16 Şubat 2009 Pazartesi

samsun resimleri 1

samsun...
ne çok şey ifade edersin bana! aramızdaki husumeti resimlerle aşıp sana yağ yakayım istedim! :)


3-4 yıllık geçmişe sahip samsun teleferiği:


yazları cıvıl cıvıl olan atakum sahili:


şehir merkezinden geçen e-5 karayolu:


samsun sahilinin fotoğrafı:


samsunun eşsiz sahilinde güneşle denizin harika kombinasyonu:


nice aşkların başladığı ve nice aşkların boğulduğu samsun sahili sadece bir fotoğraf aslında!

samsun resimlerini ara ara ekleyeceğim. bunlar benim çektiklerim değiller. birgün kendi çektiklerimi de eklerim umarım :)

14 yorum:

  1. Sana biraz Samsun fotoğrafı yollayayım bari, çok özlemişsin. Vah vah... Bu hafta da hava o kadar güzeldi ki:( Dün başladı yağmurlar. Neyse Samsun'dan selamlar.

    YanıtlaSil
  2. Atakum sahilini hiç bu kadar yanlız görmemiştim.Yazdan yaza geldiğimiz için hep dolu hep dolu.Bu hali de çok güzelmiş.Karadenizin en güzel yeri Samsun bence. Sinop ta güzel.Başka yer görmedim zaten:))))

    YanıtlaSil
  3. ]]hyergün,

    aleykum selam. şehrimden gelen herşey başımla gözümle beraber :)

    özlemez mi insan :) yolla valla, resim yolla, video yolla, selam yolla hatta pasta börek yolla! yolla işte bişiylerde ne olursa artıkın! :)

    ]]aslı kaya,
    evet karadenizin en güzel yeri samsun! sinop ise en huzurlu şehri!
    ikisi de benim incim! (inci birtane olacak die birşey sözkonusu değil dimi :) )

    ben atakumun kış halini de çok severim yağmur yağarken iskele de denizin öfkesini izlemek kadar keyif veren çok az şey bu hayatta!(bu duygusal bir konuşma değildir zir aben odunumdur ve yeşermeyeceğimdir :p)

    YanıtlaSil
  4. sanırım azıcık photoshop var ondan kaynaklanabilir:)

    YanıtlaSil
  5. orada olmak vardı...
    anne-baba yanında...
    torunlarını onlar da özledi, samsun da ...
    matasyon'da gezmek ve gülhan'da pide yemek...
    4 defa ertelendi gelişim, kısmet 22-25 nisan'a...

    YanıtlaSil
  6. evet katılıyorum sinop çok huzunlu okadar huzunluku beni bep hüzünlendiriyo::):)

    YanıtlaSil
  7. //ahmet anıl dindar,

    galiba 22-25 nisan arasında bende samsunda olacağım. bende çok özlemişim, özlenilesi şehrimi!

    //adsız,

    :) sinop a kim hüzünlü demiş! bensem eğer o yanlış söylemişim. hüzün değil huzur buluyorum ben sinopta.

    bir daha ki yorumlarınız da isminizi de görmek isteriz "adsız" falan şık durmuyor :)

    YanıtlaSil
  8. Karadenizin iki inci şehri SAMSUN ve SİNOP,başka şehir tanımam en büyük ilçesi de BAFRA'dır..

    YanıtlaSil
  9. memleketimin topragını insanını özledim gelecegim koşa koşa selamlar herkese melike

    YanıtlaSil
  10. Bu fotografları yeni gördüm..
    Harikalar. Özellikle Atakum sahili..
    Az mı vakit geçirdim oralarda... =)) Çok özledim..

    YanıtlaSil
  11. Özellikle Atakum fotoğrafları için teşekkürler Mesut bey,

    YanıtlaSil