişi olduğuna göre bütün herkes tanıyor demektir ben öyle sanmak istiyorum taam mı:)
[1 ziyaret]
made in mesut / made in mesut demir:
bu şekilde gelen kişiyi tanırım! yani kim olduğunu bilirim ama size soylemem o kendisini biliyor:) ama bu aramayla tek gelen o değildir en çok gelen odur! bu aralar pek uğramıyor ama olsun:p
[80+25 ziyaret]

mesut demir:
yeterince popüler diilim :( (bkz.ziyaret rakamı) beni hakettiğim yerlere taşıyın! daha çok gelip daha çok sevin beni :) ama gelmezseniz üzülmeyeceğim zira üzülemem isimden kaybediyorum ve doğarken mutlu olmaya mahkum edilmişim ben :p
[59 ziyaret]

mesut demir kolbastı / mesut demir kolbasti / made in mesut demir kolbastı / mesut demir kolbastı şarkısı:
yaa sanırım birileri kolbastıyı ben söylüyorum sanıyor:) buradan itiraf ediyorum ben söylemiyorum! hani söylüyorum ama sizin duymanız imkansız evde kendi kendime söylüyorum:) ama en iyi ben söylüyorum:) zira kolbastıyı en iyi kim söylüyor diye aratıp gelenler bile var! yaw ne farkederki anlamadım :) buraya ulaşıpta kolbastı hakkında bilgi istiyorsan eğer sağ tarafta top 12 var oradan dene şansını:)
[16+2+3+2 ziyaret]

mesut demir blogspot:
bak işte bu kim bende merak ediyorum. zira bu ziyareti adanadan alıyorum. eğer bunu da okuyorsan beni mesut demir blogspot diye arayıp bulan ziyaretçim hele bi yorum yaz de ki o benim ama ben aslında senin sandığın kişi değilim de bana! zira ben seni birisi sanmaktayım! hatta hafiften merak etmekteyim o musun diye:)
[10 ziyaret]

mesutdemir:
birleşik yazıp beni bütün görerek gelen ziyaretçilerim bile var ki ben çok sevdim onları:) tek parça görüyorlar beni! parçalamıyorlar beni :)
[6 ziyaret]

mesut demir youtube jacker:
ben im bir youtube çözümleyicim henüz yoktur ama yan taraftaki top 12 de önerdiğim bir çözüm mevcuttur. insan sadece youtube jacker yazıp aratsa istediğine ulaşacakken böyle niye aratmıştır ben bilmem ama insanlar beni seviyor sanırım:) hep benim sonuçlarıma ulaşmaya çalışıyorlar :p anam biyerlerim kalktı sanırım(kaba etim!)
[5 ziyaret]

"mesut demir":
bazıları beni gözünde büyütüyor olmalı. böyle tırnak içinde yazılacak kadar muhim insan değilim ama yakın sayılırım:p saolun saolun beni sizler türettiniz:)
[4 ziyaret]

facebook mesut demir:
evet orada da varım:) ama bulabilirsen hangisi benim helal olsun derim:) zira benden çok var:)
[1 ziyaret]

mesut demir aşkım sen benimdin:
el insaf! böyle aranılır mı yaaa:) şimdi sevgili ziyaretçi şeysim. düşün bakalım benim evli olduğumu, hele bi düşün bakalım sevgilimin olduğunu! yuva yıktırır bu aratma yaaa!!! bari kim olduğunu da yazsaydın da kimin aşkısı olduğumu bileydim:) çok mu ortada kaldım lan ben biri beni sahipleniyor/sahipleniyormuş umudunu kesmiş(-din eki kullanmış) :)
[1 ziyaret]

ve diğer bir kaç arama kelimesi :)

kolbastı mesut demir dinle , kolbastı mesut demır , kolbastı online dinle mesut demir , made in mesut demir, made ın mesut 1 , mesut , mesut 2 , mesut demir 12 oktober , mesut demir dinle , mesut demir kolbastı dinle, mesut demir kolbastı şarkıları, mesut demir sözleri sen kimindin, mesut demir şarkıları, mesut demirtrabzon kolbastı, mesut demır aşkım sen benimdin şarkı sözü, mesut demır kolbastı, olay haber mesut demir, ayrılık kolay mı senin yanında şarkısı mesut, kolbastı mesut demır izle, made ın mesut 2, made ın mesut 3, mesut demir aşkım sen benimdin şarkı sözü, mesut demir gıdıkla beni, mesut demir in asagi kiz tut beni, mesut demir in aşagı gıdıkla beni, mesut demir kol bastı şarkısı, mesut demir kolbastı indir, mesut demir kolbastı şarkısını indir, mesut demir pencereden at beni, referans made in mesut
[hepsi de 1er tane ziyaret]

allahım ne kolbastıymış :D beni baya eğlendirdi :)
"mesut demir pencereden at beni"
de koptum :)


{kendisinden bahsederek ve kendisini önemli göstererek egosuna tavan yaptıran adam smileyi}

19 yorum:

  1. eheheh cok harıka yha cok sevımlı xD

    YanıtlaSil
  2. önceki yorumlarımdan birinde özgüveninden bahsetmiştim.şimdi de hemen hemen aynı anlamda olan(bence değil)kendiyle barışık olan insan diyorum sana

    YanıtlaSil
  3. buadamibirdahagoogledenaramayanhaketmiyor.blogspot.com

    :P

    YanıtlaSil
  4. pencereden at beni,in aşağı gıdıkla beni,mesut demir sözleri sen kimdin yazan arkadaşları canı gönülden kutladım :D akşam akşam koparttılar beni :D

    YanıtlaSil
  5. ewet,evet bildim kendimi:DD,isim şifresi gzlmiş bu arada,ayçiyede katılasım geldi,iyi ki googlden gliyrz bu kdrda laf edilmez ki

    YanıtlaSil
  6. ]]katre,
    teşekkür ederim;)

    ]] blue_rose,
    teşekkür ederim! sanırım öyleyim yada siz oyle goruyorsanız oyleyımdır ayyy ne bilim bak utandım şimdi :)

    ]]ayci,
    *-)

    ]]ucandepik,
    walla al benden de okadar:)

    ]]nevruz,
    :):)
    teşekkürler

    YanıtlaSil
  7. ehuheh koptum bazı cümleleri okuduğumda ne değişik insanlar var ya :D

    YanıtlaSil
  8. hele sen birde son gelen aramaları gör! bomba şeyler var :)

    du duu duuuu! ben miyim değişik :p

    YanıtlaSil
  9. Bi bombada benden olsun bende bi demir var mp3 listemde şiire qazeleyi sölüo ben vallahi öle yazarak arattım bu arkaaşımızı muhahaha karşıma burası çıktı sanırım listemdeki demir bu demir deqil bunun mesuT u var eheueheuheueh xD

    YanıtlaSil
  10. :=)
    doğru sanıyorsunuz adsız google zede arkadaşımız :)

    benim hem demir im var hem de mesuT um :)

    YanıtlaSil
  11. çok komik yaaaa . salak diyecem.

    YanıtlaSil
  12. bana mı diyorsun? eğer öyleyse çok mutlu olacam ve sana bir ödül bile verebilirim :)

    YanıtlaSil
  13. bişi dicem isim nereye yazilio bilmediim için adsiz olarak çikiom ama o salak diyen ben deqilim ismim sevinç yeni demir google zedesi ben ehuehueheuhu bu arada siire qazelei sen sölemiosun dimi cevabini yazmamissin :Pp

    YanıtlaSil
  14. gördün sanırım! yorumlama biçimi yazan kısım var hemen bu yorumu yazdıgım yerın altında adını gırıp url kısmını boş bırakarak adını goruntuletebılırsın;)

    o salak dememiş diyecekmiş :) hele bi desin de görsün gününü :)))

    ben şarkı söylemiyorum sevinç! hayır soyluyorum da sizin duymanız imkansız tabi alt veya üst katımda oturmuyorsanız :)

    YanıtlaSil
  15. Sevinç Zuhahahaha yazdimmm beahhh24 Şubat 2009 17:23

    tmm anladım banyoda kendi çapinda çiğiriosun demekki xD

    YanıtlaSil
  16. :)

    yok ben apartmanımın özel sanatçısıyım:p

    YanıtlaSil
  17. salak demişler lan ahahaha :D

    YanıtlaSil
  18. üzülmeli-mi-yim lan!

    valla hiç üzülesim yok sanırım!

    YanıtlaSil
  19. yok bebişim gülüp geçmelisin. valla bak takma bunlara ya, elaalemin aazı torba diil ki büzesin, üzülme üzülme hadi :Pp

    (maksadımız malum)

    YanıtlaSil