21 Şubat 2009 Cumartesi

samsunlulara duyuru


her nekadar samsunda yaşamasamda, turkcell benim gönlümün samsunda olduğunu bildiğinden olsa gerek bir mesaj göndermiş bana :)

mesaj şu:
"samsunlular turkcellden size özel kampanya;
samsun çarşı mağazasında tüm ürünlerde ekstra %15 indirim sizleri bekliyor.

turkcellileler
her yerde kazanır. "

şimdi ben bu mesajı görünce ilk dikkatimi çeken şey şu oldu!

"turkcelliler" böyle mi yazılır? tamam ben sayısalcıyım! türkçem kıt olsun! ama o arada bir tane daha "l" harfi olması gerekmiyor mu yaaa? yani "turkcellliler" şeklinde olması gerekmiyor mu ? içinizde dilci varsa beni aydınlatsın bu konuda lütfeeeennnn!

eğer benim dediğim gibiyse turkcell i esefle kınacağım hatta bir tane dilci çalıştıramıyor mu koskoca turkcell diyeceğim! belki dalga neyim de geçerim :p

neyse öğrendiniz işte samsun çarşı (çarşı derken :p) da indirim varmış gidin alın önce %30 bindirilmiş sonra da %15 indirilmiş ürünlerden :)

bu arada bu kriz bana gösterdiğini size de gösterdi mi???
inen fiyatlar daha önceden nekadar bindirdiklerini! gösteriyor mu size de ? :)

3 yorum:

  1. bence senin yazın doğru

    YanıtlaSil
  2. Dilci çaloştırsaydı Turkcell değil TÜRKSEL olurdu, o zaman da TÜRKSELLİLER dendiğinde sorun çıkmazdı:)

    YanıtlaSil
  3. ]]gece,

    bak verdin gazı şimdi arıyorum turkcell i!!!

    ]]h.y ergün,
    bunların zilleri basıp kaçasım geldi :P

    YanıtlaSil